اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

ویژگی های بهترین فیلر چیست؟

ژل یا فیلر یک محصول صناعی برای جایگزین کردن حجم از دست رفته و یا افزایش حجم می باشد. این محصول همچنین در افرادی که دچار کمبود عضلانی ناشی از تروما یا نقص ناشی از جراحی یا آتروفی چربی و پیری می باشند کاربرد دارد.

تزریق ژل در اصفهان از خدماتی است که برای افزایش حجم و فرم دهی، با استفاده از بهترین برندهای فیلر، در کلینیک دکتر لادن ناظمی انجام می‌پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های بهترین فیلر چیست؟

یک فیلر مطمئن باید غیر ایمونولوژیک باشد یعنی سیستم ایمنی را تحریک نکند و متحرک نباشد، سریع جذب نشود و تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت را دارا باشد .

در چه مواردی می توان از فیلر یا ژل استفاده نمود ؟

پر کردن خطوط خنده ، حجم دادن به لب ها ، پر کردن خط اخم در افرادی که خط اخم عمیقی پیدا کرده اند . برجسته نمودن چانه ، ایجاد زاویه فک ، برطرف نمودن گودی زیر چشم ، خطوط پایین دهان یا ماریوفت ، اصلاح خط لب ، فرورفتگی اسکارهای آکنه ، برطرف نمودن قوز بینی و ... از کاربردهای تزریق ژل یا فیلر می‌باشد.

آیا همه می توانند از فیلر استفاده کنند ؟

انتخاب بیمار مناسب و ناحیه درمان از اهمیت به سزایی برخوردار است ، افرادی که از عفونت فعال در محل درمان رنج می برند، اختلالات زمینه ای بافت همبند دارند ، بیماریهای ایمونولوژیک، واکنش های آلرژیک، یا استفاده از بعضی از داروها ، یا کسانی که انتظار غیر واقعی دارند نباید از فیلرها استفاده کنند .

طی تزریق فیلر چه اتفاقاتی می افتد؟

ابتدا پزشک شما را معاینه نموده و پس از گرفتن شرح حال و ارزیابی مناطقی که نیاز به اصلاح دارند بخصوص علامت گذاری می گردند . با توجه به محل تزریق فیلر از بی حسی موضعی یا بلاک های عصبی جهت بی درد انجام دادن تزریق استفاده می شود . انجام تزریق در هر ناحیه فقط چند دقیقه طول می شکد سپس محل مورد نظر توسط پزشک ماساژ داده می شود. پس از چند ساعت از انجام تزریق شما می توانید با ملایمت و بدون اعمال فشار در ناحیه درمان شده آرایش نمایید.

قابل ذکر است در بعضی موارد که اسکار یا عمق چروک ها زیاد است ممکن است طی چند جلسه تزریق انجام شود تا نتیجه قابل قبول به دست آید. دوره نقاهت خاصی پس از تزریق وجود ندارد و بیمار می تواند در همان روز به فعالیت های روزمره خود بازگردد .پس از تزریق عوارضی همچون تورم قرمزی یا در موارد کمی کبودی در محل ممکن است ایجاد شود که ظرف چند روز از بین می رود و حجم لب ها و گونه ها کاهش می یابد . در غیر این صورت با تزریق مجدد می توان وضعیت موجود را حفظ نمود .

برای جلوگیری از عوارض جدی در انتخاب پزشک مورد اعتماد خود دقت نمایید چرا که عدم مهارت و دانش کافی در انجام تزریق و یا استفاده از ژل های ارزان قیمت، می تواند عواقب جدی به دنبال داشته باشد.

در کلینیک پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی، لیزر موهای زائد در اصفهان را برای رفع دائمی این موها تجربه نمایید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کاربر [ 1402-06-25 ]
من کل صورتم رو انجام دادم و واقعا عالی شد حتی خیلی بهتر از چربی به نظر من

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس دیستون (dyston)بوتاکس دیستون (dyston)

بوتاکس دیستون یک محصول ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبق آخرین استانداردهای اروپا و آمریکا تولید می‎ شود ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان کک و مک های پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان کک و مک های پوستی

لیزر کیوسوئیچ بهترین روش برای برداشتن یا از بین بردن کک و مک ها است و کاملاً بی عارضه است. ... ادامه مطلب

بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر افبهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

روش آر اف، یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج خوبی را هدیه دهد. ... ادامه مطلب