اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

روشهای سریع درمان چین و چروک پوست صورت

یکی از بارزترین نشانه های افزایش سن ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت است. چین و چروک و خطوط پوست علاوه بر عامل افزایش سن، به دلایل دیگری مانند سبک زندگی، میزان قرارگیری بدون محافظت در برابر نور خورشید و مراقبتهای ناصحیح از پوست نیز ممکن است ایجاد شوند. این چروک ها برای اغلب افراد آزار دهنده و ناخوش آیند می‌باشند و کسانی که با این مشکل در پوست خود مواجه هستند؛ ممکن است به دنبال روشهایی برای رفع آن باشند.

اگر شما هم مایل به آشنایی با سریعترین روشهای درمان و رفع چین و چروک پوست صورت هستید؛ به ادامه مطلب توجه کنید.

یکی از موثرترین روشهای جوانسازی، درمان و بهبود چین و چروک های پوست تزریق پر کننده ها است. روشهای متعددی برای رفع این عارضه در پوست وجود دارد که تزریق پرکننده ها از سریع ترین آنها می‌باشد. مطب دکتر لادن ناظمی یکی از مراکز مجاز و معتبری است که با مراجعه به آن می‌توانید به درمان سریع چین و چروک پوست در اصفهان بپردازید. در این مرکز با تزریق بهترین انواع ژل و چربی بدن خود شما، نتایجی فوق العاده ایجاد می‌شود. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

روشهای جوانسازی و درمان چین و چروک پوست

همانطور که بیان شد؛ روشهای متعددی برای رفع چین و چروک پوست وجود دارد که برخی از آنها لیزری و برخی دیگر غیر لیزری می‌باشند.

روشهای لیزری رفع چین و چروک و خطوط پوست عبارتند از:

درمان چین و چروک پوست

برخی از روشهای غیر لیزری درمان چین و چروک پوست نیز عبارتند از:

جوانسازی پوست با تزریق فیلر یا پرکننده های پوستی

با وجود اینکه روشهای متعددی برای رفع این خطوط ریز بر روی پوست وجود دارد؛ ولی اگر به دنبال متدی سریع و تاثیرگذار هستید؛ باید از تزریق فیلرها بهره مند شوید. فیلرها یا همان پرکننده های پوستی که به دو دسته ساخته شده در کارخانه و چربی موجود در بدن خود فرد تقسیم می‌شوند؛ به طور آنی چین و چروک های ریز را از بین برده و پوست را صاف می‌نمایند.

درمان چین و چروک پوست با تزریق ژل

تزریق ژل یک شیوه غیر تهاجمی جوانسازی پوست می باشد که به عنوان یک راهکار موقت برای رفع چین و چروک پوست از طریق تزریق های متعدد مقدار اندک مواد پرکننده در نواحی خاص صورت مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق ژل می تواند فرورفتگی های پوست در نواحی مشخصی را پر کند که با کاهش کلاژن و از بین رفتن بافت چربی مواجه شده اند. تزریق ژل اگر توسط پزشک مجرب و ماهر انجام پذیرد؛ می‌تواند با کمترین عوارض به بهترین نتایج ختم شود؛ و تا مدتها جوانسازی پوست و درمان چروک ها را تضمین نماید.

درمان چین و چروک پوست با تزریق چربی

تزریق چربی نیز مانند تزریق ژل، علاوه بر نتایج بسیار مطلوب دیگر، می‌تواند چین و چروک های پوست را نیز درمان کند و جوانی را به پوست باز گرداند. در این روش ابتدا چربی از محلی در بدن شما که با مازاد سلولهای چربی روبرو است؛ برداشته شده و پس از پالایش سلولها، به نواحی از صورت که به حجم بیشتر برای پر کردن خطوط و چین و چروک‌ ها نیاز دارند؛ تزریق می‌گردد. تزریق چربی به این دلیل که از سلولهای بدن خود شما برای درمان چین و چروک استفاده می‌شود؛ با آلرژی و حساسیت همراه نخواهد بود. همچنین این عمل با افزایش کلاژن سازی در پوست توام می‌شود که به بهبود هرچه بیشتر پوست می‌انجامد.

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

هایفوتراپی یا هایفو روشی است که امروزه در تمام دنیا جایگزین تکنیک جراحی شده است. در این روش، امواج اولتراسوند به‌طور مستقیم و تنها از راه تماس دستگاه با سطح پوست، به لایه اصلی مؤثر در لیفتینگ وارد شده و همان عملی را انجام می‌دهند که در روش جراحی انجام می‌شود ... ادامه مطلب

روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب