اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

این روزها تزریق ژل به جهت افزایش حجم و جوانسازی صورت و اندام از اعمال رایج در کلینیک های پوست محسوب می‌شود. یکی از قسمت هایی که شاید بتوان گفت بیش از نقاط دیگر در صورت، با تزریق ژل افزایش حجم پیدا می‌کند؛ لبها هستند. فرم بهتر لب ها با تزریق ژل، به دلیل تاثیر بسزایی که می‌تواند در جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر چهره داشته باشد؛ بسیار متداول است. در این نوشتار به بررسی یکی از مدل های بسیار زیبا و پرطرفدار تزریق ژل لب (تزریق ژل لب مدل روسی) می‌پردازید.

تزریق ژل لب مدل روسی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین و زیبا ترین نتایج قابل انجام است. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

تزریق ژل لب مدل روسی

مدل های مختلفی برای تزریق ژل یا فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها مدل جذاب لب روسی است که بر اساس ساختار و شکل لب خانم های روس، طراحی شده است. با این حال توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و بهتر است بعد از انتخاب مدل تزریق ژل لب مدنظر خود حتما با پزشک مشورت نموده و در صورت عدم موافقت ایشان، اصرار به انجام این متد نداشته باشید. در این روش تمرکز بر لب بلا است. در واقع در لب مدل روسی قد لب بالا افزایش می‌یابد و فرم لب از حالت یکنواختی خارج می‌شود.

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

تکنیک تزریق ژل در مدل روسی چگونه است؟

در این روش سوزن کالا عمودی و رو به بالا قرار می‌گیرد. با این تکنیک لب بالا ارتفاع بیشتری پیدا می‌کند بدون آنکه برجستگی و حجم اضافی پیدا کند. تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق در ناحیه ی V شکل دهان (که معروف به کمان Cupid) است. هدف از این سبک از تزریق ژل، افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی بیشتر از اندازه لب ها بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها توجه دارد.

در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود. بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد؛ مقداری فیلر نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل لب روسی، پزشک باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است، اما گاهی برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود.

تزریق ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از افراد ممکن است کمان لب کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، به دلیل افزایش سن، لب بالایی شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان لب نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

برای داشتن لب های مدل روسی، میزان مشخصی از فیلر هیالورونیک اسید به منظور ایجاد کمان لب تیز تر و بارز تر در ناحیه لب ها تزریق می‌گردد. در افرادی که از ابتدا کمان لب نامشخص و غیر واضحی داشته اند؛ و می خواهند لب های مدل روسی داشته باشند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز باشد.

مقدار فیلر مورد نیاز در تزریق ژل مدل روسی

میزان مورد نیاز فیلر دراین مدل از تزریق ژل لب، بستگی به سطح توقع فرد و فرم اولیه لبها از 1 تا 3 سی سی ممکن است متغیر باشد. در هر حال برای تعیین میزان دقیق ژل، می‌توانید در جلسه مشاوره از پزشک خود سوال کنید.

تزریق بوتاکس از جمله پرکاربردترین اقدامات جوانسازی قابل انجام در مراکز تخصصی پوست است. با این روش، می‌توان در زمانی کوتاه و با حداقل هزینه، به رفع بسیاری از خطوط و چین و چروکهای پوست پرداخت. توصیه می‌شود برای تزریق بوتاکس حتماً به مراکز معتبر و مجاز تحت نظر پزشک مراجعه نموده، با این کار هم از نتایج مطلوب برخوردار شوید و هم از عوارض غیر معمول این روش رهایی یابید. کلینیک دکتر لادن ناظمی با سالها تجربه در این زمینه و در محیطی آرام و منطبق بر معیارهای کنونی، آماده خدمت رسانی به متقاضیان جوانسازی با تزریق بوتاکس در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟

در مواردی که خط اخم و خط خنده بسیار ظریف بوده و یا در اثر خشکی پوست ایجاد شوند می‌توان آن را با داروهای لایه‌بردار و مرطوب‌کننده‌ها برطرف کرد. چروک‌های متوسط را می‌توان با استفاده از انواع لیزرهایی که باعث تحریک کلاژنسازی می‌شوند و همچنین فیلرها درمان کرد ... ادامه مطلب

معرفی روشهای لیفت صورت بدون جراحیمعرفی روشهای لیفت صورت بدون جراحی

افتادگی پوست، ضعیف شدن عضلات و جمع شدن بافت چربی در پوست زیر ناحیه چانه و خط فک می تواند باعث ایجاد ظاهر نامناسب برای افراد شود. زمانی که این اتفاق بر ... ادامه مطلب

رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب