اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست
نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟ نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود.

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است.

بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟ بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای

هایفو بهترین روش درمانی افتادگی صورت هایفو بهترین روش درمانی افتادگی صورت

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست است که میتواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود.

معرفی روشهای لیفت صورت بدون جراحی معرفی روشهای لیفت صورت بدون جراحی

افتادگی پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود. زمانی که این اتفاق بر

کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟ کانتورینگ سیگما چگونه انجام میشود؟

هایفو سیگما لیفت از خطوط کانونی و میکرو اولتراسوند برای جوانسازی غیرتهاجمی صورت استفاده می کند.با این تکنولوژی، لیفتینگ به صورت طبیعی با تحریک لایه ها

بهترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی و لیفت گردن بهترین و مؤثرترین روشهای جوانسازی و لیفت گردن

پوست گردن نیز ممکن است در اثر آفتاب سوختگی، عوامل محیطی و عادات ناسالم دچار علائم پیری شود. پیر شدن پوست گردن در بسیاری از افراد با ایجاد چین و چروک و

علائم و نشانه های پیری پوست چیست؟ علائم و نشانه های پیری پوست چیست؟

پزشکان بعد از آغاز دهه سوم زندگی به افراد مراقبت های ویژه ی پوستی را ارائه می دهند تا روند پیری پوست را کندتر کنند.

روشهای غیر جراحی رفع افتادگی گوشه های لب روشهای غیر جراحی رفع افتادگی گوشه های لب

لیفت لب به عملی گفته می شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه های لب نیز به سمت بالا سوق داده می شود.انواع مختلفی از روش ها وجود دارند که می توانند در بافت لب شما تزریق شوند و منجر به لیفت آن گردند، لذا در ادامه به بررسی این موارد

درباره مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ و مزوتراپی چه میدانید؟ درباره مزونیدلینگ، میکرونیدلینگ و مزوتراپی چه میدانید؟

مزوتراپی و میکرونیدلینگ از جمله روش‌ های مدرنی است که با هدف جوانسازی و زیبا سازی پوست به وجود آمده‌ اند. این روش‌ ها تا حدودی مشابه هم هستند و باعث بهبود رنگ و بافت پوست، از بین بردن چین‌ و چروک‌ ها و لکه‌ های پوستی و… می‌ شوند.

درمان قطعی افتادگی صورت درمان قطعی افتادگی صورت

نکته مهمی که افراد و به ویژه جوان ها باید مورد توجه قرار دهند، علت شل شدن و افتادگی پوست صورت می باشد. قطعاً با آگاهی یافتن از علل افتادگی پوست صورت می توان زمان بروز این مشکل را به تعویق انداخت.روشها و متدهای بسیار متنوعی برای درمان مشکل شلی و افتادگی پوست ابداع و کشف شده است که در ادامه بدان میپرد

هیدرودرم چیست؟ هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم‌ ابریژن یکی از بهترین روشهای جوانسازی پوست است. هیدرودرم ‌ابریژن یک روش نوین برای کمک به ترمیم و رفع ضایعات پوستی است که به جوانسازی پوست کمک زیادی می کند. هیدرودرم‌ ابریژن با کمک فشار آب و محلولهای مخصوص، سطح پوست را سایش میدهد تا ضایعات پوستی را بردارد.

هایفوتراپی چه عوارضی دارد و چه کسانی از انجام هایفو منع میشوند؟ هایفوتراپی چه عوارضی دارد و چه کسانی از انجام هایفو منع میشوند؟

هایفوتراپی یکی از جدیدترین تکنولوژی های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جوانسازی پوست و لیفتینگ صورت است. انجام هایفوتراپی برای برخی از افراد مناسب نیست که در ادامه ذکر میشود.

