اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کاربرد و عوارض پلاسما جت

پلاسما جت ابزاری است که به عنوان یکی از جدیدترین دستگاه های جوانسازی پوست مطرح می‌شود. با توجه به ایجاد کمترین عوارض پوستی و نتایج بسیار چشمگیر این روش، امروزه اغلب مراکز پوست، به این ابزار مجهز می‌باشند. با این دستگاه می‌توان اقداماتی از قبیل پلاسما جت بینی، پلاسما جت پلک و پلاسما جت شکم و ترک های پوستی را انجام داد؛ که البته یکی از مهمترین کاربردهای پلاسما جت، درمان لیفت پلک است که در گذشته فقط به واسطه انجام جراحی و بلفاروپلاستی صورت می‌گرفت. اگر مایلید اطلاعات بیشتری در ارتباط با این روش کسب نمایید؛ شما را به مطالعه ادامه این مطلب دعوت می‌نماییم.

پلاسما جت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با ارائه بهترین نتایج، و پیش بینی حداقل عوارض انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با این روش می‌باشید؛ می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

پلاسما جت چیست و چکونه عمل میکند؟

پلاسما در حقیقت ، شکلی از ماده است که در اثر افزایش دما و با یونیزه شدن ماده در حالت گازی ، پدید می آید و کاربردهای گسترده ای در حوزه جوانسازی و زیباسازی پوست دارد. پلاسما ماده ای است که نه جامد است نه مایع و نه حتی گاز بلکه از حرارت دادن شدید گاز به وجود می آید و در واقع حالت چهام ماده است؛ که در عین حال ساختاری متفاوت دارد. پلاسما جت گاز بین پوست و دستگاه را یونیزه کرده و به این صورت ماده پلاسما را ایجاد می کند.

این روند سبب می شود تا شار الکترونی بافت جامد مورد نظر در سطح پوست را تصعید کرده و به بخار تبدیل کند که با این کار پوست سفت شده و جمع می شود. همچنین با تحریک کلاژن سازی، پوست جوان و شاداب می‌گردد. در این روش برای حصول نتایج مطلوب و عدم ایجاد آسیب به بافت سالم مجاور ناحیه ای که قرار است پلاسما بر روی آن انجام شود؛ هنگام درمان پلاسمای هلیوم سرد با امواج RF ترکیب می کند و از این طریق پوست های اضافه و بافت های زائد را از بین می برند.

کاربرد و عوارض پلاسما جت

این روش و تکنیک نوین، بدون درد است و جزو روشهای بی خطر و غیرتهاجمی به شمار می رود و هم به پوست آبرسانی می کند و همچنین توانایی استحکام و شفافیت را به پوست می بخشد. پرتوهای پلاسما با جریان کم بر روی نقاط ریز نزدیک بهم نفوذ کرده که در طی آن با تولید گرما به صورت یک نواخت از طریق توازن اتمی، انرژی جدیدی به سلول ها می دهد و باعث می شود اپیدرم پوست قسمت آسیب دیده از حالت جامد به حالت مایع در بیاید که طی این روند لایه های زیرین پوست آب خود را از دست داده و حالت جمع شدگی پیدا می کنند و کم کم محو می شوند. بعد از گذشت یک هفته پوست ترمیم می شود و باعث کوچک تر شدن منافذ پوست، لیفت و کم شدن عمق چین و چروک ها خواهد شد.

زمان مورد نیاز برای هر جلسه پلاسما جت و تعداد جلسات آن

تمامی مراحل پلاسما جت که شامل آماده سازی پوست و استریل کردن آن، بی حسی محل درمان و انجام پلاسما جت است؛ کمتر از یک ساعت زمان می‌برد. تعداد جلسات نیز بسته به نوع پوست، میزان تخریب پوست و ناحیه مورد نیاز درمان دارد. با این وجود احتمالا به طور متوسط 3 تا 5 جلسه برای درمان نیاز است که به تشخیص پزشک پوست تعیین می‌گردد.

کاربرد پلاسماجت

عوارض پلاسما جت

به طور کلی انرژی گرمایی اعمال شده بر پوست توسط پلاسما جت، تنها سلول‏های پوست پلک را هدف قرار داده و به نواحی دیگر آسیبی نمی‏ رساند.عوارض پلاسما جت به قرمزی، کمی تورم و التهاب، همچنین ایجاد زخمهای سطحی نقطه ای در محل درمان محدود می‌شود که با رعایت نکات زیر به سرعت رفع خواهند شد:

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوبوتاکس ؛ جدیدترین روش بوتاکسمزوبوتاکس ؛ جدیدترین روش بوتاکس

روشی به نام مزوبوتاکس ابداع شده است که بیشتر در افرادی کاربرد دارد که دوست ندارند بعداز تزریق بوتاکس چهره ی مصنوعی یا به بین دیگر ماسکه ای داشته باشند. خیلی از بازیگران از این روش استفاده می کنند چرا چهره شان حالت طبیعی داشته باشد و در عین طبیعی بودن جوانی صورت خود را حفظ کرده باشند ... ادامه مطلب

اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!اگر بعد از بوتاکس دچار افتادگی پلک شویم...؟!

امروزه در جهان دستیابی به ظاهری جوانتر از طریق تزریق بوتاکس بسیار متداول است. در روند تزریق بوتاکس، سم بوتولینوم موجود در تزریق باعث فلج می شود ... ادامه مطلب

لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟لیفت ابرو با نخ بهتر است یا با جراحی؟

افتادگی ابرو چهره افراد را دائماً به صورت خسته و بیحال نشان می دهد. از طرف دیگر، سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود، بنابراین ... ادامه مطلب