اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل یا فیلر هیالورونیک اسید

تزریق ژل یا فیلر روشی سریع برای ایجاد اصلاحات مختلف در صورت از جمله بازگرداندن و افزایش حجم صورت، افزایش حجم لبها، کاهش چین وچروک و خطوط اخم و خنده و… است. امروزه تزریق ژل یا تزریق فیلر بعد از انجام بوتاکس، پرکاربرد ترین عمل زیبایی در جهان است. ژلهای مورد استفاده برای تزریق دارای انواع مختلفی هستند؛ که همگی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) می‌باشند؛ با این وجود محبوب ترین ژل تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک است. پوست جوان و سالم حاوی میزان زیادی از ماده مرطوب و طبیعی به نام هیالورونیک اسید است.

با گذشت زمان و افزایش سن، قرارگیری در مقابل نور خورشید و ...، میزان هیالورونیک اسید پوست کاهش یافته منجر به از دست رفتن ساختار و حجم پوست می‌شود و این امر سبب پدیدار شدن چین و چروک روی پوست خواهد شد. با استفاده از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید می‌توان این ماده را مجدداً به پوست برگرداند و خطوط قسمتهای مختلف پوست را بهبود بخشید. ساختار طبیعی مولکول هیالورونیک اسید بسیار شبیه اسفنج است. وظیفه اصلی آن، جذب آب است که باعث افزایش حجم پوست می‌شود.

به این ترتیب، می‌توان هیالورونیک اسید را به عنوان مرطوب کننده داخلی پوست در نظر گرفت. فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید، پرکننده‌های مناسبی برای بافت از دست رفته پوست می‌باشند. این مواد علاوه بر بازیابی حجم، می‌توانند به افزایش حجم مناطقی از پوست که به دلخواه بیمار و صلاحدید پزشک نیاز به برجسته شدن دارند، کمک نمایند.

تزریق ژل هیالورونیک اسید به عنوان یکی از متداول ترین اقدامات جوانسازی و زیبایی پوست، در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان با استفاده از بهترین و معتبرترین برندهای موجود انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از فیلر هیالورونیک اسید

استفاده از فیلرها روشی ساده و غیرجراحی است که توسط پزشک برای اصلاح چین و چروکهای پوست به کار می‌رود. به این منظور ژل یا فیلر با سر سوزنی بسیار نازک (سر سوزن انسولین) به زیر پوست تزریق میشود تا بافت نرم لایه داخلی پوست (درم) را پر کند. این کار باعث افزایش حجم درم و در نتیجه کاهش چین وچروکهای پوست میشود.

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر لادن ناظمی مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه‌های لیزر موجود در کشور می‌باشد. در این مرکز اقدامات جوانسازی پوست مانند آر اف فرکشنال توسط کادری مجرب انجام می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شریف [ 1402-07-13 ]
میشه همزمان تزریق ژل رو با تزریق بوتاکس انجام داد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی برای پوست چه مزایایی دارد؟مزوتراپی برای پوست چه مزایایی دارد؟

مزوتراپی روشی است که در آن توسط پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها، هورمون ها و ویتامین ها به منظور جوان سازی پوست استفاده می‎ شود. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، صورت می‌گیرد ... ادامه مطلب

نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود. ... ادامه مطلب

علت و درمان لک و سیاهی پشت کمرعلت و درمان لک و سیاهی پشت کمر

لکه های پوستی به هرگونه شرایطی گفته می شود که در آن پوست بدن به رنگ تیره در آید. ... ادامه مطلب