روشهای پیشگیری از عفونت لب بعد از تزریق ژل روشهای پیشگیری از عفونت لب بعد از تزریق ژل

نیدلینگ یکی از روش های غیر تهاجمی برای درمان آسیب های پوستی است که با تحریک سلول های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب های پوستی کمک می کند. پوست محکم تر و کشیده میشود، خاصیت کشسانی خویش را بازمی یابدو چین و چروک و خطوط ظریف کاهش چشمگیری می یابد

نیدلینگ صورت چیست؟ نیدلینگ صورت چیست؟

به منظور داشتن پوستی جوان، روش‌ های جوانسازی پوست و پاکسازی بسیاری وجود دارد که یکی از آنها میکرونیدلینگ پوست می‌ باشد. این روش که یک تکنیک غیر تهاجمی نیز می‌ باشد علاوه بر جوانسازی، برای درمان لکه، آکنه، جوش و بعضی از بیماری‌ های پوستی نیز استفاده می‌ شود.

جوانسازی پوست با اوزون تراپی جوانسازی پوست با اوزون تراپی

اوزون تراپی پوست روشی نوین در درمان برخی از بیماری‌ ها و مشکلات پوستی محسوب می‌ شود. اوزون یک مولکول گاز طبیعی ست که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده که همین اتم سوم در این گاز تأثیر بسزایی در کاربرد آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها داشته است.

مراقبت از پوست بعد از میکرودرم ابریژن مراقبت از پوست بعد از میکرودرم ابریژن

یکی از روشهای پاکسازی صورت روش میکرودرم ابریژن است که از طریق یک ابزار با حداقل قدرت سایش انجام می‌ شود و در این حالت دستگاه به آرامی پوست شما را سایش داده و لایه‌ های خارجی ضخیم‌ تر و ناخواسته پوست را حذف می‌ کند.

جوانسازی گردن با تزریق فیلر چگونه است؟ جوانسازی گردن با تزریق فیلر چگونه است؟

برای تزریق فیلر جهت جوانسازی و رفع چروک گردن، فیلرهیالورونیک اسید کاربرد فراوانی دارد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در پوست ما وجود دارد و در حالت طبیعی توسط فیبروبلاست ها تولید می شود. این ماده نواحی بین سلولی را پر نموده و محیطی مناسب برای سلول های پوستی فراهم می کند.

کدام روش جوانسازی بهتر است؟ کدام روش جوانسازی بهتر است؟

جوانسازی پوست صورت یک روش درمانی زیبایی است. جوانسازی پوست صورت از طریق روش‌ های جراحی و غیرجراحی امکان‌پذیر است. با توجه به عمق درمان پوست، روش های جوانسازی با هم تفاوت دارند. اگر تا کنون از پوست خود به درستی مراقبت نکرده اید می توانید از روشهای مختلف جوانسازی صورت استفاده کنید.

لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی با هایفوتراپی لیفت و جوانسازی پوست بدون جراحی با هایفوتراپی

در لیفت صورت از طریق هایفو نیز با امواجی که با دستگاه به لایه‌ های زیرین پوست فرستاده می‌ شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌ کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌ شود.

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از جدید ترین روش‌ های درمانی جوان‌ سازی و پاک سازی پوست در علم پزشکی ، بدون نیاز به خون‌ ریزی و یا ایجاد هیچ‌گونه برشی موجب لیفت و جوان‌ سازی در سطح پوست شده و جایگزینی فوق‌ العاده مناسب به جای عمل‌ های جراحی تهاجمی و البته پرهزینه می‌ باشد .

بهترین و جدیدترین روش غیر جراحی جوانسازی پوست بهترین و جدیدترین روش غیر جراحی جوانسازی پوست

با افزایش سن و به دلیل کاهش قدرت عضلات و روند کلاژن سازی، پوست صورت استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. نتیجه‌ ی این موضوع، ایجاد افتادگی و چروک‌ های نسبتاً زیاد صورت می‌ باشد.هایفوتراپی می تواند یک روش ایمن و مؤثر برای درمان افتادگی پوست و دیگر مشکلات پوست باشد.

