اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نکات مهم درباره راکوتان

راکوتان نام تجاری ایزوترتینوئین است که با نام های تجاری مختلف از جمله راکوتان ، آکوتان ، ایزوترتینوئین هگزال ، نرم اسکین ، آکنوترن در بازار دارویی ایران موجود است . دارو از مشتقات ویتامین A است و تأثیر فوق العاده در درمان جوش دارد.

شهروندان عزیز! درمان آکنه یا جوش صورت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با روشهای مختلف مانند تجویز دروهایی مانند راکوتان و بکارگیری شیوه های جدید درمانی از جمله آر اف فرکشنال و درمانهای غیر لیزری قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب آگاهی بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره‌های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایید.

مکانیسم اثر راکوتان (ایزوترتینوئین)

کپسول ایزوترتینوئین یا راکوتان باعث کاهش تولید چربی طبیعی پوست می شود ؛ پس منافذ پوستی بسته نمی شوند و تجمع چربی و التهاب بعدی اتفاق نمی افتد و در نتیجه جوش ایجاد نمی شود.
مکانیسم دیگری که راکوتان از آن طریق عمل می کند باعث کشته شدن باکتری مؤثر در ایجاد آکنه می شود.

نکات مهم درباره راکوتان

درمان جوش صورت با راکوتان

فیروز با بیان اینکه راکوتان یکی از روش‌های درمان جوش صورت است، عنوان کرد : راکوتان دارویی است که از مواد قوی تشکیل شده است ؛ در کسانی که هیچ روش درمانی در درمان جوش صورت جوابگو نبوده کار برد دارد، اما باید حتما با تجویز پزشک مصرف شود ، چراکه مقدار مصرف راکوتان بستگی به نوع بدن افراد دارد و میزان مصرف آن با تشخیص پزشک باشد در غیر این صورت فرد دچار آسیب های جبران ناپذیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد برای نتیجه گرفتن از مصرف داروی راکوتان باید دوره درمان آن را کامل کنند، بیان کرد : دارو را بر اساس یک سری عوامل برای بیمار تجویز می‌کنند؛ وزن بیمار و سیستم ایمنی بدن فرد در تجویز داروی راکوتان موثر است.

عوارض جانبی راکوتان (ایزوترتینوئین، آکوتان)

راکوتان می تواند اثر خوبی در پاکسازی پوست داشته باشند اما امکان بعضی عوارض جانبی هم وجود دارد. اکثر این عوارض جانبی بعد از قطع مصرف طی چند هفته محو می شوند.

نکات مهم و مفید قبل از استفاده از راکوتان

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب

نحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایتنحوه عملکرد و انواع لیزر الکساندرایت

به محدوده طول موج 710 تا 800 نانومتر لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود و از آنجایی که این دستگاه‌ های الکساندرایت، طول موجی حدود 755 نانومتر را ساطع می ‌کنند، به آنها دستگاه‌ های لیزر الکساندرایت گفته می‌ شود ... ادامه مطلب

تاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلرتاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلر

زاویه دهی به فک و صورت، روش سریعی است که به‌وسیله‌ی آن، بدون استفاده از عمل جراحی، فرم خط فک و صورت تغییر داده می‌شود. ... ادامه مطلب