اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم

خطوط پا کلاغی کنار چشم، با افزایش سن توام با حرکت پوست در این ناحیه ایجاد می‌شوند. این خطوط از گوشه‌های خارجی چشم شروع شده و به سمت گوش امتداد پیدا می‌کنند. گاهی اوقات این خطوط به سمت استخوان گونه هم متوایل شده و ایجاد مشکلات ظاهری آنها تشدید می‌شود. روشهای بسیار زیادی برای درمان و رفع چین و چروک اطراف چشم و خطوط پا کلاغی کنار چشم وجود دارد؛ که بسیاری از آنها بدون جراحی به جوانسازی و رفع چین و چروک این ناحیه منجر می‌شود.

یکی از بهترین روشها برای درمان خطوط پاکلاغی تزریق بوتاکس است. تزریق بوتاکس خطوط پاکلاغی کنار چشم با فلج کردن ماهیچه‌های اطراف چشم امکان ایجاد خطوط را از بین می‌برد که در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد این روش خواهیم پرداخت.

تزریق بوتاکس خطوط پا کلاغی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌شود. ایشان با بررسی دقیق شرایط شما، دستیابی به بهترین نتایج جوانسازی اطراف چشم را امکان‌پذیر می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

در ابتدا می‌خواهیم بدانیم اساساً بوتاکس چیست و پس از تزریق بوتاکس چه اتفاقی می‌افتد؟

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک ترکیب ساخته شده از سمی به نام بوتولینوم است. وقتی حرف از سم می شود ممکن است باعث ترس و وحشت گردد. اما اصلا جای نگرانی نیست. اگر این سم در مقادیر کنترل شده مورد استفاده قرارگیرد و تزریق شود؛ کاملا بی خطر است و نتایج بسیار چشمگیری هم به دنبال دارد. تزریق بوتاکس در کناره‌های چشم، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک و خطوط پا کلاغی خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی محدود ایجاد خواهد کرد.

روند تزریق بوتاکس خطوط پاکلاغی

پیش از تزریق بوتاکس، پوست اطراف چشم با بی حسی موضعی و احتمالا یخ، بی حس می‌گردد. بوتاکس به طور مستقیم در اطراف خطوط پنجه کلاغی با سوزنهای بسیار ظریف و مخصوص تزریق می شود. از آنجا که این خطوط یک ناحیه کوچک از صورت را پوشش می دهند، درمان کمتر از 5 دقیقه به طول می‌انجامد. گاهی اوقات درمانهای لیزری همراه با تزریق بوتاکس برای خطوط کنار چشم استفاده می شود.

پس از تزریق بوتاکس چه اتفاقی می‌افتد؟

تزریق بوتاکس در کناره‌های چشم، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک و خطوط پا کلاغی خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی محدود ایجاد خواهد کرد.

ماندگاری تزریق بوتاکس خطوط پاکلاغی کنار چشم

تزریق بوتاکس همانطور که بارها گفته شده، روشی دائمی نیست با این وجود به دلیل از دست دادن قدرت ایجاد خطوط در پوست، روند دائمی شدن و ایجاد خطوط جدید نیز کاهش می‌یابد. ماندگاری تزریق بوتاکس خطوط پاکلاغی کنار چشم بین 4 الی 6 ماه است و پس از آن نیاز به تزریق مجدد برای تکرار نتایج وجود دارد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس خطوط پنجه کلاغی

حساسیت و تاثیر فراوان چشم و نواحی اطراف آن موجب شده؛ روشهای فراوانی برای جوانسازی این ناحیه به وجود آید.

همشهریان گرامی! لیفت پلک در اصفهان با روشهای لیزری و جراحی در مراکز مجاز و معتبر پوست و زیبایی، توسط پزشکان پوست قابل انجام است. شما در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به یکی از این مراکز به لیفت پلک و جوانسازی اطراف چشم خود بپردازید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب