اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ روشی برای جوانسازی پوست و درمان برخی از عوارض و مشکلات پوست است. این روش در واقع تلفیقی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می‌باشد؛ که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

برای انجام مزونیدلینگ در اصفهان، توسط دکتر لادن ناظمی با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ همانطور که از نامش پیدا است؛ با بکارگیری سوزن انجام می‌شود. در این روش با ورود سوزنها به پوست، زخم های بسیار کوچکی ایجاد می‌شود و پوست را به ترمیم این زخمها وادار می‌کند. به این ترتیب جریان خون در محل شدت می گیرد و کلاژن بیشتری تولید می شود که پوست را نو و بازسازی می کنند. مزونیدلینگ برای افزایش تولید کلاژن و بازسازی پوست به کار می‌رود و نتیجه‌ آن پوستی یکدست‌تر و جوان‌تر خواهد بود. مزونیدلینگ یک درمان کامل برای از بین بردن خطوط و چروک‌های ریز پوست، اسکارها، بهبود بافت پوست و جوانسازی کلی پوست است.

در این روش پس از ایجاد آسیب های کنترل شده در پوست، هیالورونیک اسید، آمینو اسید‌ها و ویتامین‌ها با استفاده از یک ابزار تزریقی بسیار ریز (سوزن‌های میکروسکوپی) به لایه‌ی میانی پوست یعنی مزودرم تزریق می‌شوند. این کار با افزایش تولید کلاژن و الاستین و تقویت متابولیسم پوست باعث تغذیه و جوانسازی آن می‌شود. بعد از یک دوره درمان مزونیدلینگ، پوست شما پُر، هیدراته، درخشان، شفاف و سفت و محکم‌تر خواهد شد.

تعداد جلسات مزونیدلینگ

تعداد جلسات مزونیدلینگ بسته به تشخیص پزشک بر اساس مشکلات و عوارض پوست، سن شما و ... از فردی به فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. با این وجود به طور معمول 6 الی 8 جلسه مزونیدلینگ در اغلب موارد انجام می‌شود. اثر هر درمان حدود ۶ تا ۸ جلسه باقی می ماند و جلسات می توانند در فاصله ۶ هفته از هم تنظیم شوند.

از آن جا که ریکاوری این روش نسبت به لیزر بازسازی پوست و مواد شیمیایی لایه بردار کمتر است این روش را برای بسیاری افراد یک انتخاب مناسب برای رهایی از آکنه اسکار و چروک عمیق صورت کرده است.

مزونیدلینگ در چه قسمتهایی از پوست کاربرد دارد؟

این روش هیچ محدودیتی در مورد محل انجام ندارد. برخی از روشهای جوانسازی پوست برای نقاطی ماند زیر چشم کاربردی ندارند ولی از مزونیدلینگ برای زیر چشم، آرنج یا پشت دست ها نیز می‌توان استفاده کرد.

لازم به ذکر است؛ مزونیدلینگ برای افرادی که آکنه فعال دارند مناسب نیست و این افراد باید تا زمان بهبود آکنه ها صبر کنند. همچنین مشکلات پوستی نیز باید قبل از درمان با این روش توسط پزشک پوست بررسی شود.

مراقبتهای پس از مزونیدلینگ

مزونیدلینگ چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد؟

هزینه مزونیدلینگ

برای آگاهی از هزینه مزونیدلینگ در اصفهان، توسط دکتر لادن ناظمی با شماره 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟

برای پر کردن فرورفتگی‌های پشت دست و جوانسازی دستهامی‌توان از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک استفاده کرد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در حالت طبیعی هم در پوست وجود دارد و علاوه بر این که به پوست شکل می‌دهد، نقش آب‌رسانی به پوست و تغذیه آن را هم بر عهده دارد ... ادامه مطلب

ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلفکاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلف

پروتز چانه با چربی یا منتوپلاستی، نوعی عمل کم تهاجمی است که در آن شکل چانه را تغییر داده یا اندازه‌ی آن را بزرگتر می کنند تا ظاهر صورت متعادل گردد. پروتز چانه با چربی برای افزایش حجم چانه انجام می‌گیرد، در حالیکه تغییر شکل دادن استخوان برای کاهش اندازه‌‌ی چانه صورت می‌گیرد. این عمل معمولا به همرا ... ادامه مطلب