اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نحوه جوانسازی دستها با تزریق چربی

درحالی‌که بسیاری از افراد ظاهر چهره را مبنای تشخیص سن ما می‌دانند، دست‌های ما نیز می‌تواند شاخصی از سن ما باشد. مسلما دست ها یکی از مهم ترین اعضای بدن بشمار می روند به همین دلیل است که زیبایی آنها برای ما بسیار حائز اهمیت می باشند؛ و اکثر خانم ها حساسیت زیادی به زیبایی دست هایشان دارند.

خاصیت طبیعی ارتجاعی پوست و جذبه ی جوانی دست ها، به مرور زمان رو به زوال می روند. پیر شدن دست ها می تواند باعث گسترش چین و چروک ها و لکه های پوستی و همچنین باعث نازک و شکننده شدن پوست و بافت نرم آن شود. در نتیجه دست ها معمولاً استخوانی و غیر جذاب به نظر می رسند و رگ های روی دست نیز حالت برجسته پیدا می کند.

بنابراین اگر شما برای درمان علائم پیری پوست صورت خود اقداماتی انجام می دهید و به دنبال پوستی روشن، سفت، کشیده و درخشان هستید؛ از جوانسازی پوست دست غافل نشوید چرا که آنها نیز دچار علائم پیری می شوند.

تزریق چربی به دست جهت جوانسازی پشت دستها و انگشتان در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌شود. اگر مایل به انجام این روش هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

روشهای جوانسازی پوست دست

این گزینه‌های درمانی عبارت‌اند از: تزریق چربی، تزریق ژل، آی پی ال ، لیزر فرکشنال، لایه‌برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن و اسکلروتراپی. این روش‌های درمانی بی‌خطر بوده و در رفع چین‌وچروک دست، لکه‌های پیری، لکه‌های قهوه‌ای و برجستگی رگ‌های دست کاملاً مؤثر بوده و در بازیابی حجم ازدست‌رفته دست به‌گونه‌ای موفق عمل کرده‌اند.
امروزه تزریق چربی در زمینه زیبایی نقش بسزایی دارد؛ همچنین تزریق چربی علاوه بر زیبایی جنبه های مثبت دیگری را نیز دارا می باشد، که همین باعث محبوبیت بالای این روش شده است. تزریق چربی بیش از چندین دهه است که وارد عرصه پزشکی شده و تاکنون توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند و محبوبیت فراوانی را به دست آورد.

جوانسازی دست با تزریق چربی

تزریق چربی و جوانسازی پوست دست

متاسفانه این واقعیت وجود دارد که به مرور زمان و با بالا رفتن سن پوست دست ها شادابی خود را ار دست می دهند و چربی آنها به مرور تحلیل خواهد رفت و به همین دلیل است که همیشه به دنبال راهی برای حفظ شادابی و سلامت پوست دست می باشیم؛ که تزریق چربی به پشت دست یکی از بهترین و موثرترین این راه ها می باشد زیرا تزریق چربی به زیر پوست باعث می شود تا مناطق خالی پوست پر شود و کلاژن سازی در زیر پوست انجام شود که همین امر سبب می شود تا پوست دست ها جوان تر و شاداب تر به نظر برسند و تیرگی و چروک آنها از بین برود.
در این روش سلولهای چربی با دقت بسیار از طریق لیپوساکشن از شکم، باسن، و ران‌ها برداشته می‌شود. این مرحله از حذف چربی برای اکثر بیمارانی که تحت درمان با این روش قرار می‌گیرند، یک مزیت به شمار می‌رود. چربی برداشت‌شده سپس با دقت بسیار پردازش می‌گردد تا تمامی مواد به ‌استثنای سلول‌های چربی خود بدن از آن خارج گردد. چربی تصفیه ‌شده درنهایت به‌وسیله سوزن‌های نازک به محل تزریق‌ می‌گردد. در این روش نیازی به ایجاد برش نمی‌باشد. ازآنجایی‌که تمام چربی تزریق‌شده سالم باقی نمی‌ماند، به پاره‌ای از اصلاحات مجدد نیاز بوده و بسته به نتایج حاصل، مرحله دوم تزریق چربی ممکن است لازم باشد.

مزایای و معایب تزریق چربی به دست

تزریق و پیوند چربی یکی از ایمن ترین و پرکاربرد ترین روش های جوانسازی و زیباسازی پوست می باشد که امروزه طرفداران زیادی را دارا می باشد و دلیل این محبوبیت بالا بدون شک بی خطر بدون و مزایای این روش می باشد که از مزایای تزریق چربی دست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لازم به ذکر است برای ماندگاری بیشتر چربی ها باید تا مدتی نکاتی را رعایت کنید و داروهایی را مصرف کنید تا کبودی ها و علائم تزریق با سرعت بیشتری بهبود یابند زیرا بلافاصله بعد از تزریق، پوست دست متورم و کبود خواهد شد.

معایب تزریق و پیوند چربی به دست

بدون شک همه کارها و روش هایی که در جهت زیبایی انجام می شوند اگر زیر نظر پزشک مجرب و دارای تخصص نباشد دچار معایب و یا عوارضی خواهند شد عوارض جوانسازی دست با تزریق چربی به دست موارد زیر می باشد که به جرات می توان گفت که این عوارض فقط به دلیل تکنیک غلط در تزریق به وجود می آیند:

اما بطور کلی می توان گفت که تزریق طبیعی به دست بهترین روش جوانسازی پوست دست می باشد.

چه زمانی باید به جوانسازی پوست دست فکر کرد؟

عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث از دست رفتن طراوت و جوانی پوست دست های شما شوند. این عوامل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

در صورتی که در وضعیت سلامت عمومی خوبی هستید و نگرشی مثبت و انتظارات واقع بینانه ای از نتایج درمان دارید؛ به احتمال زیاد فرد مناسبی برای جوانسازی پوست دست هستید.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرا قبادپور [ 1400-04-04 ]
من حدود يک ماه پیش به این کلینیک مراجعه کردم و یک شماره تماس گرفتن چوک مشاوره شدم گفتن خودمون تماس میگیرم مک هم منتظر ماندم خبری نشد واسه چربی به پشت دست و انگشتان لطفا رسیدگی لازم انجام شود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای از بین بردن لک پوستی ناشی از آکنهروشهای از بین بردن لک پوستی ناشی از آکنه

برای درمان لکه های قهوه ای جای جوش نیز مانند سایر لکه های پوستی روشهای درمانی لایه برداری، استفاده از کرم های ضد لک و مصرف مداوم ضد آفتاب بکارگرفته می‌شود ... ادامه مطلب

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچمهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لک های پوستی است که در اثر افزایش سن ایجاده می‌شوند. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک های تیره سطح پوست را درمان نماید. همچنین این روش یکی از کم عارضه ترین و موثرترین روشهای پاک کردن تاتو می‌باشد ... ادامه مطلب

آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟

میکرو نیدلینگ یکی از شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است ... ادامه مطلب