اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت غبغب با هایفوتراپی 4 بعدی

با افزایش سن، پوست زیر چانه شل می‌شود و غبغب ایجاد می‌گردد. با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در پوست ایجاد خواهد شد و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. کاهش خاصیت ارتجاعی پوست موجب افتادگی و شل‌شدگی پوست می‌گردد، بنابراین حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است بر اثر بالارفتن سن، علاوه بر چین و چروک‌های صورت، در زیر چانه خود نیز برجستگی را مشاهده نمایید. رفع غبغب با هایفو، یکی از مؤثرترین روش‌هایی است که در بهبود پف زیر چانه و ایجاد زاویه بهتر چانه مؤثر است. در این روش مقرون به صرفه، بدون برش، جراحی و عوارض آن، نتایج بسیار خوبی ایجاد می‌شود.

دستگاه هایفو چهار بعدی جدیدترین مدل هایفو می باشد که برای جوانسازی و لیفتینگ پوست استفاده می شود و بالا برنده سطح کلاژن سازی پوست است. دستگاه هایفو 4 بعدی کاملاً غیر تهاجمی و بی خطر است و دارای تأییدیه های FDA آمریکا و CE اروپا می باشد. تفاوت دستگاه هایفو سه بعدی اولترا با دستگاه هایفو 4 بعدی در سرعت و دقت است. دستگاه هایفو 3 بعدی محدوده کمتری را پوشش می دهد و به قول متخصصین هایفوتراپی در یک اعمال فشار شات های کمتری می زند؛ اما دستگاه هایفو 4 بعدی تعداد لاین های بیشتری را پوشش می دهد و سرعت بالاتری دارد.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی می‌توانید از انواع روشهای رفع غبغب در اصفهان، متناسب با شرایط و وضعیت خود بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علل ایجاد غبغب

مزایای هایفوتراپی 4 بعدی

هایفوتراپی چهار بعدی به عنوان یک روش کاملاً غیر جراحی و غیر تهاجمی، نسبت به سایر روش‌ها مزایای بسیاری دارد، از جمله:

لیفت غبغب با هایفوتراپی

دستگاه هایفوتراپی 4 بعدی

با استفاده از هایفو چهار بعدی می توان به طور مستقیم به لایه SMAS رسید و لایه SMAS را ارتقا بخشید. دستگاه هایفو چهار بعدی به طور جامع مشکلات افتادگی پوست و عدم کلاژن سازی را حل می کند. این دستگاه هایفو روی لایه کلاژن 3 میلی متری زیر پوست عمل می کند تا کلاژن را تازه کند و به ضد پیری مانند خاصیت ارتجاعی پوست، سفید شدن، رفع چین و چروک برسد. هندپیس هایفو 4 بعدی از ظرفیت نفوذپذیری بالایی برخوردار است. این هندپیس می تواند انرژی حرارتی 65-72 را به لایه SMAS منتقل کند و باعث انعقاد حرارتی برای کوچک شدن منافذ و بازسازی کلاژن شود.

نحوه انجام هایفوتراپی 4 بعدی غبغب

در آغاز، ژلی مخصوص بر روی پوست کاملاً تمیز زده می‌شود. سپس با دستگاه هایفوتراپی 4 بعدی، دسته‌ای از پرتوهای فراصوت بر غبغب تابانده خواهد شد. این کار نهایتاً یک ساعت تا ۹۰ دقیقه زمان می‌برد.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی 4 بعدی

  1. اگر بیماری خاصی دارید و داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید.
  2. چند روز قبل از هایفوتراپی از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری کنید.
  3. یک هفته قبل از هایفوتراپی از مصرف رقیق کننده ها خودداری کنید.
  4. اگر قبلاً از روش‌های جوانسازی دیگر مانند تزریق ژل و بوتاکس استفاده کرده‌اید پزشک را مطلع سازید.

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی 4 بعدی

کاندید نامناسب انجام هایفوتراپی 4 بعدی

انجام هایفوتراپی برای افراد ۳۰ تا ۷۰ ساله روشی مناسب است و موجب جوانسازی و لیفت پوست آنها و همچنین از بین رفتن چین و چروک‌های نه چندان عمیق آنها می‌شود؛ اما این روش برای برخی از افراد چندان روش مناسبی به حساب نمی‌آید. به طور کلی کسانی که شرایط زیر را دارند کاندید مناسبی برای انجام هایفوتراپی نمی‌باشند:

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

هزینه هایفوتراپی غبغب

به طور کلی می‌توان گفت قیمت هایفو صورت به عوامل بسیاری بستگی دارد و براساس تشخیص پزشک، نوع پوست و تعداد جلسات درمانی متغیر است.

عوارض هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی۴ بعدی صورت روش غیر جراحی بوده و نیاز به هیچگونه بیهوشی ندارد و فاقد دوره نقاهت می باشد و فرد بعد از درمان می تواند به فعالیت روزانه خود بازگردد. به ندرت ممکن است عوارض قابل کنترل و گذرا مثل خشکی پوست و قرمزی ایجاد شوند که نیاز به مراقبتهای موضعی و دارویی دارند.

دکتر لادن ناظمی با بهره مندی از سالها تجربه در زمینه تزریق ژل، همچنین استفاده از بهترین فیلرهای موجود، یکی از ارائه دهندگان ماندگارترین و طبیعی ترین نتایج تزریق ژل در اصفهان می‌باشند. جهت هماهنگی و مشاوره با مطب ایشان، میتوانید از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین ... ادامه مطلب

پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند. ... ادامه مطلب

آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟

مزوژل پروسترولین، درمانی تخصصی برای تغییرات ناخواسته رنگدانه ای پوست است. با تزریق این ماده به پوست می‌توان با لک ها و تیرگی های پوست خداحافظی کرد و پوستی روشن تر و بدون لک داشت ... ادامه مطلب