اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق چربی و جوانسازی پوست

یکی از رایج ترین نشانه های پیری، کاهش حجم چربی در صورت است. در طی فرآیند طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت روند کاهشی پیدا می‌کنند. این تغییرات همراه با کاهش حجم چربی صورت، می‌تواند باعث ظاهر شدن خطوط ریز، ایجاد چین و چروک، پدیدار شدن حفره‌هایی در صورت، گونه‌های فرو رفته و نازک شدن لبها شود. روشهای جراحی بسیاری برای اصلاح این تغییرات ناخواسته وجود دارد؛ این عملها معمولاً گران هستند و می‌توانند عوارض شدید و زمان بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند.

در حالی که امروزه روشهای افزایش حجم و فرم دهی با طیف گسترده‌ای از ژل یا فیلرهای پرکننده پوستی و تزریق چربی خارج شده از بدن خود فرد، قابل انجام است. پیوند چربی و یا انتقال چربی روشی عالی برای استفاده از چربی طبیعی خود فرد به عنوان یک پرکننده پوستی موثر است که شامل هیچ گونه خطر آلرژیک و یا واکنش نامطلوب به یک ماده خارجی نمی‌باشد. هدف از تزریق چربی بازگرداندن حجم از دست رفته به نواحی صورت و بدن، از جمله چانه، لبها، گونه‌، سینه و باسن، زیر چشم و دستها می‌باشد.

تزریق چربی را می‌توان به همراه لیپوساکشن یا لاغری شکم انجام می‌شود. چربی برداشت شده به خوبی از نظر ایمنی و طبیعی بودن، می‌تواند پوست را پر کند و خطوط و چین و چروکهای ناخواسته را صاف نماید. از آنجا که استفاده از چربی به عنوان جایگزینی برای تزریق ژل است، همان کار پر کننده را انجام می‌دهد اما اثرات آن برای مدت زمان طولانی تری در پوست باقی می‌ماند. در حالی که انواع دیگر پرکننده‌ها در نهایت توسط بدن جذب می‌شوند و عملکرد حجم دهندگی آنها تنها برای مدت زمان محدودی باقی می‌ماند، تزریق چربی می‌تواند نتایج طولانی مدت و حتی دائمی به همراه داشته باشد.

یک پزشک مجرب می‌تواند با استفاده از این روش تمام قسمتهایی از پوست را که حجم خود را از دست داده است، پر کند و نتیجه نهایی بهتر از سایر پرکننده‌ها باشد، و حجم طبیعی را برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب برای شما فراهم کند.

کلینیک پوست مو و لیزر دکتر لادن ناظمی، پذیرای مراجعین عزیز متقاضی تزریق چربی در اصفهان می‌باشد. در این مرکز خدمات پوست و لیزر را در محیطی ایمن، با مدرن ترین ابزار و تجهیزات تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از روش تزریق چربی

برخی از مزایای این روش که انقلابی در علم پزشکی زیبایی بوجود آورده، عبارتند از:

تزریق چربی برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال راه حل مؤثر و غیرجراحی برای افزایش حجم، فرم دهی و رفع برخی از نشانه‌های پیری پوست هستید، اما در مورد یک واکنش جانبی احتمالی به پرکننده‌های پوستی دیگر نگران می‌باشید، تزریق چربی ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما به دنبال آن می‌گردید!


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :نازنین [ 1402-07-13 ]
ماندگاری پس از تزریق چربی به چه چیزهایی بستگی داره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورتنکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روشهای متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روشهای موجود است که قسمت قابل توجهی از مراجعات به مراکز پوست را شامل میشود ... ادامه مطلب

تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق چربی روشی است که برای افزایش حجم و جوانسازی پوست انجام میشود. در این روش از چربی بدن خود فرد به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوانسازی پوست می‌شوند ... ادامه مطلب

درمان تیرگی های ناشی از التهاب پوست با لیزر کیوسوئیچدرمان تیرگی های ناشی از التهاب پوست با لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن تیرگی روی پوست است. ... ادامه مطلب