اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیزر فرکشنال CO2 و جوانسازی پوست

زخم‌ها و آثار به جا مانده از آکنه‌ها، تغییر رنگ پوست به دلایل مختلف و پدیدار شدن چین و چروک‌ها از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از ما را آزار می‌دهند. با افزایش سن و ایجاد چین و چروک روی پوست صورت، بسیاری از افراد تمایل دارند که از روشهای جوانسازی پوست استفاده کنند تا پوستی صاف و عاری از هرگونه چین و چروک داشته باشند. در چند سال اخیر درمان های زیبایی و جوانسازی با تحولات شگرفی روبه رو بوده است.

روشهای نوین جایگزین روش های پر عارضه و تهاجمی گذشته شده اند. لیزر co2 فرکشنال یکی از متداول ترین و البته بهترین روش ها برای درمان چین و چروک های پوست، چاله های ناشی از آکنه و اسکار و به طور کلی جوانسازی پوست است . لیزر فرکشنال co2 در واقع نسل جدید لیزرهای co2 است که با وجود داشتن تمامی مزایای لیزرهای قدیمی و بلکه بیشتر از آن، عوارض آنها را ندارد؛ لیزر فرکشنال CO2 بطور چشمگیری، فقط در چند جلسه درمانی و بدون نیاز به دوره استراحت پس از درمان، بافت پوست را بهبود می بخشد و در نهایت به جوانسازی پوست منجر می شود.

با استفاده از لیزر فرکشنال بازسازی بافت های کلاژن و الاستین بصورت عمیق تر تحریک می شود. در این روش در هر جلسه حدود 20 تا 30 درصد از سطح پوست شما بازسازی می شود. این روش می تواند بدون آسیب رساندن به سطح پوست ، کلاژن موجود در پوست را بازسازی کرده و پوستی صاف ، شاداب و جوانتر با حداقل زمان لازم برای بهبودی ایجاد کند.

درمان اسکار، مشکلات رنگدانه ای مانند ملاسما و لکه های قهوه ای، خطوط ظریف تا متوسط و بطور کلی بهبود و جوانسازی پوست، با لیزر فرکشنال CO2 در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی قابل انجام است. متقاضیان این روش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایند.

اصلی ترین کاربردهای لیزر فرکشنالCO2

بهبود بافت و رنگ پوست

اگر به دنبال داشتن پوستی صاف‌ و یکرنگ هستید، لیزر CO2 فرکشنال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. اصلاح آسیب‌های ناشی از اشعه UV آفتاب و جای زخم و اسکار از جمله تاثیرات این لیزر است.

رفع خطوط و چین و چروک‌ها

برای درمان چین و چروک‌های ظریف و کم عمق صورت می‌توان از این روش استفاده کرد. این لیزر می‌توان باعث تحریک کلاژن سازی شود. کلاژن‌ها پروتئین‌هایی هستند که در بافت پوست باعث قوام و زیبایی آن می‌شوند.

برداشت ضایعات سطحی و عمقی پوست

برخی از انواع زگیل (کراتوزها)، لتینگوها (خال‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از پیری یا آسیب نوری)، کارسینوم‌های سطحی و دیگر ضایعات پوستی که عمق زیادی نداشته باشند، با استفاده از این لیزر درمان می‌شوند.

لیزر فرکشنال ، درمان جای جوش و جوانسازی | بهترین دکتر پوست اصفهان

لیزر فرکشنال به چه صورت انجام می شود؟

لیزر فرکشنال CO2 تمام کارکردهای دیگر انواع لیزر را بدون هیچ گونه تهاجمی ارائه می دهد. در این تکنیک سوزن های ظریفی که شامل 15 تا 40 عدد هستند از طریق کارتریج های خاصی وارد سطح پوست صورت می شوند. امواج حرارتی که در سطح رادیوفرکوئنسی ایجاد می شود منجر می شود که کلاژن های قدیمی تخریب شده و کلاژن های جدیدی ساخته شوند درنتیجه سبب می شود سطح پوست بازسازی شود.

لیزر فرکشنال به دلیل اینکه در سطح پوست انجام می شود معمولا عوارض خاصی ندارد و فقط مختصری قرمزی و تورم ممکن است ایجاد شود که پس از چند ساعت برطرف می شود. ابتدا ناحیه تحت درمان پاکسازی می شود و سپس از یک پماد بی حس کننده موضعی استفاده می شود. متخصص پوست از دستگاه لیزر بر روی سطح پوست تمام صورت استفاده می کند و بر روی مناطق مشکل ساز تمرکز می کند.

هنگام انجام کار، حداقل ناراحتی و درد وجود دارد. با این حال ، پس از اتمام این روش ، صورت شما احساس گرما می کند مانند اینکه شما دچار “آفتاب سوختگی خفیف” شده اید و ممکن است تورم خفیفی داشته باشید. هر جلسه به طور معمول حدود 20-25 دقیقه طول می کشد.

لیزر فرکشنال در چه مواردی کاربرد دارد ؟

فواید استفاده از تکنیک فراکشنال

نکات مهم قبل از انجام لیزر فرکشنال

قبل از شروع لیزر درمانی و در فواصل دوره های درمان بیمار موظف است از داروهای خاصی که پزشک تجویز می کند، استفاده کند تا پوست او برای انجام لیزر درمانی آماده باشد.
لیزر درمانی برای افراد باردار، کسانی که حساسیت زیادی به نور دارند و همچنین در صورت وجود بدخیمی و عفونت پوست به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اما سایر افراد بالای 20 سال می توانند زیر نظر پزشک در صورت نیاز از درمان لیزر فرکشنال استفاده کنند.

قبل از لیزر درمانی بیمار باید پزشک را از وضعیت بیماری و جسمانی خود بطور کامل آگاه کند و 2 هفته قبل از لیزر درمانی از مصرف کرمها و داروهایی که باعث التهاب پوست و نیز برنزه شدن می شود ، خودداری کند.

پس از انجام لیزر فرکشنال چه مراقبت هایی نیاز است؟

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربیرهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربی

گودی زیر چشم از جمله مشکلات بدون عارضه رایجی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان را درگیر کرده است. دانستن علل گودی زیر چشم به افراد کمک می کند تا از عواملی که باعث بروز این مساله می شوند پیشگیری کنند ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونتتزریق فیلر بهترین روش رفع خط بغض یا ماریونت

امروزه از روش های مختلف برای رفع خط اندوه به منظور جوانسازی پوست صورت می توان استفاده کرد ... ادامه مطلب

میزان ماندگاری و انواع ژل ژوویدرممیزان ماندگاری و انواع ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم (Juvederm) یکی از انواع فیلر موجود در بازار است که به عنوان فیلر برای از بین بردن چین و چروک و علائم پیری، افزایش حجم لب و گونه، زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این ژل که دارای پایه اسید هیالورونیک است به صورت تزریقی توسط پزشک متخصص برای نواحی مختلف به ویژه گونه، لب و اطراف ده ... ادامه مطلب