اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل زاویه سازی صورت از اقداماتی است که در چند سال اخیر با اقبال فراوانی روبرو شده است. از این روش برای باری بهبود و اصلاح فرم فک و چانه استفاده می‌شود و در نهایت زاویه مناسب تری به نیمه پایینی صورت می‌دهد. در ادامه این مطلب بیشتر به این روش می‌پردازیم و تاثیر زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره را در زیبایی بررسی می‌نماییم.

تزریق ژل زاویه سازی صورت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با در نظر گرفتن تناسب و فیزیک چهره، بهترین نتایج را به دنبال دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با مطب می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه ابتدا به تزریق ژل و چگونگی آن می‌پردازیم؛ سپس زاویه سازی صورت را با تزریق ژل بررسی خواهیم کرد.

تزریق ژل صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلر یا ژل ماده‌ای با قوام ژلاتینی است که به جهت افزایش حجم موضعی، جوانسازی پوست و زیبای صورت تزریق می‌شود. جوانسازی صورت با تزریق ژل روشی مقرون به صرفه است که هزینه بالا و دوران بهبود طولانی عمل‌های جراحی را ندارد و نتایج انجام آن هم به سرعت پس از اتمام تزریق، قابل مشاهده می‌باشد.

کاربرد تزریق ژل در صورت

تزریق ژل زاویه سازی

تزریق ژل زاویه سازی صورت یک روش غیر جراحی است. در این روش ابتدا آناتومی صورت توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد و قسمت هایی که باید تزریق انجام شود، مشخص می شود. تزریق ژل زاویه سازی باید به میزان کافی و با دقت لازم انجام شود. با توجه به اینکه در این روش از چه نوع ژلی استفاده می شود؛ ماندگاری آن بین 6 الی 18 ماه تغییر می‌کند.

در این روش میزان مورد نیاز و مشخصی از ژل برای تزریق به خط فک و چانه در نظر گرفته می‌شود و از طریق سورنها بسیار ریز، به بافت زیر پوستی این مناطق انتقال می‌یابد. در زاویه سازی صورت معمولا چند تزریق به نقاطی که پزشک صلاح می‌داند انجام می‌شود و تزریق ها تا زمانی ادامه می‌یابد که برجستگی مورد نظر و قرینگی بین دو طرف صورت ایجاد شود.

کاندیدای مناسب تزریق ژل زاویه سازی صورت چه افرادی هستند؟

برای انجام زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره با تزریق ژل، فرم صورت باید یک یا چند ویژگی زیر را داشته باشد.

البته در مواردی هم بهتر است مادلینگ چهره انجام نشود که این موارد عبارتند از: صورتهای بسیار چاق یا بسیار لاغر یا گرد، گردن چاق و کوتاه، چانه عقب رفته و عدم تعادل بین نیمه بالایی و پایینی صورت به طوری که نیمه بالایی بزرگتر باشد.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک عمل زیبایی است که مانند جادویی برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری عمل می‌کند. این عمل باعث می‌شود چهره حجم بگیرد و درخشش و طراوت خود را دوباره به دست آورد ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب

تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب