اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

درمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

زمانی که پوست صورت به دلایل مختلفی نظیر افزایش سن، ژنتیک، مراقبت نادرست و غیره دچار چین و چروک و از دست دادن حجم می‌شود، می‌توان با برداشت چربی قسمت هایی از بدن (مانند شکم، پهلوها، ران ها و ...) و طی فرآیند آماده سازی سلول های چربی، سپس تزریق آنها به نواحی از صورت که دچار مشکل شده اند؛ ظاهری جوان تر و شاداب تر یافت. این چربی‌ها از طریق سوزن‌های مخصوص وارد منافذ پوست شده و مقدار چربی مورد نیاز پوست صورت را تامین می‌کنند.

سلول‌های چربی پس از این که وارد پوست شدند، بلافاصله از طریق خون‌رسانی جذب بافت پوست می‌شوند و به سلولهای دیگر پیوند می‌خورند.
فرایند تزریق چربی بطور سرپایی تحت بی‌حسی موضعی انجام شده و نیازی به بیهوشی ندارد. معمولا ۳۰ تا ۵۰ % از چربی که به بدن تزریق می‌شود، توسط بدن جذب خواهد شد. پس از مدتی، تقریبا نیمی از چربی باقی می‌ماند که ماندگار است. به همین دلیل معمولا بیشتر از میزان مورد نیاز چربی تزریق می‌شود.

در نتیجه اگر پس از انجام این عمل احساس کردید که صورت شما بیش از اندازه پر و متورم شده است؛ نگران نباشید. پس از یک تا دو ماه این ورم از بین خواهد رفت و فرم صورت شما به شکل نهایی خود می‌رسد. اگر میزان چربی باقی‌مانده کمتر از مقدار مورد انتظار بود، می‌توان تزریق چربی به صورت را تکرار کرد. به همین دلیل معمولا بخشی از چربی خارج شده را می‌توان تا ۶ ماه به صورت فریز شده نگهداری نمود تا در صورت نیاز دوباره به صورت تزریق شود.

دکتر لادن ناظمی پزشک پوست و مو در اصفهان با سالها تجربه در زمینه تزریق ژل و چربی، آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاندیدای مناسب تزریق چربی

تزریق چربی و رفع چین و چروک پوست

چند توصیه قبل از تزریق چربی به صورت

در روز تزریق چربی چه اقداماتی لازم است؟

ممکن است پس از حضور در بیمارستان یا کلینیک شرایطی حاکم باشد که شما انتظار آن را نداشته باشید. به طور مثال، مدت زمان عمل تزریق چربی به صورت، بستگی به این امر دارد که پزشک چه مقدار چربی برای تزریق به ناحیه مورد نظر نیاز دارد.
در اکثر مواقع عمل تزریق چربی به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود؛ در برخی از موارد ممکن است پزشک با توجه به شرایط پیش آماده در حین عمل تصمیم به اتخاذ سایر روش‌های درمانی کند. مسلما، این تصمیم برای اثربخشی بیشتر گرفته شده و بهتر است با پزشک خود همکاری کنید.
پس از اینکه عمل تزریق به پایان رسید، به تمام توصیه‌های پزشک گوش کرده و تمام نکات گفته شده را مو به مو انجام دهید. ممکن است پزشک برای محافظت از ناحیه عمل شده یک لایه محافظ به نام لیپوساکشن قرار دهد تا پوست آن قسمت از بدن حرکت نکند. اگر پس از عمل احساس درد کردید هرگز نگران نباشید چراکه این یک امر کاملا طبیعی است.

مزایای تزریق چربی

همانطور که مشاهده می‌کنید تزریق چربی به دلیل اینکه کاملا طبیعی بوده و از بدن خود بیمار استخراج شده دارای مزایای منحصر به فردی است. توجه داشته باشید که هرگز نمی‌توان از چربی سایر افراد برای تزریق استفاده کرد؛ چراکه چربی بدن شما بافت پوست را به خوبی می‌شناسد و به سرعت جذب آن می‌شود؛ اما، چربی سایر افراد هیچ سنخیتی با نوع جنس پوست و سلول‌های پوستی شما ندارد.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موهای زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صفورا [ 1402-06-22 ]
تو دوران قاعدگی میشه تزریق چربی انجام داد ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟تزریق فیلر جای جوش برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه از روش بسیار محبوبی به نام تزریق فیلر جهت درمان جای جوش استفاده می شود. ... ادامه مطلب

مزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مکمزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مک

کک و مک عبارتند از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌ آید ... ادامه مطلب

تزریق ژل زیر چشم به چه منظور انجام می شود؟تزریق ژل زیر چشم به چه منظور انجام می شود؟

تزریق ژل زیر چشم به منظور درمان گودی، تیرگی و چین و چروک این ناحیه، از اقدامات رایج پوستی است که با کمترین عوارض در مراکز معتبر پوست و مو، توسط پزشکان پوست صورت می‌گیرد ... ادامه مطلب