بهترین روشهای لیفت گونه بدون نیاز به جراحی بهترین روشهای لیفت گونه بدون نیاز به جراحی

لیفت گونه بدون جراحی جدید ترین پیشرفت در جوانسازی صورت است و ظاهر بسیار جوانتری به فرد می‌ بخشد. این روش بسیاری از مزایای لیفت گونه به روش معمول را به فرد می‌ بخشد، بدون اینکه فرد مجبور شود که تحت عمل جراحی و سپری کردن دوره‌ی نقاهت قرار گیرد.

درمان خطوط و چین و چروک گردن با لیزر درمان خطوط و چین و چروک گردن با لیزر

خطوط گردن با بالا رفتن سن به طور طبیعی پدیدار شده و به تدریج موجب ایجاد چین و چروک‌ و افتادگی پوست می‌شوند که این امر به دلیل از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست می‌باشد.جوانسازی گردن با لیزر از روش‌هایی بسیار اثربخش برای از بین بردن چین و چروک‌ها و لیفت پوست به شمار می‌رود.

آشنایی با انواع روشهای غیر جراحی لیفت ابرو آشنایی با انواع روشهای غیر جراحی لیفت ابرو

با پیشرفت علم پزشکی و پدید آمدن تکنیک‌های نوین، امکان بالا کشیدن ابروها و به اصطلاح لیفت ابرو وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع روش‌های غیر جراحی لیفت ابرو می‌پردازیم.

جوانسازی پلک با پلاسما چگونه است؟ جوانسازی پلک با پلاسما چگونه است؟

جوانسازی پلک با پلاسما نسل جدیدی از درمان‌های کشیدن پوست و تولید کلاژن است. دستگاه لیفت پلک پلاسماجت (پلکسر) نخستین الکتروکوتر جریان مستقیم به ثبت رسیده در جهان و تولید جمهوری چک است. در لیفت با پلاسما جت از تکنولوژی نوینی استفاده می‌شود که مبتنی بر تخلیه الکتریکی است.

چگونه میتوان از نخ های کلاژن ساز برای لیفتینگ استفاده کرد؟ چگونه میتوان از نخ های کلاژن ساز برای لیفتینگ استفاده کرد؟

لیفت با نخ از بهترین روش‌های رفع افتادگی پوست و همچنین محرک کلاژن سازی پوست است. در این روش نخ‌های غیرقابل مشاهده در بافت زیر پوست به کار برده می‌شود که باعث بالا کشیده شدن پوست و رفع افتادگی آن می‌شود.

پلکسر پوست چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ پلکسر پوست چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

دستگاه پلکسر ریز پرتوهای کنترل شده ای از پلاسما را تولید می کند. پلاسما گاز یونیزه ای است که در فضای بین سوزن دستگاه و پوست بیمار تولید می شود. دستگاه پلکسر با تصعید این گاز بر روی لایه اپی درم پوست، موجب انقباض ناحیه مورد نظر پوست شده و بدین ترتیب کشیده شدن و لیفت پوست و باز شدن خطوط و چروک ها را ب

ماندگاری نتایج پلاسما جت چقدر است؟ ماندگاری نتایج پلاسما جت چقدر است؟

پلاسما جت روشی غیرتهاجمی و کم عارضه برای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به جراحی و برش آسیب‌های آن را برطرف می‌کند و باعث جمع شدن لایه‌های زیرین پوست شده و افتادگی‌ها و چین و چروک‌های آن را از بین می‌برد. به همین دلیل می‌توان از آن برای رفع چین و چروک ایجاد شده در نواحی مختلف چهره استفاده کرد

از چه روشهایی برای درمان افتادگی پلک میتوان استفاده کرد؟ از چه روشهایی برای درمان افتادگی پلک میتوان استفاده کرد؟

افتادگی پلک شرایطی است که مرز پلک بالا، پائین تر از حد طبیعی خود سقوط می کند. در موارد شدید، افتادگی پلک می تواند تمام یا بخشی از مردمک را بپوشاند و باعث مشکلات بینایی شود. افتادگی پلک می تواند یک یا هر دو چشم را تحت تأثیر قرار دهد.