اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

برای لیفت غیر جراحی ابروها چه روشهایی وجود دارد؟

لیفت ابرو یا بالا کشیدن پیشانی نوعی درمان زیبایی است که با هدف بالا بردن ابروها و بافت‎های نرم پیشانی انجام می‌شود. علاوه بر لیفت ابرو پوست اضافی پیشانی نیز کشیده می‌شود و چین و چروک‌ها و خطوط افقی و عمودی پیشانی و خط اخم بین ابروها نیز از بین می‌رود. لیفت پیشانی بخش بیرونی ابروها را بالا می‌برد تا چهره بیمار با داشتن ابروهایی کمانی شکل زیبایی و جوانی بیشتری پیدا کند.

لیفت پیشانی یا بالا کشیدن ابروها بافت‌های نرم و پوست گوشه خارجی چشم‌ها را نیز صاف می‌کند. لیفت ابرو و پیشانی با ارائه این نتایج و رفع چروک‌های پیشانی جوانی، شادابی و انرژی بیشتری به چهره بیمار می‌دهد. لیفت ابرو و پیشانی عموماً برای از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی و پلک، خط اخم یا رفع افتادگی پلک به شما توصیه می‌شود.

استرس، حرکت‌های صورت و بالا رفتن سن خطوط افقی، چین و چروک و خط اخم را روی پیشانی و بین ابروها ایجاد می‌کند و چهره را پیرتر و خسته‌تر و حتی عصبانی نشان می‌دهد. لیفت ابرو جوانی را به صورت بازمی‌گرداند و چهره‌ای شاداب و پراز انرژی را به مخاطب ارزه میدارد.

همشهریان عزیز، برای رفع چین و چروک پیشانی و خط اخم همچنین ترمیم افتادگی ابروها که موجب میشوند چهره ای عصبانی، پیر و خسته داشته باشید؛ می‌توانید با انجام لیفت ابرو توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان اقدام نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت ابرو و پیشانی

 لیفت غیر جراحی ابروها چگونه است

انواع روشهای لیفت ابرو

تزریق بوتاکس

بوتاکس یکی از پرطرفدارترین درمان‌های زیبایی است که چون در پوست نفوذ نمی‌کند باید تزریق شود. تزریق بوتاکس عملی بسیار حساس است. یکی از کاربردهای تزریق زیبایی بوتاکس بالا بردن ابروها و در نتیجه اصلاح وضعیت ناشی از پوست اضافی پلک بالا است. تزریق بوتاکس اثر لیفتینگ دارد که به نوبه خود چشم‌ها را بازتر و بزرگ‌تر می‌کند. مهم‌تر از همه این که تمام این نتایج بدون جراحی به دست می‌آید. دیگر مزایای بوتاکس عبارت است از:

هایفوتراپی

در لیفت با هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود. انرژی مافوق صوت بدون ایجاد کوچکترین آسیبی از سطح پوست می‌گذرد، به لایه‌های مورد نظر می‌رسد و فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی پوست را برمی‌انگیزد. دستگاه هایفوتراپی تصاویر اولتراسوند را نیز در طول عمل به دست می‌دهد تا متخصص با توجه به تصاویر لایه‌های بافتی معین را با دقت بیشتری هدف قرار دهد و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

پوست ناحیه ابرو و پیشانی پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی کشیده و سفت می‌شود و چهره بیمار را هوشیارتر و جوان‌تر می‌کند. هایفو درمانی برای افرادی مناسب است که در جستجوی روشی سریع برای جوانسازی هستند و نمی‌خواهند دوران بهبود طولانی مدت عمل‌های تهاجمی‌تر را پشت سر بگذارند. نتایج نهایی پس از سه تا شش ماه و به موازات اثرگذاری کلاژن جدید بر بالا بردن ابروها و کشیدن پوست مشخص می‌شود.

لیفت ابرو با لیزر

لیفت با لیزر یا درمان عمقی با لیزر معمولاً برای رفع چین و چروک‌های عمیق‌تر و جوانسازی نواحی پیشانی انجام می‌شود. لیزر طرحی شبکه‌ای از پالس‌های کوچک نوری را روی پوست ایجاد می‌کند. هر پالس ستونی از انرژی را به پوست می‌رساند که تا لایه درم پوست نفوذ می‌کند. این عمل فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی بدن را تحریک می‌کند و باعث القاء کلاژن می‌شود.

ازآنجایی که کلاژن خاصیت خودترمیمی دارد، ناحیه درمان شده را بالا می‌کشد و باعث صاف و کشیده شدن پوست می‌شود. چون پرتو لیزر تقسیم بندی شده یا فرکشنال است، بخش‌های کوچکی از پوست بین ناحیه‌های درمان شده تحت تابش قرار نمی‌گیرد. چنانچه لیزر درمانی به شیوه صحیح و با در نظر گرفتن این نکته انجام شود، فرایند التیام شتاب می‌گیرد.

تزریق ژل

تزریق ژل‌های معتبر و مورد تایید در پشت ابرو، پیشانی و ... یکی از روش‌های غیرجراحی لیفت پلک بالا با نتایج آنی است. ژل ناحیه پیشانی را پر و محکم می‌کند و با مشخص کردن خطوط تعریف کننده صورت آن را خوش تراش و زیبا می‌نماید. به علاوه پیشانی محکم‌تر، بهتر می‌تواند عضله‌های ابرو را نگه دارد؛ به این ترتیب ظاهر ناخوشایند ناشی از عضله‌های جدا شده ابرو بهبود یافته و حالت اخم‌ آلود چهره از بین می‌رود.

مزیت جانبی تزریق بوتاکس این است که خطوط دور گوشه‌های چشم، موسوم به خطوط پنجه کلاغی، نیز با کمتر اخم کردن کاهش می‌یابد. تاثیر تزریق ژل بر لیفت جانبی پیشانی چشمگیر و طبیعی است.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :درویشی [ 1402-06-25 ]
من خیلی دوست دارم انجام بدم چون ابروهای صافی دارم و خیلی شنیدم که با نخ هم انجام میدند کدوم یکی از این روش ها بهتره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربیرهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربی

گودی زیر چشم از جمله مشکلات بدون عارضه رایجی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان را درگیر کرده است. دانستن علل گودی زیر چشم به افراد کمک می کند تا از عواملی که باعث بروز این مساله می شوند پیشگیری کنند ... ادامه مطلب

در چه مواردی از تزریق ژل استفاده میشود؟در چه مواردی از تزریق ژل استفاده میشود؟

تزریق ژل یا فیلر یکی از بهترین روشهای جوانسازی، افزایش حجم و فرم دهی به صورت است. در این روش می‌توان به طور آنی شاهد تغییرات اساسی در چهره بود. تزریق ژل فرآیندی غیرجراحی است که به واسطه آن‌ می‌توان جوانتر و زیباتر شد ... ادامه مطلب