اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

تورم لب پس از تزریق ژل، یکی از عوارض رایج این عمل میباشد که در برخی از افراد بیش از حد قابل انتظار است و مدت زمان طولانی تری هم این ورم باقی میماند. در علت ورم لب بعد تزریق ژل می توان عوامل بسیاری را دخیل دانست ولی آنچه مسلم است؛ با رعایت مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل لب، تورم کاهش یافته و به زودی رفع می‌گردد.

بروز کبودی و تورم در چند روز اول بعد از تزریق ژل لب عادی است اما در اغلب موارد رعایت نکردن برخی از نکات و توجه نداشتن به توصیه های پزشکان علت ورم بعد تزریق ژل است. در این مطلب به علت این عارضه و روشها رفع آن می‌پردازیم.

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. بهترین تزریق ژل لب در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

آیا ورم لب بعد از تزریق ژل طبیعی است؟

پس از تزریق ژل لب، عوارضی مانند کبودی، تورم، التهاب و قرمزی لبها ممکن است باعث نگرانی شما شود. نکته قابل ذکر در این رابطه، طبیعی بودن عوارض عنوان شده پس از تزریق ژل لب است. یعنی به طور طبیعی پس از تزریق ژل لب و به دلیل حساسیت و پرخون بودن این ناحیه، عوارشی مانند کبودی و ورم لبها طبیعی است معمولا تا سه روز بعد از تزریق ژل ادامه می یابد. در برخی افراد ممکن است لب تا یک هفته پس از تزریق نیز ورم داشته باشد که در این حد هم غیر طبیعی محسوب نمیشود.

ورم لب بعد از تزریق ژل | تزریق ژل لب در اصفهان

اما پس از این مدت طبق روال عادی، ورم باید کاهش پیدا کند. اگر ورم لب تا 2 هفته پس از تزریق کاهش پیدا نکرد حتما به پزشک خود مراجعه نمایید. همچنین در صورت بروز عفونت یا عارضه ای مثل تبخال در لب، حتما با پزشک مشورت نمایید. علاوه بر عوارضی که نامبره شد؛ گلوله شدن یا فرو رفتگی روی لبها پس از تزریق ژل نیز از مشکلاتی است که نیاز به پیگیری توسط پزشک دارد.

علت ورم لب بعد تزریق ژل چیست ؟

معمولا عدم توجه به توصیه پزشکان و رعایت نکردن مراقبتهای پس از تزریق ژل لب اصلی ترین علت ایجاد ورم بیش از حد لبها است. بسیاری از بیماران پس از تزریق ژل، به استراحت نمی پردازند و فعالیت های سنگین روزمره را بلافاصله پس از تزریق شروع می کنند، این اشتباه باعث افزایش تورم لب ها می شود. دست زدن به ناحیه تزریق و لمس زیاد لب توسط خود فرد یا اطرافیان نیز، علت ورم لب بعد تزریق ژل می باشد. خوردن ماهی و فرآورده های مربوط به آن، زنجبیل و ویتامین E نیز در بروز تورم موثر است. یکی دیگر از دلایل ایجاد تورم که مورد غفلت قرار می گیرد، بوسیدن میباشد، سعی کنید حداقل تا یک روز پس از تزریق از بوسیدن خودداری کنید.

رعایت چه نکاتی به کاهش تورم و بهبودی هرچه سریعتر لبها پس از تزریق ژل کمک میکند؟

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مبینا توحیدی [ 1402-06-12 ]
خانم دکتر ورم لی بعد از تزریق ژل چند روز طول میشکه و آیا درد هم داره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه انجام لیزر موهای زائدنحوه انجام لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای زاید بدن تبدیل شده است و در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون ، تیغ ، مومک ، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود ... ادامه مطلب

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کنیدنکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کنید

امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق ژل لب به راحتی می توان با بهبود ساختار ظاهری لب ها در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه رسید. ... ادامه مطلب

آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟آیا انواع لک صورت با مزوژل پروسترولین رفع میشود؟

مزوژل پروسترولین، درمانی تخصصی برای تغییرات ناخواسته رنگدانه ای پوست است. با تزریق این ماده به پوست می‌توان با لک ها و تیرگی های پوست خداحافظی کرد و پوستی روشن تر و بدون لک داشت ... ادامه مطلب