اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. اگر شما هم سوالاتی در زمینه تزریق ژل یا فیلر دارید؛ می‌توانید با ما همراه باشید شاید پرسش شما نیز مطرح و پاسخ داده شده باشد.

دکتر لادن ناظمی با بهره مندی از سالها تجربه در زمینه تزریق ژل، همچنین استفاده از بهترین فیلرهای موجود، یکی از ارائه دهندگان ماندگارترین و طبیعی ترین نتایج تزریق ژل در اصفهان می‌باشند. جهت هماهنگی و مشاوره با مطب ایشان، میتوانید از طریق تماس با شماره های 32240913 و 09336900224 اقدام نمایید.

تزریق ژل چه روشی است؟

تزریق ژل روشی است که از آن برای افزایش حجم و فرم دهی صورت و اندام استفاده می‌شود. در این روش با تزریق ژل یا فیلرهای موجود در پک های یک سی سی که اغلب بر پایه هیالورونیک اسید می‌باشد؛ می‌توان به فرم و حجم مناسب تری در اجزای صورت و بدن دست یافت. همچنین رفع چین و چروک ها، خطوط پوست و جوانسازی نیز با تزریق ژل میسر می‌باشد.

کاربرد تزریق ژل چیست؟

عوارض تزریق ژل چیست؟

قرمزی و تورمی که در زمان تزریق ایجاد می شود معمولا به سرعت برطرف خواهد شد.هر گونه کبودی که ممکن است ایجاد شود در حدود یک یا دو هفته برطرف می شود. تزریق ژل یک علم و هنر است که با استفاده از تکنیک دقیق تزریق به عضلاتِ هدف، ایجاد عوارض را به حداقل می رساند. بیشترین عوارض تزریق ژل ناشی از استفاده مواد ارزان و غیر مجاز و تزریق توسط افراد غیر پزشک و نا آشنا با تکنیک های تزریق ژل در اماکنی مانند آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و…، است.

در ارتباط با پیشگیری از این موارد توصیه می‌شود؛ فریب تبلیغات اینترنتی، پیامکی، ایمیلی و شبکه های اجتماعی را نخورید تا با عوارضی مانند عفونت، عدم تقارن و ناهماهنگی در محل تزریق، خونریزی، تورم و کبودی غیر متعارف، جابجائی ژل از محل اصلی و فلج موقت عضلات ناحیه خاص در صورت، تزریق کمتر و یا بیشتر از حد انتظار و تخریب پوست و بافت های محل تزریق روبرو نشوید.

دوران نقاهت پس از تزریق ژل

تزریق ژل یک عمل سر پایی است و به استراحت و طی دوران نقاهت نیاز ندارد. معمولا افراد پس از تزریق می توانند عملکرد روزانه خود را ادامه دهند. اما ممکن است کمی تورم و کبودی وجود داشته باشد که پس از چند روز برطرف می شود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل کدامند؟

مراقبت های بعد از تزریق ژل کدام اند؟

سوالات متداول تزریق ژل یا فیلر | تزریق ژل در اصفهان

چه افرادی از تزریق ژل نمی توانند استفاده نمایند؟

ماندگاری تزریق ژل

ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پری همدانی [ 1402-06-17 ]
خانم دکتر عزیز آیا ژل های تزریقی به بخش های مختلف صورت با هم تفاوت دارند؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
علت و درمان لک و سیاهی پشت کمرعلت و درمان لک و سیاهی پشت کمر

لکه های پوستی به هرگونه شرایطی گفته می شود که در آن پوست بدن به رنگ تیره در آید. ... ادامه مطلب

با انواع اسید تراپی پوست آشنا شویدبا انواع اسید تراپی پوست آشنا شوید

یکی از اثر بخش ترین روش ها برای جوانسازی پوست و افزایش شادابی و درخشندگی آن اسید تراپی یا درمان پوست به وسیله اسید است. ... ادامه مطلب

تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژلتورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

ورم لب پس از تزریق ژل، یکی از عوارض رایج این عمل میباشد که در برخی از افراد بیش از حد قابل انتظار است و مدت زمان طولانی تری هم این ورم باقی میماند ... ادامه مطلب