اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزووایت صورت یا کرم پودر دائمی

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی روشی کم عارضه برای داشتن پوستی روشن‌تر و خوش رنگ تر می‌باشد. مزو وایت برای افرادی با رنگ پوست تیره مناسب است. همچنین از این روش برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی دور چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و لک های پیری، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها استفاده می‌شود.

مزو وایت در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی پزشک پوست، مو، زیبایی و لیزر قابل انجام است. اگر مایل به اعمال این روش روی پوست خود هستید؛ می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی چیست؟

مزووایت یا کرم پودر دائمی یکی از متدهای زیبایی است که حاوی مواد ضد پیری، آنتی اکسیدان‌‌ها و ویتامین‌ها بوده و با استفاده از دستگاه درماپن یا میکرونیدلینگ مجهز به تکنولوژی نانو سوزن بر روی خارجی‌ترین لایه پوست اعمال شده و باعث ‌می‌شود تا پوست بلافاصله و به مدت طولانی به طور طبیعی خوش رنگ تر و زیبا تر دیده شود. مزووایت از نظر پوشش‌دهی مانند کرم پودری است که برای آرایش صورت بکار برده ‌می‌شود و به صورت بسیار طبیعی باعث برطرف شدن و پوشاندن لکه‌ها و تیرگی‌ها ‌می‌شود.

مزو وایت صورت چیست

مزووایت برای انواع پوست است و با اینکه بیشتر زنان از این روش استفاده می‌کنند؛ برای مردان هم منعی ندارد. در این روش علاده بر تغییر رنگ پوست، با صدمات کنترل شده ای که به پوست وارد می‌کند؛ کلاژن سازی را هم افزایش داده و موجب جوانسازی پوست می‌شود. همچنین مزووایت اطراف چشم ‌می‌تواند از تیرگی و چروک‌های اطراف چشم نیز بکاهد.

کاربرد مزووایت

کرم پودر دائمی روشی فوری و با دوام است و برخلاف کرم پودرهای آرایشی با شستشو یا دستمال مرطوب پاک نمی‌شود. از مزووایت ‌می‌توان در تمام مناطق پوست استفاده نمود ولی معمولا در نواحی مانند صورت و گردن که بیشتر در معرض دید هستند؛ بکار برده ‌می‌شود.

عوارض مزووایت

در صورتیکه از با کیفیت و اصل بودن کرم پودر، مهارت پزشک، استفاده از تجهیزات استریل، تطابق رنگدانه با رنگ پوستتان و نکات مراقبتی بعد از کار اطمینان کافی را کسب نمودید مزووایت نه تنها بی خطر است، بلکه باعث تقویت پوست و رفع مشکلات متعددی نیز خواهد شد. در نهایت بخاطر داشته باشید که تا حد ممکن با روشهای طبیعی، پاکسازی های اصولی، مصرف میوه و سبزیجات، عدم استفاده بیش از حد از مواد آرایشی و بخصوص انواع کرم پودرها و پنکیک ها و استفاده از ضد آفتاب های مناسب، از پوستتان مراقبت اصولی به عمل آورید.

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :مریم گلی [ 1400-11-16 ]
سلام. وقت بخیر. ببخشید مزووایت مانع رسیدن آب به پوست و باطل شدن وضو نمیشه؟یعنی روی لایه بیرونی پوست قرار میگیره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد ... ادامه مطلب

همه چیز درباره تزریق ژل الانسههمه چیز درباره تزریق ژل الانسه

الانسه محصولی از نسل جدید فیلرها می باشد که در قدرت ماندگاری بی رقیب است. این فیلر، پوستی طبیعی و فوق العاده زیبا را به شما هدیه خواهد داد و جوانی را به شما باز می گرداند. ژل استثنایی الانسه، نیاز همه افراد به داشتن یک پوست شاداب و چهره جذاب را برآورده ساخته است ... ادامه مطلب

پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟پس از تزریق ژل یا فیلر چه اقدامات باید انجام دهید؟

یکی از پرطرفدارترین روش‌ هایی که این روزها به منظور جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند، تکنیک‌ های تزریق هستند. ... ادامه مطلب