اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از تکنیک های موثر برای درمان لک های پوستی است که در اثر افزایش سن ایجاده می‌شوند. این لیزر بیش از یک دهه مورد استفاده بوده و توانسته است به خوبی لک های تیره سطح پوست را درمان نماید. همچنین از این لیزر برای پاک کردن تتو نیز استفاده می‌شود. این روش یکی از کم عارضه ترین و موثرترین روشهای پاک کردن تاتو می‌باشد. لیزر کیوسوئیچ تنها در یک جلسه می تواند ملاسما و لک التهابی صورت را بهبود داده و یا به طور کامل درمان کند. این لیزر با طول موج خاص بر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه های پوست جذب می شود. در ادامه این مطلب با عوارض و کاربردهای لیزر کیوسوئیچ بیشتر آشنا خواهید شد.

برای پاک کردن تاتو و لکه های پوستی در اصفهان با استفاده از لیزر کیوسوئیچ می‌توانید به مطب دکتر لادن ناظمی مراجعه نمایید. در این مرکز با بهره گیری از به روزترین ابزار و کارآزموده ترین پرسنل، می‌توانید شاهد بهترین نتایج باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

6 کاربرد لیزر کیوسوئیچ

  1. برای لک صورت
  2. رفع لکه های قهوه ای پوست
  3. رفع کک و مک
  4. حذف لکه های جوش
  5. پاک کردن و حذف تاتو از روی پوست
  6. از بین بردن و حذف خال مادرزادی
مهمترین کاربردهای لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ چگونه عمل می‌کند؟

نحوه عملكرد اين نوع ليزر با هدف قرار دادن رنگدانه موسوم به ملانين در پوست ناحيه تحت درمان مي باشد. ستون نور ليزر با طول موج 532 يا 1064 نانومتر اين رنگدانه را متلاشي مي كند و زخمي سطحی بر روي پوست به وجود مي آيد كه طي چند روز بهبود مي يابد. رنگدانه هاي متلاشي شده توسط سلول های به خصوص (ماكروفاژها) كه در خون همه افراد وجود دارند، بلعيده شده و از بدن خارج مي شوند.

این نوع دستگاه کیوسوئیچ طول موج مشخصی از لیزر ND:YAG را به صورت پالسی روی ناحیه‌ مورد نظر پوست منتشر می‌کند. لیزرهای ان دیاگ که بر پایه‌ کریستال YAG هستند در دسته لیزرهای جامد قرار دارند. این مزیت همان خصوصیت کیوسوئیچ ان دیاگ است که امکان از بین بردن لکه های پوستی مانند کک و مک و لک‌های پیری همچنین زخم‌های مرتبط با رنگ‌دانه‌های پوست مانند خالکوبی را با آن فراهم می‌کند. مولد لیزر کیوسوئیچ ND:YAG ساخت آمریکا است و نسبت به کیوسوئیچ‌های دیگر از عوارض جانبی کمتر و سرعت عمل و تاثیرگذاری بیشتر برای از‌ بین بردن لکه های پوستی برخوردار است.

عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوییچ دارای عوارض موقتی است که شامل قرمزی و تورم می شود و بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود اما لازم است بعد از انجام لیزر به توصیه های پزشکتان به دقت گوش کنید تا دچار عوارض جدی نشوید یکی از مهم ترین مراقبت ها اجتناب از آفتاب است.

بروز لک های قهوه ای و قرمز بعد از درمان طبیعی است که پس از مدتی پوسته پوسته شده و از بین می روند این مورد به خودی خود درمان می شود اما در مواردی که نادر است باعث زخم و عفونت می شود که باید به پزشک مراجعه کنند بعد از درمان با این روش باید مراقبت هایی که پزشک توصیه کرده را حتما انجام دهیم و همچنین از نور آفتاب اجتناب کنیم که این مسئله بسیار ضروری است .

تعداد جلسات درمانی با لیزر کیوسوئیچ

مدت و تعداد جلسات درمانی با لیزر کیوسوییچ ‌ND:YAG بسته به نوع درمان با این دستگاه دارد. به طور معمول زمان هر جلسه درمانی برای از بین بردن لکه ‌های پوستی با این روش حدود ۳۰ دقیقه است. اگر قصد از بین بردن لکه ‌های پوستی کوچک و سطحی را داشته باشید ۲ یا ۳ جلسه و درصورت بزرگ‌تر و عمقی‌تر بودن لکه‌ها به ۵ یا ۶ جلسه درمان نیاز است. طبعا پاک کردن تتو یا خالکوبی، به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد.

تزریق چربی یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای فرم دهی و افزایش حجم در صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در تزریق چربی، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجرب و با مهارت بالا است که تزریق چربی در اصفهان توسط ایشان انجام می‌پذیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تورم بیش از حد لب پس از تزریق ژلتورم بیش از حد لب پس از تزریق ژل

ورم لب پس از تزریق ژل، یکی از عوارض رایج این عمل میباشد که در برخی از افراد بیش از حد قابل انتظار است و مدت زمان طولانی تری هم این ورم باقی میماند ... ادامه مطلب

چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟چه موقع بعد از تزریق ژل می توان آرایش کرد؟

تزریق ژل از روش های درمانی و زیبایی به جهت ترمیم جای زخم، بهبود چین و چروک و همچنین به منظور حجم دهی به بافت ها می باشد. ... ادامه مطلب

سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب