اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

امروزه اغلب افراد به ویژه خانمها به محض اینکه در پوست خود متوجه کاهش حجم و چین و چروک می‌شوند؛ یا تمایل پیدا میکنند در اعضای صورت و بدن خود حجم بیشتری را تجربه نمایند؛ معمولا اولین راه حلی که به ذهنشان خطور میکند؛ تزریق ژل یا فیلر است. در سالهای اخیر تزریق ژل به یکی از پرترافیک ترین اَعمال زیبایی بدل شده است.

با توجه به طرفداران زیادی که این روش به خود جذب نموده و نکات فراوانی که به این روش مربوط میشود؛ بر آن شدیم مطلبی در ارتباط با ماندگاری تزریق ژل به عنوان یکی از مقولات مهم در این زمینه؛ تهیه نماییم که شما را به مطالعه آن در ادامه، دعوت می‌نماییم.

دکتر لادن ناظمی با بهره مندی از سالها تجربه در زمینه تزریق ژل، همچنین استفاده از بهترین فیلرهای موجود، یکی از ارائه دهندگان ماندگارترین و طبیعی ترین نتایج تزریق ژل در اصفهان می‌باشند. جهت هماهنگی و مشاوره با مطب ایشان، میتوانید از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایید.

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری تزریق ژل یکی از مهمترین مواردی است که در این روش مطرح می‌گردد. دوام هرچه بیشتر تزریق ژل هم میتواند نقطه قوت به حساب آید و هم نقطه ضعف. از این جهت که اگر نتایج، مطلوب شما باشد می‌خواهید ماندگار بماند ولی اگر از نتایج تزریق ژل راضی نباشید، تمایل به عدم ماندگاری و موقتی بودن آن بیشتر خواهد بود.

گذشته از مثبت یا منفی بودن افزایش ماندگاری تزریق ژل، مواردی در این باره دخیل هستند که میتوانند مستقیم یا غیر مستقیم نتایج تزریق ژل را، زمان بیشتری حفظ نمایند؛ این موارد عبارتند از:

واکنش بدن به فیلرها

دوام نتایج تزریق ژل یا تزریق فیلر در افراد، ممکن است متفاوت باشد. این مورد حتی در ارتباط با یک محصول واحد و تزریق آن در یک زمان مشترک نیز دیده می‌شود. از این مورد می‌توان نتیجه گیری کرد که واکنش بدن هر فرد نسبت به جذب ژل، با دیگران ممکن است تفاوت داشته باشد.

تاثیر تزریق ژل

نوع و برند فیلر

فیلرها بسته به ساختار و ترکیبی که دارند؛ دوام متفاوتی هم پس از تزریق خواهند داشت. به زبان ساده تر، برخی از برندهای ژل ماندگارتر و برخی دیگر دوام کمتری دارند.

محل تزریق ژل

تزریق ژل در هر ناحیه ای، بسته به میزان حرکت آن قسمت متفاوت است. به عنوان مثال تزریق ژل در ناحیه گونه، به دلیل حرکت کمتر، ماندگارتر از خط خنده و لبها است که با تحرک بیشتری همراه اند.

مراقبتهای پس از تزریق ژل

آخرین موردی که در دوام تزریق ژل اثرگذار است؛ مراقبتهای پس از تزریق می‌باشد. عدم مصرف سیگار، پرهیز از قرارگیری در معرض اشعه مستقیم خورشید و پیشگیری از ضربه، حرارت و فشار به محل تزریق، می‌تواند در افزایش ماندگاری تزریق ژل موثر باشد.

با توجه به همه موارد عنوان شده، در ارتباط با ماندگاری فیلرهای نیمه دائمی، بازه زمانی مشخصی مطرح است که این بازه حدود 6 الی 18 ماه می‌باشد. البته نتایج تزریق ژل ممکن است بیش از 18 ماه نیز دوام داشته باشد.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با عوارض تزریق ژل گونهآشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد ... ادامه مطلب

تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟تزریق مزوژل چه مزایایی دارد؟

مزوژل ماده‌ای است که حاوی اسید هیالورونیک، انواع ویتامین‌ها، کو انزیم ها، آمینو اسیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد. این ماده به نقاط مختلف پوست تزریق می‌شود و در اثر تزریق آن هیالورونیک اسید که وظیفه‌ی حفظ آب درون پوست و هیدراته شدن پوست را بر عهده دارد احیا می‌شود و پوست شاداب و جوان می‌گردد. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟

در مواردی که خط اخم و خط خنده بسیار ظریف بوده و یا در اثر خشکی پوست ایجاد شوند می‌توان آن را با داروهای لایه‌بردار و مرطوب‌کننده‌ها برطرف کرد. چروک‌های متوسط را می‌توان با استفاده از انواع لیزرهایی که باعث تحریک کلاژنسازی می‌شوند و همچنین فیلرها درمان کرد ... ادامه مطلب