اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بلفاروپلاستی بدون جراحی (درمان افتادگی پلک)

با افزایش سن پوست و عضلات پلک هم، مانند سایر نقاط صورت و بدن دچار کهولت سن می‌شوند و یکی از نشانه های پیری پوست پلک، افتادگی آن است که علت آن نازک تر شدن پوست پلک خواهد بود. در برخی موارد این افتادگی پلک می‌تواند موجب مشکلاتی در بینایی شود؛ و یا برای آرایش پشت چشم محدودیت ایجاد کند. امروزه روشهای جراحی و غیر جراحی برای درمان افتادگی پلک وجود دارد که پلاسما جت یکی از انواع غیر جراحی درمان لیفت پلک است.

این روش مرزهای جدیدی را در حوزه جوانسازی پوست گشوده است. افرادی که دچار شلی و افتادگی پلک شده اند ، گزینه مناسبی برای بلفاروپلاستی غیرجراحی هستند. در ادامه این مطلب به طور مفصل به لیفت غیر جراحی پلک می‌پردازیم و شما را با چند و چون این روش آشنا می‌سازیم.

برای انجام بلفاروپلاستی غیر جراحی در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نماید. در این مرکز لیفت پلک با بکارگیری پلاسما جت، با ایجاد کمترین عوارض انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

بلفاروپلاستی بدون جراحی

بلفاروپلاستی غیر جراحی پلک با پلکسر چگونه انجام می‌شود؟

این روش با استفاده از دستگاهی جدید انجام می شود که گاز را به حالت چهارم ماده یعنی پلاسما تبدیل می کند. این دستگاه با وارد کردن انرژی به مولکول های نیتروژن بین الکترود دستگاه و پوست، باعث یونیزه و باردار شدن نیتروژن می‌گردد. با ایجاد یک قوس الکتریکی، انرژی یون های نیتروژن آزاد شده و موجب تصعید بافت اپیدرم پوست پلک می شود. از آنجا که این انرژی فقط به اپی درم وارد می‌گردد لذا بافت زیر اپیدرم دست نخورده باقی می ماند و خاصیت الاستیکی وکشسانی خود را حفظ می کند.

در بلفاروپلاستی غیر جراحی پوست پلک سوزانده نمی شود بلکه قسمت هایی از اپیدرم پوست از حالت جامد مستقیما به حالت گاز تبدیل می شود. نتیجه این کار کاهش بافت و پوست اضافی پلک ها و جمع شدن آنهاست. در روش لیفت پلک با پلکسر برش و بخیه ایجاد نمی شود و چین و چروک های پوست به کمک نوک دستگاه برطرف می شوند. توجه داشته باشید که هدف آن لایه بیرونی پوست یا اپیدرم Epiderm است.

دستگاه پلکسر از طریق تصعید پوست نقاط ریزی بر روی سطح پوست ایجاد می کند که خونریزی و آسیب دیگری به همراه ندارد. نقاط ایجاد شده باعث می شوند بافت مورد نظر سفت و جمع شود که در نتیجه بالا کشیدن و لیفت پلک یا بافت مورد نظر را در پی دارد. از آنجا که خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم در این ناحیه قرار دارند، با پلاسما جت این خطوط نیز به طور چشمگیری بهبود پیدا می‌کنند.

عوارض بلفاروپلاستی غیر جرراحی با پلکسر

از آنجا که این روش یعنی بلفاروپلاستی غیر جراحی بدون هرگونه برش پوست، خارج کردن بافت اضافی و دستکاری عضله پلک انجام می شود، لذا عوارضی که در جراحی پلک ممکن است دیده شود؛ مانند اسکار محل برش، عفونت، عدم بسته شدن کامل پلک ها در هنگام خواب و عدم تقارن محل برش ها وجود ندارد. مختصر التهاب، تورم و قرمزی معمولا 7 3 روز بعد از انجام پلاسما تراپی بدون هیچگونه اسکاری رفع می شود.

تعداد جلسات بلفاروپلاستی غیر جراحی

معمولا یک جلسه برای انجام بلفاروپلاستی غیر جراحی کافی است ولی در مواردی که شلی پوست پلک زیاد باشد دو جلسه به فاصله 6-4 هفته ممکن است لازم باشد.

همشهریان گرامی! با مراجعه به کلینیک های پوست می‌توانید از انواع روشهای رفع غبغب در اصفهان، متناسب با شرایط و وضعیت خود بهره مند شوید. در این مراکز با تکنیک های متعددی که اغلب غیر جراحی می‌باشند؛ می‌توانید فرم بهتری به چانه و غبغب خود بدهید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟

پرکننده های پوستی، حجم از دست رفته را باز می گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می دهند. ... ادامه مطلب

آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند ... ادامه مطلب

تأثیر اولتراپی در رفع غبغبتأثیر اولتراپی در رفع غبغب

اولتراپی روشی و غیرتهاجمی و غیر جراحی می باشد که با دستگاه، امواج فراصوت بر لایه های زیرین پوست اثر می گذارد و عمل لیفت پوست را انجام می دهد ... ادامه مطلب