اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در تکنیک انحصاری لیفت میدفیس، شما بدون نیاز به جراحی، برش و بخیه شاهد جوانسازی چشمگیر پوست صورت خواهید بود. در این روش تنها از طریق تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید به نقاط کلیدی پوست صورت، که همه با افزایش حجم همراه هستند و هم کلاژن سازی را تحریک می‌کنند؛ جوانی را باز می‌یابید و چهره ای جذاب تر را تجربه خواهید کرد.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی، لیفت میدفیس در اصفهان با استفاده از بهترین برندهای فیلر موجود و با تکیه بر دانش و کسب سالها تجربه در این زمینه انجام می‌پذیرد؛ و به همین جهت نتایج درخشانی نیز حاصل می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

لیفت میدفیس چیست؟

با بالا رفتن سن و پیشرفت روند پیری، پوست نیز دستخوش تغییراتی می گردد که آثار آن در ناحیه صورت با شل شدن و افتادگی پوست به همراه پیدایش چین و چروکهای عمیق و آشکار در سطح پوست مشهود می‌گردد. این تغییرات عمدتا ناشی از کاهش انعطاف پذیری پوست به دلیل تغییر در تناسب بافتهای کلاژن و الاستین و همچنین کاهش میزان آب پوست، کاهش میزان بافت چربی و ضعیف شدن ماهیچه های لایه زیرین پوست می باشد. نتیجه این تغییرات در نهایت همانگونه که اشاره شد شل شدن و افتادگی پوست را به دنبال دارد.

لیفت میدفیس صورت بدون جراحی

در لیفت گونه یا میدفیس ناحیه میانی صورت و گونه ها در جهت خلاف نیروی جاذبه به سمت بالا کشیده می شوند. با انجام لیفت میدفیس می توان افتادگی و چین و چروک های ناحیه میانی صورت را تا حد زیادی اصلاح کرد و نه تنها به صورت ظاهری جوان، بلکه حس جوان بودن را هم دوباره در شخص احیا نمود. سن و یا زمان مناسب برای انجام لیفت میدفیس زمانی است که شما تمایل به بازگشت به چهره چندین سال پیش خود را داشته باشید، بدون توجه به عدد سن.

با لیفت میدفیس از کاهش چشمگیر سن ظاهری پوست خود و لیفتینگ محسوس آن، از زمان تزریق فیلر و بهبود روز افزون تا دو ماه پس از تزریق، شگفت زده خواهید شد و بازگشت به چند سال قبل را عملاً لمس خواهید کرد.

مزایا و کاربردهای لیفت میدفیس

مراقبت های بعد از لیفت میدفیس با تزریق ژل

ماندگاری لیفت میدفیس با تزریق ژل

لازم به ذکر است، از آنجایی که بواسطه انجام این عمل روند پیری به طور کامل متوقف نمی گردد، نتیجه لیفت میدفیس ابدی نمی باشد و پس از گذشت مدتی نیاز به تکرار تزریق وجود دارد. ماندگاری لیفت میدفیس بستگی به نوع ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد دارد. دوام و ماندگاری برخی از ژل ها شش تا دوازده ماه می باشد، در حالی که برخی از ژل ها، مانند ژل های دائمی می توانند تا پنج سال ماندگاری داشته و باقی بمانند.

بیشتر ژل های تزریقی از نوع هیالورونیک اسید هستند که دارای یک ترکیب طبیعی می باشند که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. هیالورونیک اسید همچنین به جذب آب در پوست کمک می کند، که موجب درخشندگی بیشتر پوست، آبرسانی و محکم شدن پوست می شود. هرچه ژل هیالورونیک اسید ضخیم تر باشد، حجم بیشتری می توانید در محل تزریق انتظار داشته باشید. به عنوان مثال پرکننده های پوستی برای حجم دهی و فرم دهی به لب ها ژل های نازک تری دارند (برای داشتن بهترین نتیجه ممکن)، در حالی که پرکننده های پوستی برایلیفت میدفیس به طور طبیعی ضخیم تر بوده و دارای ماندگاری بیشتری می باشند.

تزریق چربی یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای فرم دهی و افزایش حجم در صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در تزریق چربی، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجرب و با مهارت بالا است که تزریق چربی در اصفهان توسط ایشان انجام می‌پذیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان کک و مک های پوستیکاربرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان کک و مک های پوستی

لیزر کیوسوئیچ بهترین روش برای برداشتن یا از بین بردن کک و مک ها است و کاملاً بی عارضه است. ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکساهمیت مراقبت پس از تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش اثبات شده و کارآمد در رفع بسیاری از مشکلات درمانی و زیبایی در علم پزشکی است که اغلب پزشکان در حوزه های مختلف پزشکی از آن استفاده می کنند ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب