اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پزشک پوست چه کسی است و چه مشکلاتی را درمان می کند؟

پزشک پوست مو و لیزر فردی است که به اقدامات جوانسازی پوست، رفع ضایعاتی مانند آکنه و اسکار، برجسته سازی صورت و بدن و مشکلات مرتبط با پوست، مو و ناخن می‌پردازد. همچنین این پزشکان می توانند بیماریهایی نظیر عفونت ناخن، پسوریازیس، اگزما و ریزش مو را درمان کنند.

بیمارانی که به‌ دنبال کاهش علائم پیری، رفع لکه‌های پوستی و چین و چروک صورت هستند؛ اغلب از طریق مشاوره با یک پزشک پوست مجرب می‌توانند بهترین گزینه درمانی را انتخاب کنند. در نظر داشته باشید؛ انتخاب یک پزشک پوست مجرب گاهی‌ اوقات به‌ اندازه مشکلات پوستی می‌تواند برای شما نگرانی ایجاد کند.

دکتر لادن ناظمی در اصفهان می‌توانند انواع مشکلات و بیماری های پوستی را با جدیدترین روشها درمان نمایند. ایشان با استفاده از امکانات به روز و مدرن، به شما در بهبودی و رفع مشکلات پوستی، همچنین زیبای و جوانسازی پوست یاری می‌رسانند. برای آشنایی با روش‌های درمانی مطب دکتر لادن ناظمی یا جهت رزرو نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل نمایید .

درمان مشکلات و عوارض پوستی توسط پزشک پوست

مشکلات پوستی مسائل رایجی هستند که امروزه بسیاری از افراد را درگیر خود کرده‌اند. حتی به‌ فرض این‌ که مشکلات پوستی بدون درد و یا خوش‌خیم باشند؛ از آن‌جایی که در معرض دید قرار دارند می‌توانند موجب استرس و اضطراب در بیماران گردیده و به‌ طور جدی اعتماد به‌ نفس و کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

استفاده از لیزر توسط پزشکان پوست

لیزر گونه ای از نور برانگیخته شده و پر انرژی است که در شرایط عادی در طبیعت دیده نمی شود، ولی با تکنولوژی و وسایل خاص می توان آن را ایجاد کرد. لیزر با نور معمولی تفاوت هایی دارد که این ویژگی ها باعث توانایی ها و کاربردهای خاص لیزر می شود.

برخی از اقدامات پزشک پوست

جوانسازی پوست

پزشک پوست برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست، بسته به مواردی از قبیل نوع پوست بیمار، شرایط و بسیاری موارد دیگر، روشهای متعددی را می‌تواند انتخاب کند. روشهای لیزری، غیر لیزری و جراحی گزینه هایی هستند که پزشک با به کارگیری آنها می‌تواند اقدامات بسیار موثری در جوانسازی پوست انجام دهد.

درمان ریزش مو

ریزش مو به آلوپسی نیز معروف است. درمان انواع آلوپسی از جمله ریزش مو در مردان و زنان در حیطه کاری و از تجربیات متخصصین پوست است.

درمان لک صورت یا ملاسما

لک صورت معمولا توسط متخصصین پوست قابل درمان هستند. ملاسما نوعی اختلال رنگ‌دانه‌ای است و در بین افرادی که دارای پوست‌های تیره هستند به‌صورت لکه‌های قهوه‌ای در پیشانی، گیجگاه، گونه و لب فوقانی ظاهر می‌شود.

تزریق ژل بوتاکس و چربی

روشهای تزریقی جوانسازی و افزایش حجم، امروزه بطور گسترده و فراگیر توسط پزشکان پوست انجام می‌شود. یادآور می‌شویم؛ در تزریق پرکننده هایی (فیلرهایی) مانند تزریق چربی و ژل که برای افزایش حجم و فرم دهی به اندام و صورت انجام می‌شود؛ انتخاب پزشک پوست خوب در کسب بهترین نتایج تزریق بسیار اثرگذار است.

پزشک پوست از چه روشهای درمانی استفاده می کند؟

پزشک پوست و مو می‌تواند با کمک روشهای مختلفی ازجمله، تجویزداروهای خوراکی، کرم، لوسیون، ژل، نوردرمانی، انواع لیزر، درمان‌های زیبایی و جراحی مشکلات پوستی شما را برطرف کند.

نقش تجربه و مهارت در انتخاب پزشک پوست

هرچه تجربه کاری و مهارت یک پزشک پوست در روش درمانی بالا باشد طبیعتا کار خود را با موفقیت بیشتری انجام خواهد داد. تجربه و مهارت از جمله عوامل مهمی هستند که هنگام انتخاب یک پزشک پوست باید حتما درنظر داشته باشید. پزشکی که تجربه کاری زیادی دارد می‌تواند به راحتی بعد از ارزیابی مشکل بیمار، بهترین گزینه درمانی را انتخاب کند و در نهایت، برای دستیابی به نتایج مطلوب شما، کار خود را با مهارت کافی انجام دهد.

کلام آخر

قبل از هرگونه اقدام درمانی در حوزه پوست مو و زیبایی بهتر است ابتدا با پزشک پوست مجرب مشاوره داشته و درخصوص نگرانی‌ها و انتظارات خود گفتگو کنید. اگر در طی مشاوره نتوانید با پزشک ارتباط خوبی برقرار کرده و احساس آرامش و راحتی کنید و یا بعد از مشاوره دچار تردید و نگرانی باشید؛ بهتر است از ادامه مسیر خودداری کنید.

شایان ذکر است جبران اشتباهاتی که درخصوص بررسی مشکلات پوستی صورت می‌گیرند می‌توانند بسیار پرهزینه و زمان‌ بر باشند. بنابراین بهتر است وقت کافی صرف کرده و دکتر پوست مجربی را انتخاب کنید که بتوانید نسبت به مهارت ایشان اطمینان کافی داشته باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین ... ادامه مطلب

فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟

هیر فیلر در واقع یک روش درمانی بسیار موثر برای افرادی است که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیراً دچار ریزش مو شده اند. هیر فیلر به صورت تزریقی انجام می‌شود و با استفاده از این روش، شاهد بازگشت موها و پرپشت شدن مو خواهید بود ... ادامه مطلب

آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟آیا جوش های هورمونی به درمان نیاز دارند؟

جوش‌ یکی از مشکلات متداول و شایع پوستی است که اغلب در اثر عفونت، تغییرات هورمونی، واکنش های آلرژیک و واکنش های دارویی ایجاد می شود. ... ادامه مطلب