اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

معرفی لیزرهای تخریبی و کاربرد آنها

از میان روشهای مختلف جوانسازی پوست ، یکی از موثرترین شیوه های برطرف کردن چروکهای متوسط تا عمیق پوست صورت استفاده از لیزرهای تخریبی مانند اربیوم و لیزر CO2 است. درمان با لیزرهای تخریبی در یک جلسه می تواند هم چروکهای ظریف تا متوسط سطح پوست را در اطراف چشم واطراف دهان کمتر کند ، هم به لیفتینگ پوست بپردازد.

لیزرهای تخریبی با تاباندن اشعه لیزر به سطح پوست، یک لایه از پوست را برمیدارند. بدین ترتیب چینهای ظریف، جای جوش و اسکارهای قدیمی نظیر آبله مرغان، جای زخمهای قدیمی و بسیاری از ضایعات دیگر سطح پوست بهبود مییابند. به وسیله این لیزرها به سرعت می توان سطح زیادی از پوست را تحت درمان قرارداد و با تکیه بر مهارت و تجربه پزشک با کمترین عوارض روبرو شد.

انواع لیزرهای تخریبی و غیر تخریبی توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان برای جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوست بکار برده می‌شوند. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

انواع لیزرهای تخریبی

لیزرهای اربیوم و CO2 از انواع تخریبی لیزرها محسوب می‌شوند؛ که میتوانند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف نمایند. این لیزرها به وسیله آب موجود در بافت جذب میشوند و چون بیشتر بافت پوست از آب تشکیل شده است؛ این نوع لیزرها میتوانند پوست را تا هر عمقی تخریب کنند. تخریب پوست که در واقع ایجاد آسیبهای کنترل شده است؛ به پوست این را القا میکند که از تمام نیروی خود برای بازسازی و ترمیم صدمات وارده استفاده کند. همین امر موجب تولید سلولهای جدید و بهبود هر چه بیشتر پوست می‌شود.کاربرد لیزرهای تخریبی

تفاوت لیزرهای تخریبی با لیزرهای غیر تخریبی

ليزرهاي تخريبي فقط روي اپيدرم (سلول‌هاي سطح پوست) اثر مي‌گذارند در حالی که ليزرهاي غير تخريبي فقط روی درم (لايه مياني پوست) مؤثر هستند. لازم به ذکر است ليزر فركشنال حد واسط ليزرهاي تخريبي (ablative) و غيرتخريبي (nonablative) میباشد.

کاربرد لیزرهای تخریبی

اصلی ترین کاربرد لیزرهای تخریبی جوانسازی پوست از طریق از بین بردن لایه های سطحی و ترمیم مجدد پوست با افزایش تولید کلاژن. در نتیجه استفاده از این لیزرها پوست صاف تر شفاف تر و جوانتر خواهد شد. لیزرهای تخریبی همچنین با اثر بر روی لایه اپیدرم پوست منجر به رفع مشکلات پوستی زیر خواهند شد.

زمان اثرگذاری لیزرهای تخریبی

پس از بکارگیری لیزرهای تخریبی، با گذشت 6 تا 9 هفته پوست قوام مستحکم تر و سفت تری پیدا میکند. اثر کلاژن سازی لیزرهای تخریبی در بسیاری از افراد 6 تا 18 ماه ادامه پیدا می کند. به این ترتیب نتایج مفید درمان به ویژه جوانسازی پوست، به تدریج افزایش می‌یابد.

مراقبتهای پس از لیزرهای تخریبی

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق فیلر در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌گردد. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای این عمل به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی تزریق ژل یا فیلر جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

پرطرفدارترین روش برای رفع موهای زائد بدن لیزر است که اخیرا براى لیزر موهای زائد تعداد متقاضیان افزايش یافته اند. یکی از مفید ترین کاربردهای لیزر استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد است ... ادامه مطلب

دلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آندلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آن

در روند درمان ریزش ابرو، مرحله اول، تشخیص درست علت ریزش است که باید پیش از درمان ریزش ابرو انجام شود. ... ادامه مطلب