اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس خط اخم

زمانی که پوست جوان است و خاصیت کشسانی دارد، می‌تواند چروک و خطوط را برطرف نموده و محو سازد اما به مرور زمان و با افزایش سن پوست این قابلیت خود را از دست می‌دهد. با افزایش سن، پوست دچار چروکها و خطوط زیادی بر روی پیشانی، بین ابروها و اطراف چشم می‌شود. به دلیل اینکه خطوط پیشانی و اخم تأثیر زیادی بر روی ظاهر فرد می‌گذارند، بسیاری از مردم برای درمان و از بین بردن آنها به تزریق بوتاکس روی می‌آورند. زمانی که بوتاکس به ماهیچه مورد نظر تزریق می‌شود، ماهیچه ریلکس شده و به سمت بالا کشیده می‌شود و به این ترتیب چروکها و خطوط برطرف خواهند شد.

با استفاده ازبوتاکس می‌توان از پدید آمدن خطوط بر روی پیشانی جلوگیری نمود و یا آنها را کاهش داده و درمان نمود. بر طبق تحقیقات استفاده از سم بوتولینوم یا بوتاکس تأثیرمثبتی بر خلق و خوی افراد گذاشته و کسانی که از این سم برای درمان خطوط پیشانی و اخم خود استفاده نموده اند، توانسته‌اند تا حد زیادی افسردگی خود را نیز درمان نمایند. عوامل متعددی در پدید آمدن خطوط پیشانی و اخم نقش دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، تزریق بوتاکس در اصفهان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

علت ایجاد خطوط پیشانی

به طور معمول بخش خارجی پیشانی به صورت ایزوله است. با افزایش سن ابروها شروع به افتادگی و شل شدن مینمایند، بعد از این عضلات پیشانی با منقبض شدن تلاش می‌کنند تا افتادگی ابرو را جبران کرده و آن را به سمت بالا بکشند. این انقباض ماهیچه‌های پیشانی، به مرور زمان باعث پدید آمدن خطوط و چروک بر روی آن می‌شود.

خطوط افقی پیشانی معمولاً به دلیل بالا بردن بیش از اندازه و متعدد ابروها به وجود می‌آیند. هر چه فرد ابروهای خود را بیشتر بالا ببرد خطوط افقی روی پیشانی وی افزایش خواهند یافت و این خطوط عمیق تر خواهند شد.

مزایای تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس خطوط اخم و چروکهای پیشانی را برطرف نموده و به صورت، شادابی و جوانی هدیه می‌دهد. می‌توان گفت که این ماده یک روش حرفه‌ای و یا راز زیبایی است که فارغ از سن و جنسیت ظاهر افراد را بهبود می‌بخشد.
بوتاکس به صورت رایج برای درمان و از بین بردن خطوط پیشانی و جوانسازی صورت به حالت طبیعی استفاده می‌شود و نتیجه‌ای عالی در پی دارد.
این روش به جراحی و بی حسی احتیاجی نداشته و بسیار سریع و آسان میباشد و بعد از تزریق بیمار به استراحت نیاز نداشته و می‌تواند سریعاً فعالیتهای خود را از سر گیرد.

برای مشاهده آلبوم بوتاکس کلیک کنید.

تزریق چربی یکی از روشهای افزایش حجم و جوانسازی پوست است که این روزها طرفداران زیادی در بین پزشکان و بیماران پیدا کرده است. دکتر لادن ناظمی در اصفهان ارائه دهنده تکنیک‌های به روز تزریق چربی به متقاضیان عزیز می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رامتین سروری [ 1402-07-13 ]
سلام من 18 سالمه و یه چروک دارم رو پیشونی دارم که اگه حتی اخم هم نکنم باز پیداست نمیدونم چکاررکنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟پماد زینک اکساید در چه مواردی استفاده می شود و چه عوارضی دارد؟

زینک اکساید یا زینک اکسید ماده سفید رنگی است که با اکسید کردن عنصر زینک یا روی تولید می شود. ... ادامه مطلب

لیفت میدفیس صورت بدون جراحیلیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در تکنیک انحصاری لیفت میدفیس، شما بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه شاهد جوانسازی چشمگیر پوست صورت خواهید بود. در این روش تنها از طریق تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید که همه با افزایش حجم همراه هستند و هم کلاژن سازی را تحریک می‌کنند؛ جوانی را باز می‌یابید و چهره ای جذاب تر را تجربه می‌کنید ... ادامه مطلب

کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب