اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر الکساندریت برای رفع موهای زائد

رفع موهای زائد با لیزر یک روش اثبات شده در حذف دائمی موهایی است که در هر قسمت از صورت یا بدن ممکن است رشد کنند. یکی از انواع لیزری که برای حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ لیزر الکساندریت است. لیزر الکساندریت با استفاده از طول موجی خاص، قادر است فولیکول موهای تیره را هدف گذاری کرده و بدون آسیب به بافت اطراف، این موها را از بین ببرد. برای آشنایی بیشتر با لیزر الکساندریت ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

به کارگیری لیزر الکساندریت در مطب دکتر لادن ناظمی، برای رفع دائمی موهای زائد در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به انجام لیزر موهای زائد در این مرکز می‌باشید؛ با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

لیزر الکساندریت

لیزر الکساندریت (تقویت نور از طریق انرژی تابشی) نوعی سیستم لیزری است که نور انرژی بالا را از طریق کریستال‌ الکساندریت منتشر می‌کند. با عبور نور از کریستال الکساندریت، پرتو نور 755 نانومتری تولید می‌شود. لیزر الکساندریت یکی از سریع‌ترین سیستم‌های لیزری در بین تمام لیزرها است. این لیزر قادر است منطقه وسیعی از بدن بیمارانی که پوستی روشن دارند را به‌ خوبی درمان کند.

لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر الکس را می‌توان در حالت کیوسوییچ تنظیم کرد. در این حالت لیزر می‌تواند پرتو نور انرژی بالا را در پالس‌های کوتاه تولید کند. رفع موهای زائد با لیزر الکساندریت امروزه رایج و پرطرفدار است و در بسیاری از مراکز لیزر درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از لیزر الکساندریت در رفع موهای زائد

عوارض رفع موهای زائد با لیزر الکساندریت

عوارض جانبی بکارگیری لیزر آلکساندریت برای رفع موهای زائد، معمولاً ناچیز بوده و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟بوتاکس ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روشهای مؤثر برای از بین بردن خط اخم بین دو ابرو و خطوط پیشانی،بوتاکس ابرواست. کاربرد اصلی بوتاکس در غیر فعال نمودن عضلات و ماهیچه ‌ها، از طریق وارد نمودن نوعی سم می‌باشد. سم بوتولونیوم ماده اصلی تشکیل دهنده بوتاکس است که در دزهای پایین میتواند عضلات را فلج و غیرفعال نماید ... ادامه مطلب

پی آر پی در چه مواردی استفاده می شود؟پی آر پی در چه مواردی استفاده می شود؟

تزریق پی آر پی باعث تحریک تشکیل کلاژن می‌شود(پروتئین کلاژن به نوعی، سیمان بافت‌ها است).باعث تشکیل عروق خونی جدید می‌شود و موجب ساماندهی و تقسیم‌ سلول‌ها خواهد شد ... ادامه مطلب

تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب