اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق ژل اطراف چشم چگونه است؟

با افزایش سن به تدریج، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش می‌یابد. در نتیجه پوست نازک تر و آسیب پذیرتر می‌شود. این اتفاق بر اثر کاهش کلاژن و الاستین در پوست بوجود می‌آید که موجب ایجاد چین و چروک روی سطح پوست خواهد‌ شد. کلاژن دارای مقدار زیادی پروتئین است که مسئولیت خاصیت کشسانی پوست را بر‌عهده دارند و با کاهش آن به دلایل متعدد مانند مصرف دخانیات، نوشیدنی‌های الکلی، کم آبی و ... دچار اختلالاتی خواهد‌ شد. یکی از مستعدترین مناطق پوست، برای ایجاد چین و چروک و خطوط، اطراف چشم است.

دور چشم به دلیل نازکی پوست و حرکات مکرر این منطقه (در نتیجه خنده، گریه و ...)، همچنین استفاده از مواد آرایشی و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، دچار چروکیدگی و خطوط می‌شود؛ و به دلیل تأثیر زیاد چشمها در زیبایی و جوانی، این چین و چروک‌ها می‌توانند نقش منفی در چهره داشته باشند.

تزریق ژل اطراف چشم

همانطور که در ابتدا گفتیم دلایلی برای ایجاد چین و چروک صورت وجود دارد که یکی از بارز‌ترین اختلالات پوستی، خطوط پنجه کلاغی است که از اطراف چشم به سمت شقیقه‌ها و گونه‌ها کشیده می‌شوند. درمان‌های ضد پیری و جوانسازی متعددی مانند تزریق بوتاکس، کرم‌های ضد چروک موضعی و سرم‌های دور چشم برای رفع این چین و چروک‌ها وجود دارد که البته محصولات موضعی در اغلب موارد تأثیر چندانی ندارند. در این مقاله به تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین، سریعترین و کم عارضه ترین روشهای افزایش حجم و جوانسازی به ویژه جوانسازی اطراف چشم اشاره خواهیم نمود.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی از بهترین برندهای موجود فیلر برای تزریق دور چشم استفاده می‌شود، همچنین سالها تجربه در تزریق فیلر، می‌تواند تضمین کننده بهترین تزریق ژل دور چشم در اصفهان توسط ایشان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

ژل هیالورونیک اسید

فیلر‌ها انواع مختلفی دارند که از مواد طبیعی، شیمیایی، ژل‌ها و حتی چربی‌های بدن بیمار تهیه می‌شوند و هرکدام بسته به درمان مدنظر و محل تزریق، فواید و عوارضی مخصوص به خود دارند. اسید هیالورونیک یکی از رایج‌ترین نوع فیلر‌ها است که باعث جوانسازی و ترمیم بافت‌های آسیب‌ دیده پوست صورت می‌شود. این ژل دائمی نیست و نیاز به ترمیم در فواصل بین 6 الی 18 ماه دارد.
فیلر‌های هیالورونیک اسید که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده‌اند شامل موارد زیر می‌شوند:
محصولات رستیلن: رستیلن، سیلک، لیفت، ریفاین و دیفاین
محصولات ژوویدرم: ژوویدرم XC، ولوما، وولبلا، ولور
بلوترو بالانس

مراحل تزریق ژل اطراف چشم

در ابتدا پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی، اطراف چشم و محل تزریق را بی‌حس می‌کند. سپس به وسیله‌ی میکروکانولا که شبیه سر سوزن اما نازک‌تر از آن است و هیچگونه خونریزی و تورم در بافت‌ها و مویرگ‌های پوست ایجاد نمی‌کند، تزریق فیلر را انجام می‌دهد. پس از تزریق ژل در اطراف چشم، پزشک با ماساژ دادن محل تزریق مانع گوله شدن ژل در یک ناحیه می‌شود.

مزایای تزریق ژل اطراف چشم

این متد درمانی باعث رفع گودی و تیرگی زیر چشم، رفع چین و چروک‌هایی که بدون حرکت روی پوست اطراف چشم نقش می‌بندند و جوانسازی پوست دور چشم می‌شود و به دلیل تحریک کلاژن‌سازی، هنگام از بین رفتن تاثیر ژل، گودی و چروک‌های زیر و دور چشم به حالت قبل از تزریق باز نخواهند گشت و در واقع اسیدهیالورونیک به خودی خود باعث جوانسازی اطراف چشم خواهد شد. نتایج حاصل بلافاصله قابل رویت است اما تاثیر نهایی پس از دو هفته و با از بین رفتن کامل تورم آشکار می‌شود.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل اطراف چشم

نقش گونه‌ها و برجستگی آنها در زیبایی، بر هیچکس پوشیده نیست. همشهریان عزیز شما می‌توانید بهترین تزریق ژل گونه در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر لادن ناظمی تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ترانه رحمتی [ 1402-07-13 ]
من گودی زیر چشم دارم و واقعا عیبه تو صورتم بدجوریه نمیدونم که تزریق چربی انجام بدم یا تزریق ژل ولی هیچ اطلاعاتی ندارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد و مزایای پلاسما فرکشنالکاربرد و مزایای پلاسما فرکشنال

پلاسما فرکشنال یک روش جوانسازی پوست است که برای درمان هدفمند نواحی مشکل‌دار، جای زخم و جوش، کاهش چین‌وچروک‌های ریز و عمیق، ایجاد علائم کششی و تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین به‌منظور بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، یکسان‌سازی رنگ پوست و تحریک بافت‌های پیوندی، استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

مقایسه تزریق ژل و تزریق چربیمقایسه تزریق ژل و تزریق چربی

تزریق ژل و تزریق چربی هر دو از روشهای ایده آل و بسیار خوب افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست محسوب می‌شوند که بسته به نیاز شما و تشخیص پزشک، ممکن است انتخاب شده و انجام شوند ... ادامه مطلب

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب