اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر کیوسوییچ چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر کیوسوییچ یکی از تکنیک ‏های موثر و پر کاربردی است که این روزها با اقبال فراوانی روبه رو شده و برای درمان لکه‌های پوستی و پاک کردن تاتو از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. لک‏ها بر اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، استفاده از برخی داروها، عوامل ذاتی، ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد می‏ شوند. لیزر کیوسوییچ با طول موج مشخصی روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه‏‌های پوست جذب می‏ گردد. سپس ذرات رنگ داخل پوست را منفجر می‏ کند و آن‏ها را به ذرات ریز تبدیل نموده که با قابلیت دفع از بدن خارج می‌گردند.

برای پاک کردن تاتو در اصفهان با استفاده از لیزر کیوسوییچ می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. در این مرکز با بهره گیری از به روزترین ابزار و کارآزموده ترین پرسنل، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

موارد استفاده از لیزر کیوسوییچ

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ چگونه انجام می شود؟

شاخص ترین کارآیی لیزر کیوسوییچ، پاک کردن تاتو و لکه‌های پوستی است. در واقع زدودن رنگ از روی پوست بدون ایجاد عوارض و در بیشترین حد ممکن از اصلی ترین کاربردهای لیزر کیوسوییچ می‌باشد. این دستگاه یک روش مطمئن برای پاک کردن تاتو می باشد که بوسیله امواج نوری بسیار قوی دانه های رنگی زیر پوست را متلاشی می کند. رنگهای خرد شده و شکسته شده زیر پوست به صورت طبیعی از بدن دفع شده و به مرور رنگ ناحیه به صورت طبیعی و همانند رنگ نواحی دیگر پوست درخواهد آمد.تکنیک های زیادی برای پاک کردن تاتو وجود دارد نظیر درم ابرژن، فریز، لیزر فرکشنال CO2 جراحی و … که هر کدام از این روشها عوارضی را بر جای می گذارند. اما پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ با ایمنی بالا و حداقل عوارض، نتایجی چشمگیر به همراه دارد.

عوامل دخیل در نتیجه گیری هر چه بهتر پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ، به عمق نفوذ رنگها، مدت زمان انجام تاتو، و نوع و جنس رنگ استفاده شده در آن بستگی دارد. کیوسوییچ روی رنگهای تیره تر، سطحی تر و تازه تر بهتر اثر کرده و آنها را سریعتر از بین می برد.

مراقبت‌های پس از لیزر کیوسوییچ

در طی جلسات اول و دوم لیزر کیوسوییچ افرادی که دارای خالکوبی، تاتو و خال عمیق هستند به دلیل سطحی شدن رنگدانه‌ها، ممکن است شاهد تیرگی بیشتر در محل باشند که این امر به مرور زمان خود به خود رفع می‌شود و تیرگیها کم رنگ و کم رنگ تر خواهند شد تا جایی که بی اثر می‌گردند.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :اعظم مرادی [ 1402-07-18 ]
لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن تاتوهای قدیمی واقعا فوق العادست البته من تو چند جلسه انجام دادم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

هیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوستهیالورونیک اسید و مزایای آن برای پوست

ماده هیالورونیک اسید، مؤثر در آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست است و در کاهش عمق چروک‌ها، جوانسازی، استحکام و کشش پوست نقش اساسی دارد. هیالورونیک اسید می‌تواند در قالب یک درمان موضعی (مستقیماً بر روی پوست)، مکمل یا از طریق تزریق استفاده شود ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب