اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل یا فیلر به عنوان یکی از اقداماتی که بیشتر به منظور افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در موارد زیادی نیز برای جوانسازی و رفع چین و چروک های پوست کاربرد دارد. یکی از مناطقی که چین و چروک های آن را با تزریق ژل می‌توان درمان نمود؛ پیشانی است. اگر چروک های پیشانی فقط وقتی عضلات پیشانی حرکت دارند ( هنگام اخم کردن یا بالا بردن ابرو) ایجاد می‌شوند.

بهترین روش، تزریق بوتاکس است که با فلج عضله، امکان ایجاد اخم را از بین ببرد. ولی درمواقعی هم بدون اینکه عضلات صورت حرکتی داشته باشند؛ خطوط پیشانی قابل دیدن هستند که در این موارد دیگر کاری از بوتاکس بر نمی‌آید و تنها تزریق پر کننده است که می‌تواند نتیجه بخش باشد. همانطور که می‌دانید تزریق پرکننده های پوستی یا با استفاده از چربی بدن خود فرد انجام می‌شود و یا با استفاده از فیلرهای موجود در بازار صورت می‌پذیرد که در این بحث به درمان چین و چروک پیشانی با تزریق ژل خواهیم پرداخت.

تزریق ژل پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند. اکر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ لطفا با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل پیشانی چگونه انجام می‌شود؟

در این روش پس از معاینه پزشک، میزان مشخصی از ژل برای پر کردن خطوط پیشانی در نظر گرفته می‌شود. سپس پوست پیشانی با بی حسی موضعی بی حس شده و عمل تزریق آغاز می‌گردد. در تزریق ژل پیشانی، تزریق هایی مکرراً در چین های پیشانی صورت می‌گیرد تا خطوط پیشانی به نحوه مطلوبی از بین روند. معمولا تزریق ژل با هدف صاف کردن تمام خطوط انجام می شود ولی در بعضی آقایان زیاد عادی به نظر نمی رسد که پیشانی کاملا صاف داشته باشند به همین علت کاهش خطوط پیشانی هدف قرار می گیرد تا فرد چهره جوانتری به دست بیاورد.

خانم ها اما از این نظر مشکلی ندارند و پس از تزریق ژل بسیار خوب به نظر می رسند. تزریق ژل پیشانی می تواند خطوط اخمی که در اثر متمرکز شدن فرد بر روی یک چیز، اخم یا نگاه با چشم نیمه باز به وجود می آید را نیز کاهش دهد. با بالا رفتن سن و انقباض مداوم ماهیچه های دو ابرو یک یا دو خط در این ناحیه به وجود می آید که چهره را عبوس و گرفته نشان می دهد.

تفاوت تزریق بوتاکس و تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل در واقع با افزودن حجم چروک های پیشانی موجب پر شدن این خطوط خواهد شد. ژل زیر پوست تزریق می شود تا فرورفتگی ها را بپوشاند و برای چروک های عمیق کاربرد مناسبی دارد. در حالی که بوتاکس از حرکت ماهیچه جلوگیری می کند که این کار سبب کاهش حرکت عضله پیشانی هنگام تغییر حالات صورت و در نتیجه کاهش به وجود آمدن و عمیق شدن این خطوط می شود. بوتاکس به تنهایی نمی تواند چروک های عمیق را پر نماید و اثر آن بر خطوطی است که با انقباض ماهیچه نمایان می شوند.

ترکیبی از ژل و بوتاکس برای پر کردن خطوط و هم چنین جلوگیری از عمیق تر شدن آن ها بسیار مناسب است و برای افرادی که به دنبال نتیچه های طولانی و موثرند پیشنهاد می شود.

ماندگاری تزریق ژل پیشانی و طول درمان

ماندگاری تزریق ژل پیشانی وابستگی مستقیم به نوع و جنس ژل و تکنیک تزریق پزشک دارد. البته شرایط بدنی شما همچنین مراقبتهای پس از تزریق ژل پیشانی هم در ماندگاری آن بی تاثیر نیست. با این حال می‌توان گفت؛ ماندگاری این روش بین 6 ماه تا دو سال است. ژل هیالورونیک اسید معمولا بین چهار تا شش ماه ماندگاری دارد. پس از این مدت باید مجدداً به پزشک مراجعه نمود و برای ترمیم ژل اقدام کرد.

جلسات درمان کوتاه است و حدود سی دقیقه به طول می انجامد. بعضی ژل ها اثرشان را در همان ابتدا نشان می دهند و بعضی ژل ها مدت زمانی طول می کشد تا نتیجه نهایی خود را نشان دهند و در این مدت کلاژن را در منطقه مورد نظر افزایش می دهند. نتایج نهایی معمولا سه تا چهار هفته پس از تزریق نمایان می شود.

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

عوارض تزریق ژل پیشانی

تزریق انواع ژل باید توسط پزشک مجرب صورت گیرد تا هم عوارض به حداقل برسد و هم نتایج تزریق ژل به بهترین شکل ممکن باشد. در مورد تزریق ژل پیشانی باید گفت؛ این عمل در صورت انتخاب پزشک ماهر و استفاده از فیلر مرغوب با عوارضی در حد قرمزی، التهاب، تورم و احساس درد بسیار ناچیز همراه است. که پس از چند ساعت به کلی رفع می‌شوند.

مراقبتهای پس از تزریق ژل پیشانی

به هر مقدار که مراقبت شما از پوست پس از تزریق ژل یا فیلر بیشتر باشد؛ ماندگاری ژل نیز بیشتر می شود. سبک زندگی بر میزان ماندگاری ژل بسیار تاثیرگذار است. قرمزی، سوزش یا موارد جزئی دیگر در روز های ابتدایی بعد درمان از بین می روند.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سبحانی [ 1402-06-12 ]
سلام تزریق ژل به پیشانی باعث لیفت هم میشه یا خیر

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب

ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

اصلاح خط اشک با تزریق ژلاصلاح خط اشک با تزریق ژل

فیلر زیر چشم یک فرایند زیبایی شناسی است که در آن مواد پرکننده و جوان کننده در ناحیه زیر چشم تزریق می شود. ... ادامه مطلب