اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کاربرد لیزر آر اف فرکشنال در پوست

امروزه لیزرها با توجه به کاربردهای فراوانی که در عرصه پزشکی پیدا کرده‌اند؛ از محبوبیت ویژه‌ای نزد بیماران و پزشکان برخوردارند. لیزرها به ویژه برای درمان مشکلات پوستی و جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و با کمترین عوارض نسبت به روشهای جراحی، بهترین نتایج را موجب می‌شوند. یکی از جدیدترین و بهترین روشهای لیزری پوست، استفاده از دستگاه فراکشنال آر اف است. با استفاده از این دستگاه بسیاری از مشکلات پوست، از قبیل اسکار آکنه و استریا، همچنین چین و چروک‌های پوست بهبود یافته یا برطرف می‌شوند. در ادامه این مطلب به معرفی هرچه بیشتر لیزر آر اف فرکشنال خواهیم پرداخت و مزایای و معایب این دستگاه را بررسی می‌نماییم.

اگر در پوست خود علائمی از پیری مشاهده نمودید؛ به یاد داشته باشید، تزریق فیلر یا استفاده از برخی کرم‌های گران، نمی‌تواند به تنهایی چاره کار شما باشد. در این شرایط ممکن است شما به روشی برای جوانسازی نیازمند باشید. آر اف فرکشنال به عنوان یکی از روشهای جوانسازی پوست بسته به صلاحدید پزشک، ممکن است روش مناسبی برای شما باشد. دکتر لادن ناظمی پزشک پوست در اصفهان با سالها تجریه در زمنیه کار با انواع سیستم های لیزری پوست، می‌توانند یاری رسان شما، در تحقق اهدافتان در ارتباط با زیبایی و جوانسازی باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فرکشنال ترکیبی است از دستگاه آر اف و میکرونیدلینگ. به عبارت بهتر بعد از معرفی میکرونیدلینگ و نتایج درخشان این روش به منظور افزایش تاثیر درمان امواج رادیوفرکونسی به این سوزن ها اضافه شد و بعنوان دستگاه آراف فرکشنال معرفی گردید. عمق نفوذ سوزن ها بر حسب نوع درمان متفاوت است و از ۰٫۱ تا ۰٫۴ میلی متر قابل تنظیم می باشد. در این سیستم انرژی در کسری از ثانیه آزاد شده و برای درمان اسکارهای عمیق و ضایعات عمقی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار (فرکشنال آر اف) درواقع نسل جدید لیزرها است که از طریق امواج رادیویی به پوست موجب برطرف شدن چین‌ و چروک‌ها می‌گردد. همچنین آر اف فرشکنال بهترین روش درمانی برای از بین بردن انواع ترک‌های پوستی است.

کاربرد آر اف فرکشنال

این روش لیزری طیف وسیعی از مشکلات پوست را پوشش داده به رفع و درمان آنها کمک می‌کند. برخی از این مشکلات عبارتند از:

مزایای آر اف فرکشنال

روش جدید آر اف فرشکنال از مزایای فراوانی برخوردار است که ایمنی بالا، دروه نقاهت بسیار کوتاه، بدون نیاز به برش و بخیه و همچنین طیف اثرات گسترده به همراه نتایج بسیار درخشان برخی از مزایای آر اف فرکشنال را تشکیل می‌دهند.

عوارض آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال نسبت به روشهای جراحی از عوارض کمتری برخوردار می‌باشد. حتی این روش نسبت به اغلب روشهای درمانی لیزری نیز با مشکلات کمتری مواجه است. با این وجود آر اف فرکشنال هم مانند هر روش دیگری با عوارض جانبی گذرایی همراه است که عبارتند از:

هزینه آر اف فرکشنال

هزینه آر اف فرکشنال به بزرگی ناحیه درمان، تعداد نواحی نیازمند درمان و شدت عارضه پوستی بستگی دارد. اگر علاقه مند به انجام آر اف فرکشنال در مطب دکتر لادن ناظمی هستید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این روش و هزینه‌های آن، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :توران ساجدی [ 1402-07-18 ]
سلام برای جوانسازی پوست من از هایفوتراپی استفاده کردم بسیار عالی بود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره تزریق چربی بیشتر بدانیددرباره تزریق چربی بیشتر بدانید

تزریق چربی روشی است که در آن با برداشت سلولهای چربی از نقاطی از بدن که مستعد بافت چربی بیش از اندازه هستند؛ شروع می‌شود. سلولهای چربی برداشته شده طی فرآیند آماده سازی خالص می‌گردند و در مرحله نهایی این سلولها از طریق تزریق به لایه های مختلف پوست انتقال می‌یابند ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟

میکرو نیدلینگ یکی از شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است ... ادامه مطلب