اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس در چه مواردی انجام میشود؟

امروزه استفاده از بوتاکس جهت از بین بردن چین و چروکها در نواحی که عضلات صورت باعث ایجاد چین و چروک گردیده اند؛ به امری رایج تبدیل شده است.
بوتاکس دارای اثری در حدود 6-4 ماه می باشد و پس از این مدت عضلات دوباره فعالیت خود را از سر می گیرند. معهذا به علت آنکه در طی این مدت عضلات استفاده نشده اند لذا ممکن است عادتهای استفاده از این عضلات نیز ترک یا کاهش یابد و این امر، خود به عدم تشکیل چین و چروک ها و خطوط پوست می‌انجامد.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

تزریق بوتاکس در چه مناطقی انجام میشود؟

البته تزریق بوتاکس موارد مصرف متعددی دارد اما در جهت زیبایی و برای از بین بردن چین و چروکها، رفع خطوط اخم، چین های افقی پیشانی، خطوط پا کلاغی کنار چشم، خطوط دو طرف پل بینی، خط خنده و درمان لبخند لثه‌ای برای داشتن لبخندی زیباتر با تزریق بوتاکس ممکن است.

آیا تزریق بوتاکس عوارضی هم دارد؟

همانند هر روش دیگر می تواند تزریق اشتباه آن عوارضی داشته باشد . مثلاً افتادگی پلک ، افتادگی لب و ... اما اگر به درستی تزریق گردد و فرد متقاضی این اقدام به خوبی انتخاب گردد عوارض کم خواهد بود .

آیا تزریق بوتاکس در مورد چین های بسیار عمیق موثر است ؟

اگر خطوط و چین و چروک ها خیلی عمیق باشند و بدون حرکت عضلات (اخم کردن، جمع کردن چشم، خندیدن و ...) نیز مشاهده شوند؛ با تزریق بوتاکس عمق آنها کم می شود اما کاملاً از بین نمی‌روند. در این شرایط تزریق ژل یا تزریق چربی به عنوان مواد پرکننده، می‌تواند راه حل صاف کردن هرچه بیشتر و بهتر پوست باشد.

آیا تزریق مکرر بوتاکس در فواصل کوتاه مناسب است ؟

اگر فردی بوتاکس تزریق کند؛ در فاصله کمتر از 3 ماه تزریق بعد توصیه نمی شود چرا که می تواند باعث مقاوم شدن فرد در مقابل تزریق های بعدی گردد .

تزریق بوتاکس و تاثیر آن

زمان تاثیر بوتاکس

از زمان تزریق بوتاکس، حدود 12 ساعت تا 3 روز بعد، اثر آن شروع می شود و حدود 14-10 روز به حداکثر اثر خود می رسد.

مراقبتهای پس از تزریق بوتاکس

بعد تزریق بوتاکس، احتیاج به ماساژ ناحیه نیست اما باید عضلاتی را که در آن تزریق انجام شده مرتباً تا چند ساعت منقبض کرد تا دارو جذب آن عضله شود و از آنجا به نواحی دیگر مهاجرت نکند .

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مسلما مراقبت بعد از تزریق بوتاکس تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد آن و ماندگاری این روش خواهد داشت و باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. مراقبت بعد از تزریق بوتاکس اهمیت بسیار زیادی دارد و شاید اهمیت آن با کیفیت کار انجام شده برابری کند. مهمترین اعمال برای مراقبت بعد از تزریق بوتاکس به شرح زیر می‌باشند:

آیا برای تزریق بوتاکس سن خاصی وجود دارد؟

خیر . این مسئله بستگی به چین و چروک ها و پیدایش خطوط بر روی پوست دارد. اما مسلماً در سنین بسیار پایین که عضلات هنوز باعث چین و چروک نشده اند توصیه نمی شود. همچنین تزریق بوتاکس در سنین خیلی بالا هم که چین خوردگی های پوست خیلی عمقی شده اند؛ تنهایی نتایج رضایت بخشی نخواهد داشت .

ماندگاری تزریق بوتاکس

ماندگاری تزریق بوتاکس در یک بازه زمانی قابل تعریف است. یعنی در افراد مختلف بین 4 الی 6 ماه نتایج تزریق بوتاکس قابل رویت می‌باشد. پس از این زمان، برای تمدید اثرات بوتاکس، نیاز به تزریق مجدد وجود دارد. با وجود اینکه هیچ اجباری برای تکرار تزریق بوتاکس وجود ندارد؛ و در صورت عدم تزریق مجدد هیچ مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود؛ با این وجود توصیه می‌گردد؛ افرادی که اقدام به تزریق بوتاکس نموده اند؛ پس از پایان ماندگاری این روش، برای پیشگیری از ثابت شدن چین و چروک و خطوط پوست حتما این عمل را تکرار نمایند.

آیا درمان میگرن با تزریق بوتاکس امکان پذیر است؟

امروزه بوتاکس تنها برای رفع چین و چروک پوست به کار نمی رود، بلکه بسیاری از افرادی که اغلب نیمی از زندگی خود را باسردرد گذرانده اند، از آن به عنوان روشی درمانی برای بهبود سردردهایشان استفاده می کنند.(درمان میگرن با تزریق بوتاکس) تزریق بوتاکس در عده زیادی از بیماران مبتلا به میگرن می تواند باعث قطع و یا طولانی شدن فاصله بین حملات سردرد به مدت سه الی چهار ماه شود.

همشهریان گرامی! اگر نگران انتقال بیماریهای واگیردار در پروسه حذف موهای زائد خود هستید؛ با انتخاب مراکز مجهز به دستگاه‌هایی که امکان استفاده از سری شخصی دارند، با آرامش خاطر و بدون وقفه از مزیت های لیزر موهای زائد در اصفهان بهره مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد و عوارض پلاسما جتکاربرد و عوارض پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت ... ادامه مطلب

آیا تغییر رنگ پوست با لیزر امکان پذیر است؟آیا تغییر رنگ پوست با لیزر امکان پذیر است؟

سفید کردن پوست با استفاده از لیزر روشی است که در آن پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن پوست ناهموار، نامطلوب یا آسیب دیده استفاده می شود ... ادامه مطلب

چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟

برای پر کردن فرورفتگی‌های پشت دست و جوانسازی دستهامی‌توان از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک استفاده کرد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در حالت طبیعی هم در پوست وجود دارد و علاوه بر این که به پوست شکل می‌دهد، نقش آب‌رسانی به پوست و تغذیه آن را هم بر عهده دارد ... ادامه مطلب