اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

دست‌ها پس از صورت یکی از حساس‌ترین جاهایی هستند که نشانه‌های پیری بر روی آن‌ها نمایان می‌شود. گرچه آنطور که از لحاظ علمی به درمان‌های زیبایی صورت در سال‌های اخیر پرداخته شده به جوانسازی پوست دست‌ها پرداخته نشده است. گزینه‌ها، درمان‌ها و روش‌های مختلفی جهت جوانسازی و زیباسازی صورت وجود دارد اما برای جوانسازی دست‌ها چنین نیست و انتخاب‌های کمی در این زمینه وجود دارد.

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد.

تزریق ژل یا فیلر به دستها جهت جوانسازی پشت دست و انگشتان در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌شود. اگر مایل به انجام این روش هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علائم بارز افزایش سن در دستها

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند، و این تغییرات بیشتر و سریع‌تر از دیگر قسمت‌های بدن اتفاق می‌افتد چون دست‌ها بیشتر در معرض نور آفتاب، شستشو با مواد شوینده شیمیایی و ابزار کار قرار دارند و در نتیجه آسیب بیشتری می‌بینند. تغییر شکل دست‌ها هم بسیار قابل توجه است، با بالا رفتن سن دست‌ها حجم طبیعی خود را از دست داده و این باعث می‌شود که رگ‌ها، تاندون‌ها و استخوان‌های دست پدیدار شوند و دست ظاهری اسکلتی پیدا کند. فقدان حجم دست بخشی طبیعی از روند پیری است، البته برخی معتقدند که نور فرابنفش هم تاثیر زیادی در این فرآیند دارد.

تزریق فیلر به پشت دست

تزریق فیلر می‌تواند بهبود قابل‌ توجهی در ظاهر دست‌های پیر ایجاد کرده، رگ‌ها و تاندون‌های برجسته را پنهان و محو کند و ظاهری پر و جوان در دست‌ها ایجاد نماید. علاوه بر این، ژل‌ها موجب رفع چین‌وچروک‌ها نیز می‌شوند. فرمولاسیون ژل شفاف اسید هیالورونیک، که در محصولاتی چون ژوویدرم و رستالین یافت می‌شود، به‌ گونه‌ای طارحی شده است تا مانند اسید هیالورونیک بدن شما عمل کند، و در نهایت به‌ طور طبیعی تجزیه می‌گردد.

به‌ منظور ایجاد راحتی بیشتر و به حداقل رساندن درد مرتبط با تزریق فیلر، از کرم‌های بی‌حس‌کننده موضعی یا مسدود کننده‌های عصب قبل از تزریق استفاده می‌شود. بیماران می‌توانند در همان روز درمان فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند. هرگونه تورم یا کبودی جزئی به‌ سرعت برطرف می‌گردد. بلافاصه بعد از تزریق فیلر می‌توان پر شدن پشت دست را دید. با مرور زمان ظاهر فیلر تزریق شده بهتر و طبیعی‌تر می‌شود. یادتان باشد که بعد از تزریق ناحیه کمی ورم می‌کند و در هفته اول سفت‌تر از حد طبیعی به نظر می‌رسد. این حالت به مرور برطرف شده، پشت دست حالتی طبیعی پیدا می‌کند.

تزریق ژل یا فیلر به پشت دست | جوانسازی دستها با تزریق فیلر در اصفهان

آیا تزریق فیلر پشت دست‌ها دردناک است؟

نگران نباشید. تزریق فیلر در پشت دست‌ها تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و دردناک نیست. معمولا برای بی‌حسی موضعی از کرم‌های حاوی لیدوکائین و مواد مشابه استفاده می‌شود. کرم بر روی ناحیه تزریق مالیده می‌شود و حدود نیم ساعت صبر می‌کنیم و بعد از این مدت پوست کاملا بی‌حس شده است و دردی حس نمی‌شود.

ماندگاری تزریق فیلر به پشت دست

نتایج این روش به‌طورکلی 12-6 ماه ادامه می‌یابد البته در مواردی هم ماندگاری بیشتر تزریق فیلر پشت دست گزارش شده است. در کل می‌توان گفت؛ ماندگاری نتایج در این درمان متغیر است و هر فرد ممکن است بسته به آناتومی، سوخت‌وساز بدن، میزان محصولات استفاده‌ شده، سبک زندگی و ... به نتایجی متفاوت در ماندگاری تزریق فیلر دست یابد.

عوارض تزریق فیلر به پشت دست

تزریق فیلر اغلب با عوارض کمی همراه است. در مورد پشت دستها نیز به همین ترتیب تنها کمی تورم، التهاب، کبودی و احساس خفیف درد وجود دارد که آن هم به مرور زمان با گذشت نهایتاً 14 روز برطرف می‌شود.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زری [ 1402-06-25 ]
خانم دکتر سلام من میخوام که انگشتای دستم حالت تپلتر داشته باشه امکان پذیر هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟

صرف نظر از این واقعیت که کشنده‌ترین عارضه بوتولیسم، فلج می‌باشد، دانشمندان راهی برای استفاده از آن را پیدا کرده‌اند که برای انسان مفید می‌باشد. تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق‌شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می‌گردد ... ادامه مطلب

کاربرد هایفوتراپی چیست؟کاربرد هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد ... ادامه مطلب

لیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوستلیفت پوست با نخ یکی از روشهای نوین جوانسازی پوست

در روش لیفت پوست با نخ، بازسازی بافت‌ها از طریق تحریک کلاژن‌ها و نئوواسکیولاریزیشن برای تقویت بافت‌ها و افزایش کشسانی پوست به خوبی انجام میشود ... ادامه مطلب