اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پلاسماجت و جوانسازی پوست

پلاسما جت روشی برای از بین بردن افتادگی و پیری پلک است که بدون نیاز به جراحی و برشهای ناشی از آن، میتوان جوانسازی پلک را انجام داد. این خدمت برای افرادی مناسب است که تمایلی به جراحی پلک ندارند یا قبلاً جراحی انجام داده‌اند ولی هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند و میخواهند بدون نیاز به بی هوشی و جراحی (به دلایلی همچون ترس از بی هوشی) پلکهایی جوان و زیبا داشته باشند.

پلاسما چیست؟

حالت چهارم ماده است و باعث یونیزاسیون سلولی می شود. در این روش، لایه سطحی پوست ( اپیدرم) از جامد به گاز تبدیل می گردد وموجبات جمع شدن لایه های تحتانی پوست میشود.

جوانسازی پلک با پلاسما جت را در کلینیک دکتر لادن ناظمی تجربه نمایید. این مرکز ارائه دهنده کلیه خدمات پوست و مو در اصفهان می‌باشد. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است که برای زیبایی کاربرد داشته و باعث جوانسازی نواحی مختلفی از پوست می شود. در این روش نقاط ریز کنار هم توسط پلاسماجت سوزانده میشود که فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و درنتیجه اسکار بجا نمیگذارد ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه‌های عمقی، پوست جمع تر میگردد در نتیجه بعد از یک هفته که پوست ترمیم شد، عمق خطوط کمتر میشود و روزنه‌ها کوچکتر شده و پوست ناحیه لیفت می‌گردد.

پلاسماجت یا بلفاروپلاستی غیر جراحی

این روش به عنوان بلفاروپلاستی دینامیک هم شناخته میشود. چرا که این فرصت برای پزشک وجود دارد که از بیمار بخواهد، چشمانش را حین عمل باز و بسته کند تا دقیقاً چروکهایی که نیاز به درمان دارد مشخص شود و درمان شود. حتی برای خود بیمار این امکان وجود دارد که حین عمل چشمان خود را ببیند و نظر خود را بگوید.

مکانیسم انجام این عمل چگونه است؟

همانطور که ذکر شد در این روش از تیغ و برش استفاده نمیشود و در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمیشود بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید (مستقیما از جامد به گاز تبدیل میشود) میشود و این مساله باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست خواهد شد.

موارد استفاده از پلاسما جت

تعداد جلسات پلاسما جت

جلسات این عمل معمولاً برحسب نوع نیاز پوست و جنس هر پوست بین سه تا چهار جلسه و با فواصل یک تا دو ماه تکرار میشود.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :جعفر روغنی [ 1402-07-13 ]
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم این روش دائمی هست یا بعد از اتمام جلسات دوباره باید چند وقت یکبار تمدید کرد؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد و عوارض پلاسما جتکاربرد و عوارض پلاسما جت

با پلاسما جت می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت ... ادامه مطلب

نکات مهم در تزریق فیلر چانهنکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب