اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت پوست با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

کمی قبل تر تنها راه درمان افتادگی و شلی پوست، جراحی لیفت صورت بود. یک جراحی دشوار با خطرات بسیار و دوران نقاهت طولانی. البته روش‌های جوانسازی بسیاری هستند که قدمتی طولانی دارند ولی نتایج اکثرشان قابل مقایسه با جراحی لیفت نبوده و نیست. در واقع در گذشته تنها راه رفع افتادگی پوست، حذف پوست اضافی به کمک تیغ جراحی بود.

جراحی لیفت با این که می‌تواند به نتایج فوق‌العاده‌ای منجر شود، خطرات بسیار و هزینه‌های بالایی هم دارد؛ برای همین بسیاری از افراد یا علاقه‌ای به رفتن زیر تیغ جراحی نداشته یا از لحاظ شرایط جسمی و روانی، توان انجام این کار را ندارند. به همین دلیل روشهای مدرن‌تر و کم‌تهاجمی‌تری برای لیفت صورت ابداع شد که هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ (Thread Lift) از جمله آنها محسوب میشوند.

لیفت با نخ در اصفهان با ماندگاری بالا و بدون نیاز به برش و بخیه توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌پذیرد. از این روش برای لیفت کلی پوست صورت مانند لیفت خط فک و چانه، لیفت گونه و لب استفاده می‌شود. همچنین لیفت بینی برای کسانی است که دچار افتادگی نوک بینی می‌باشند نیز با بکار گیری نخ های لیفت قابل انجام است. اگر میخواهید در ارتباط با این روش اطلاعات بیشتری کسب نمایید؛ لطفا با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

لیفت با نخ چگونه انجام می شود؟

در روش لیفت با نخ مناطقی که قرار است عمل لیفتینگ روی آنها انجام شود توسط پزشک علامت گذاری و مشخص میشود. سپس پزشک پوست نخ های لیفتینگ را توسط سوزنهای مخصوص که ورود آنها به پوست بدون نیاز به برش و بخیه خواهد بود؛ وارد بافت پوست می کند. این عمل سرپایی بوده و هیچ جایی بر روی پوست باقی نمیگذارد.

با انجام لیفت پوست و بلافاصله پس از آن نخ های کارگذاشته شده به بافت پوست گیر کرده و آن را به سمت بالا می کشند و به مرور زمان نخ ها جذب شده و با تحریک پوست به کلاژن سازی شما شاهد بهبود پوست و جوانسازی آن خواهید بود.

لیفت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت با نخ بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال لیفت طبیعی و خغیر جراحی هستند. از لیفت با نخ می‌توان برای افرادی استفاده کرد که افتادگی متوسط پوست دارند و شدت افتادگی پوست در آنها زیاد نیست که البته تشخیص این امر توسط پزشک امکان پذیر است. لیفت با نخ برای از بین بردن چین و چروک صورت و گردن خانم ها و آقایانی که دارای سنی بین 35 تا 50 سال هستند نیز بسیار مناسب می باشد.

کاربرد لیفت با نخ در جوانسازی پوست

مزایای لیفت با نخ

کاربرد لیفت با نخ

مراقبت های قبل و بعد از لیفت با نخ

برای آگاهی از مراقبت های قبل و بعد از لیفت صورت با نخ ؛ کلیک کنید.

شایان ذکر است جبران اشتباهاتی که درخصوص بررسی مشکلات پوستی صورت می‌گیرند می‌توانند بسیار پرهزینه و زمان‌ بر باشند. بنابراین بهتر است وقت کافی صرف کرده و دکتر پوست مجربی را انتخاب کنید که بتوانید نسبت به مهارت ایشان اطمینان کافی داشته باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟

مزونیدلینگ ترکیبی از روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب

ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

عوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژلعوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژل

اگر حالت دهنده های مو به صورت غیر صحیح و بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند می توانند سلامت موها را به خطر می اندازند. ... ادامه مطلب