اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

سیاهی زیر چشم چگونه درمان میشود؟

تيرگي زير چشم يك بيماري ايديوپاتيك است. به اين معنا كه علت بيشتر آنها ناشناخته می‌باشد. البته رد پای ژنتیک در این عارضه بسیار بارز است.

شايعترين علل تیرگی زیر چشم

حساسیت

پس از نقش سابقه ژنتیکی تیرگی چشم، یکی از علل قابل توجه این عارضه، حساسیت ها می باشند. گاهی درمان آلرژی در فرد، به رفع تیرگی دور چشم نیز می‌انجامد. بديهي است که درمان حساسیت، استفاده از يك آنتي هيستامين نمی‌باشد؛ بلکه بايد از ماده یا شرایط حساسیت زا دور شد.

رفع تیرگی زیر چشم با روشهایی مانند مزوتراپی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی یکی از مجرب ترین پزشکان در این زمینه، و با نتایجی چشمگیر قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ از طریق تماس با شماره تلفن های 32240913 و 09336900224 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اختلالات خواب

دومين علت شايع كبودي زير چشم اختلالات خواب است. کم خوابی، پرخوابی، بی نظمی در خواب و مصرف انواع داروهاي خواب آور می‌تواند عامل کبودی و تیرگی زیر چشم باشد. در این موارد نیز اصلاح سبک زندگی و ایجاد نظو در خواب می‌تواند به مرور زمان گره از مشکل باز کند و تیرگی دور چشم را بهبود بخشد.

کاهش وزن ناگهانی و لاغری

كاهش وزنهاي ناگهاني به علت رژيم هاي نامتعارف را نيز ازجمله علل مهم افتادگي چين و چروک صورت و تيرگي زير چشم دانست.

موارد دیگر ایجاد تیرگی زیر چشم عبارتند از:

بيماريهاي هورموني، مشکلات روحي رواني و تغذيه نامناسب نيز نقش مؤثري در بروز تيرگي دور چشم دارند. اما شايد بتوان با رعایت نکاتی به رفع این تیرگی و حلقه های سیاه دور چشم پرداخت. البته برخی از روشهای کلینیکال نیز نقش موثری در جوانسازی دور چشم و رفع تیرگی، فرو رفتگی و چین و چروک این ناحیه از صورت دارد. در ادامه به این روشها اشاره می‌شود.

بهترین درمان سیاهی زیر چشم در اصفهان

توصیه هایی برای کاهش تیرگی، پف و چین و چروک زیر چشم

درمان تیرگی زیر چشم با مزوتراپی

امروزه روش جديدي به نام مزوتراپي با بهره گيري از جديدترين و مؤثرترين داروهاي موجود توانسته است در درمان كبودي و پف زير چشم گامهای موثری بردارد. از بين اين داروها ميتوان به ويتامين k، رتينول، ويتامين C، داروهاي بازكننده عروق خوني مثل آرتي شوك، انواع اسيدهاي ميوهاي مثل گليكوليك اسيد و مواد مغذي براي سلولهاي پوستي شامل اسيدهاي چرب و اسيدهاي آمينه ضروري براي فعاليت سلولهاي پوستي اشاره كرد. البته اين مواد پيش از اين در انواع كرمها و لوسيونهاي دور چشم به كار رفته و امتحان خود را پس داده اند اما گاه جذب اين مواد از روي پوست با محدوديتهايي همراه است.

درمان تیرگی زیر چشم با تزریق ژل یا تزریق چربی

يكي ديگر از روشهای جوانسازی زیر چشم و رفع تيرگي این قسمت، تزریق مواد پرکننده است. پر کننده ها مانند ژل یا چربی، موادی هستند که هم به افزایش کلاژن در پوست کمک می‌کنند و جوانسازی را برای پوست فراهم می‌سازند؛ و هم به صورت آنی نتایج بسیار بارزی در رفع گودی، تیرگی و چین و چروک های زیر چشم خواهند داشت. تزریق ژل یا فیلر و تزریق چربی از بهترین روشهای جوانسازی زیر چشم محسوب می‌شوند.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :ستاره [ 1402-06-12 ]
من پیش خانم دکتر تزریق ژل زیر چشمم انجتام دادم به جرات میتونم بگم ایشون بهترین دکتر تزریق ژل تو اصفهان هستند

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورتنکاتی در مورد لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روشهای متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روشهای موجود است که قسمت قابل توجهی از مراجعات به مراکز پوست را شامل میشود ... ادامه مطلب

عوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژلعوارض حالت دهنده های مو مانند تافت و ژل

اگر حالت دهنده های مو به صورت غیر صحیح و بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند می توانند سلامت موها را به خطر می اندازند. ... ادامه مطلب

پروتز چانه باتزریق چربیپروتز چانه باتزریق چربی

اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد ... ادامه مطلب