اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

در چه مواردی از تزریق ژل استفاده میشود؟

تزریق ژل یا فیلر یکی از بهترین روشهای جوانسازی، افزایش حجم و فرم دهی به صورت است. در این روش می‌توان به طور آنی شاهد تغییرات اساسی در چهره بود. تزریق ژل فرآیندی غیرجراحی است که به واسطه آن‌ می‌توان جوانتر و زیباتر شد. تزریق ژل در نقاط مختلفی از صورت و بدن انجام می‌شود که در این بحث به کاربرد تزریق ژل در صورت می‌پردازیم؛ و شما را با نقاطی از صورت که با تزریق ژل بهبود می‌یابند؛ آشنا می‌نماییم.

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. بهترین تزریق ژل در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تزریق ژل در صورت

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یا فیلر لب برای حجم دهی به لب ها و نیز اصلاح طبیعی فرم لب ها در کلینیک تزریق ژل لب صورت می گیرد. تزریق ژل لب به مدل های متفاوتی مانند: مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و غیره انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب، طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی ها و عدم قرینه بودن لب ها را نیز را اصلاح کند.

تزریق ژل شقیقه

برای داشتن چهره ای شاداب و جوان، نباید نقش شقیقه ها را نادیده گرفت. شقیقه ها به مرور زمان و در اثر افزایش سن، کمی گود می شوند و این موضوع تاثیری منفی در جذابیت ظاهری خواهد داشت. برای پوشاندن گودی شقیقه ها، از روش های زیادی استفاده می شود. گاهی افراد شقیقه ها را با مو های خود می پوشانند و گاهی از لوازم آرایشی برای این مناطق از صورت خود استفاده می کنند اما برای آن که دیگر نگران شکل ظاهری شقیقه های خود نباشید، تزریق ژل یک روش بسیار ایده آل خواهد بود.

روشی که با کم ترین عارضه های جانبی و پایین ترین میزان ریسک، بهترین نتایج را برای شما به وجود می آورد. شقیقه ها یکی از نقاط حساس بدن به شمار می روند. به همین خاطر بسیار مهم است که تزریق ژل در این ناحیه حتما از سوی یک پزشک ماهر صورت گیرد.

تزریق ژل و کاربرد آن در نقاط مختلف صورت| تزریق فیلر در اصفهان

تزریق ژل گونه (گونه گذاری)

گونه بخش بسیار مهم میانی صورت است که معمولاً با بالا رفتن سن دچار افتادگی می‌شود و حالت برجسته خود را از دست می‌دهد. تزریق ژل گونه یکی از بهترین روشهای جوانسازی گونه ها به حساب می‌آید. امروزه انواع مختلفی از ژل یا فیلرها برای برجسته کردن گونه وجود دارند. استفاده از این ژل‌ها از پرکاربردترین روشهای مورد استفاده برای جایگزینی فرم و حجم از دست رفته و بزرگ کردن گونه‌ها است.

در فرآیند برجسته‌سازی گونه ها با تزریق ژل، مقدار ژل مورد نیاز برای هر فرد متفاوت است و بستگی به میزانی دارد که برای برقراری تناسب گونه ها با سایر اجزای صورت لازم است.

تزریق ژل برای درمان چین و چروک ها و خطوط پوست صورت (جوانسازی پوست)

با تزریق ژل می‌توان خطوط عمیق مانند خط خنده، خط اخم و خطوط پیشانی را هم درمان نمود. همچنین از این روش برای رفع چین و چروک های ریز و سطحی پوست نیز می‌توان بهره برد. ضمن اینکه با تزریق نوعی از ژل که از هیالورونیک اسید ساخته شده است و می‌تواند پوست را به ساخت کلاژن بیشتر تحریک نماید؛ حتی پس از جذب کامل ژل پوست جوانتر و شاداب تر دیده می‌شود.

تزریق ژل بینی (رینوپلاستی غیر جراحی)

تزریق ژل بینی از جمله روشهایی است که با استفاده از آن قادر خواهید بود؛ بدون پذیرفتن ریسک عمل جراحی، بینی خود را به شکل دلخواهتان در آورید. تزریق ژل بینی بسیار آسان می باشد و در کمترین زمانی با بی حسی موضعی انجام می‌شود و نیاز به طی دوران نقاهت نیز نخواهد داشته. نکته قابل توجه در این عمل، موارد استفاده از آن است. در اینجا متذکر می‌شویم؛ این روش برای هر بینی مناسب نمی‌باشد؛ که در این باره می‌توانید از پزشک مشورت بگیرید.

تزریق ژل چانه و خط فک (کانتورینگ صورت)

زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق ژل یا فیلر از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت است. این روش‌ کم‌تهاجمی هم تاثیرات جوان کننده بر صورت می‌گذارند و هم می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشند. روشهای کم‌دردسر تزریقی جایگزینی مناسب برای روشهای پردردسر و پرهزینه‌ی جراحی هستند که تزریق ژل چانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با استفاده از تزریق ژل می‌توان اثرات بلند مدت یا حتی دائمی، مشابه با جراحی فک یا ایمپلنت چانه ایجاد کرد.

در این روش‌، ژل به بافت نرم صورت تزریق می‌شود تا برخی اجزای صورت مثل چانه برجسته شوند، انحنای اجزای صورت به تعادل برسند، حجم از دست رفته به دلیل پیری جبران شود، چین و چروک‌های ظریف برطرف و شکاف‌های پوستی پر شوند. به کمک زاویه سازی فک می‌توانیم مرز بین صورت و گردن را بهبود ببخشیم تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید. حتی می‌توانیم کاری کنیم که چانه شما ظریف‌تر و باریک‌تر به نظر برسد.

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکات مهم درباره راکوتاننکات مهم درباره راکوتان

راکوتان نام تجاری ایزوترتینوئین است که با نام های تجاری مختلف از جمله راکوتان ، آکوتان ، ایزوترتینوئین هگزال ، نرم اسکین ، آکنوترن در بازار دارویی ایران موجود است . دارو از مشتقات ویتامین A است و تأثیر فوق العاده در درمان جوش دارد ... ادامه مطلب

تزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسیدتزریق هیالورونیداز و هیالورونیک اسید

هیالورونیداز (hyaluronidase) آنزیمی است که 5 شکل مختلف آن در بدن انسان و نیز اشکال مختلفی از آن در برخی پستانداران دیگر بصورت طبیعی تولیدمی‌شود. عملکرد این آنزیم در بدن، تجزیه‌ی ملکول‌های هیالورونیک اسید است و نفوذپذیری بافت در نتیجه‌ی این شکست افزایش می‌یابد ... ادامه مطلب

چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟چگونه ماندگاری تزریق چربی را افزایش دهیم؟

تزریق چربی راه خوبی برای جبران حجم از دست رفته بدن در طی پیری و جوانسازی بدن است.ماندگاری تزریق چربی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر این ماندگاری کم باشد، شما باید پس از مدتی کوتاه دوباره تزریق را انجام دهید. ... ادامه مطلب