اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است. بوتاکس در جلوگیری از ایجاد چین و چروک اهمیت و نقش پیشگیری دارد ولی در مورد چروک هایی که حتی بدون اخم قابل مشاهده هستند ناتوان است. به همین دلیل تزریق ژل خط اخم برای افرادی که دیگر در حالت ساکن صورت هم خط اخمشان قابل توجه است؛ پیشنهاد می شود.

اگر این درمان با بوتاکس به طور پیوسته انجام شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت زیرا حرکت زیاد ماهیچه ها در آن ناحیه ممکن است سبب جذب سریعتر ژل شود و بوتاکس کمک می کند خواص ناشی از ژل مدت طولانی تری برقرار بماند.

مرکز پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی آماده ارائه خدمات تزریق ژل خط اخم به متقاضیان محترم در اصفهان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری تزریق ژل خط اخم

ماندگاری تزریق ژل خط اخم یکی از مهم ترین سوالات بسیاری از افراد قبل از انتخاب این روش است. ژل ها برای درمان چین و چروک های صورت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و نتایج رضایت بخشی را به همراه دارند.

در تزریق ژل یا فیلر جهت ماندگاری فاکترهای بسیار زیادی مد نظر می باشد . که از مهم ترین دلایل می توان به موارد زیر اشاره نمود :

عموما تزریق فیلر خط اخم از ۶ ماه تا ۱۸ ماه و گاها تا ۲۴ ماه هم می تواند ماندگاری داشته باشد و رفته رفته به مرور زمان ژل ها جذب بافت پوست می شوند.

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

بهترین زمان تزریق ژل خط اخم

همانطور که گفته شد این عمل برای از بین بردن چین و چروک های دائمی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و به کلاژن سازی پوست کمک می‌کند. پس بهترین سن برای انجام این عمل وقتی است که این چروک ها پدیدار شده اند.
معمولا زیر سن ۱۸ سال زمان مناسبی برای تزریق ژل خط اخم ابرو نیست زیرا هنوز کلاژن سازی در پوست ادامه دارد و صورت شکل و شمایل اصلی خود را پیدا نکرده است. از سن ۲۵ تا ۳۰ سال به بالا بهترین زمان برای تزریق ژل ابرو می‌باشد.

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

در ناحیه ی خط اخم رگ های بسیاری ریزی وجود دارد که به سمت چشم می روند. بنابرین کسی که تزریق فیلر خط اخم را انجام می دهد باید با تجربه باشد، زیرا یک اشتباه می تواند خسارت های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. پزشک صورت و پیشانی شما را به ویژه ویژگی های صورت، وضعیت فعلی ابرو، شکل ابرو و هرگونه فرورفتگی شقیقه ها، افتادگی پلک یا عدم تقارن را معاینه می کند. آنها در مورد درک شما از صورت و پوست و نتیجه مطلوب شما از درمان صحبت خواهند کرد. آنها در مورد عوارض جانبی احتمالی این درمان و دستورالعمل های مراقبت بعد از آن با شما بحث خواهند کرد.

تخمینی از تعداد “واحد” محصول مورد نیاز برای ایجاد پیشرفت در خطوط اخم شما ارائه می شود. در صورت تمایل به ادامه، عکس های قبل از درمان گرفته شده و ناحیه پیشانی شما با الکل تمیز می شود. پزشک از شما می خواهد تا ابروهای خود را بالا ببرید در حالی که نقاط تزریق ایده آل را مشخص می کند. خود تزریق ها چند ثانیه طول می کشد. پزشک ممکن است ناحیه ی تزریق را با استفاده از یک کرم موضعی بی حس کند. سوزن های تزریق بسیار ریز هستند، بنابرین شما در حین تزریق هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

تاثیر مناطق تحت درمان در ماندگاری تزریق ژل

هر چه حرکت بخشی از بدن که تزریق به آن صورت می گیرد بیشتر باشد ژل سریعتر جذب می شود مثلا خطوط بین دهان و بینی که مدارم در حال حرکت هستند. یکی از راه های جلوگیری از این حالت درمان تو ام با بوتاکس است که هم حرکت ماهیچه کم می شود و هم از ایجاد چروک های جدید جلوگیری می شود.

تاثیر متابولیسم بدن افراد در ماندگاری تزریق ژل

یکی دیگر از عوامل موثر در ماندگاری تزریق ژل، متابولیسم بدن افراد است. در افراد مختلف سرعت متابولیسم بدن متفاوت است. مثلا در ورزشکاران که از متابولیسم بالایی برخوردارند ژل ها زودتر شروع به تجزیه می کنند. البته بسیاری ژل ها تا ماه ها پس از جذب اثرگذارند زیرا سبب ترشح طبیعی کلاژن در پوست می شوند.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :آتنا غفاری [ 1401-04-11 ]
حداکثر میزان تزریق ژل خط اخم چند سی سی است؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟

تزریق ژل از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت ها می باشد. ... ادامه مطلب

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورتنکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روشهای متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روشهای موجود است که قسمت قابل توجهی از مراجعات به مراکز پوست را شامل میشود ... ادامه مطلب

آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟

میکرو نیدلینگ یکی از شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است ... ادامه مطلب