اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

رهایی از گودی زیر چشم با تزریق ژل یا چربی

گودی زیر چشم از جمله مشکلات بدون عارضه رایجی است که بسیاری از افراد به ویژه بانوان را درگیر کرده است. دانستن علل گودی زیر چشم به افراد کمک می کند تا از عواملی که باعث بروز این مساله می شوند پیشگیری کنند. در ادامه این مطلب به بیان علل و درمان گودی زیر چشم می‌پردازیم.

درمان گودی زیر چشم با تزریق ژل و چربی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی یکی از مجرب ترین پزشکان در این زمینه، و با نتایجی چشمگیر قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ از طریق تماس با شماره تلفن های 32240913 و 09336900224 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

علل گودی زیر چشم

گودی زیر چشم با وجود نارضایتی که در افراد ایجاد می‌کند؛ هیچگونه ضرر و زیانی برای سلامتی ندارد و در اغلب موارد، علت ایجاد آن نیز با سلامتی در ارتباط نمی‌باشد. با این وجود در مواقعی هم ممکن است گودی زیر چشم نشانه ای از یک بیماری یا سبکی غلط در زندگی باشد و نیاز به رفع آن وجود داشته باشد. از علل اصلی و شایع گودی زیر چشم می‌توان به موادر زیر اشاره کرد:

بیماری های عامل گودی زیر چشم

سایر عوامل ایجاد گودی زیر چشم

درمان گودی زیر چشم

گودی زیر چشم به دو طریق زیر درمان میشود:

  1. تزریق ژل
  2. تزریق چربی

1. در تزریق ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم با استفاده از فیلرهای آماده در پک های یک سی سی انجام می‌شود. در این روش با وجود فیلرهای باکیفیت و تزریق با میکروکانولا، عوارضی مانند کبودی و تورم بسیار کم می‌باشد. تزریق ژل زیر چشم نسبت به روش تزریق چربی در این ناحیه بسیار ساده تر و کم عارضه تر است. تزریق ژل زیر چشم در صورتی که پزشک از مهارت لازم برخوردار باشد، به سادگی در عرض چند دقیقه قابل انجام است.

این روش طی یک جلسه انجام می‌شود و در موارد نادری که نیاز به ترمیم باشد؛ پس از گذشت دو هفته از تزریق، می‌توان ترمیم تزریق ژل زیر چشم را انجام داد. ماندگاری ژل های زیر چشم هیالورونیک اسید، بین 1 تا 3 سال است و در صورتی که پزشک تزریق را به صورت هموار انجام ندهد یا به هر دلیلی از نتایج تزریق راضی نباشد، به سادگی می‌توان با تزریق یک آنزیم حلال به نام هیالاز در عرض چند دقیقه ژل تزریق شده را از بین برد و در صورت تمایل مجدداً تزریق ژل یا چربی انجام داد.

2. تزریق چربی

تزریق چربی زیر چشم به این صورت است که از بدن خود فرد چربی با کانولا برداشته میشود و پس از تصفیه شدن وآماده سازی به زیر چشم تزریق می‌گردد. پس از تزریق تورم از چند روز تا چند هفته و گاهاً تا یک ماه و نیم نیز ممکن است ادامه داشته باشد. بیشترین مشکل تزریق چربی این است که معمولا بین 30 تا 70 درصد چربی تزریق شده جذب خواهد شد و ممکن است جلسات ترمیم به جلسه دوم و یا حتی سوم کشیده شود تا درمان گودی زیر چشم به

نتیجه مطلوب برسد.تزریق ژل یا چربی برای درمان گودی زیر چشم

اگر پس از تزریق چربی عارضه خاصی مانند نودول یا سفتی در زیر چشم ایجاد شود؛ درمانش بسیار سخت است که گاهاً امکان دارد برای درمان آن چندین سال طول بکشد. ماندگاری تزریق چربی اگر به درستی انجام شود بین 3 تا 5 سال در ناحیه زیر چشم است. این عمل حتما باید توسط پزشک مجرب انجام شود زیرا به ویژه در ناحیه زیر چشم در صورت عدم مهارت فرد تزریق کننده، ممکن است عوارض بسیار گسترده های ایجاد شود. تزریق چربی تکنیک های خاص خود را دارد؛ و ناحیه زیر چشم یکی از دشوارترین مناطق برای تزریق چربی است.

برای درمان گودی زیر چشم تزریق ژل مناسب تر است یا تزریق چربی؟

برای درمان گودی زیر چشم، بسته به انتخاب پزشک و بیمار ممکن است یکی از روشهای عنوان شده (تزریق ژل یا تزریق چربی) انتخاب شود. انتخاب روش مناسب بستگی به موارد از قبیل مهارت پزشک در هر کدام از روشهای، زمانی که قرار است صرف درمان گودی زیر چشم شود ( زمان تزریق ژل کوتاه تر از تزریق چربی است) و ... دارد.

معمولا در مواردی که فقط زیر چشم نیاز به تزریق داشته باشد؛ و فرد تمایل به تزریق پرکننده در مناطق دیگری از پوست صورت و بدن خود نداشته باشد؛ تزریق ژل گزینه مناسب تری است. تزریق چربی به دلیل دشوارتر بودن مراحل برداشت اغلب برای تزریقات وسیع تر انجام می‌شود.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :همت [ 1402-06-12 ]
خانم دکتر خسته نباشید برای گودی زیر چشم چه برند ژلی استفاده میکنید و اینکه چند سی سی نیازه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟آیا میکرونیدلینگ عوارض دارد؟

میکرو نیدلینگ یکی از شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. جالب است بدانید که این شیوه به عنوان یکی از روش های درمان غیر تهاجمی در نظر گرفته می شود که در سالیان دور به شکل دیگری با همین هدف جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گرفته است ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالابهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است. ... ادامه مطلب