اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها، تزریق بوتاکس یک از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست در بین مردم است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود. تزریق بوتاکس از پیشرفت خطوط ریز در صورت جلوگیری می‌کند و تاثیر بسیار خوبی در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست دارد.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این داروی تزریقی از سم بوتولونیوم ساخته شده که فلج شدن عضلات صورت را موجب میشود، البته این روش موقتی است و نیاز به تکرار دارد. سم بوتولینوم توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم تولید میشود که برای برطرف کردن چروک ها با فلج موقتی عضلانی برای جوانسازی پوست، انجام میشود. تزریق بوتاکس باید منظم و با تکرار مناسب تزریق شود.

کاربرد بوتاکس

کاربردهای بوتاکس

مهم ترین و پرکاربردترین تزریق بوتاکس برای زیبایی ظاهری است، بوتاکس چین و چروک صورت را تا حد زیادی برطرف کرده و ظاهری جوان ایجاد میکند.

کاربردهای بوتاکس به دو دسته‌ی زیبایی و درمانی تقسیم میشود:

1. کاربردهای زیبایی

2.کاربردهای درمانی

چه کسانی نمی‌توانند بوتاکس تزریق کنند؟

ماندگاری اثرات بوتاکس چقدر است

معمولا 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد اما بعد از چند ماه نیاز به تزریق مجدد دارد. تکرار و تجدید تزریق باید در این روش رعایت شود.

مراقب های لازم بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

مناسب ترین زمان تزریق بوتاکس

بهترین و طبیعی ترین نتیجه بوتاکس زمانی است که افراد هنوز چین و چروک در حالت معمول پیدا نکرده اند و فقط چین و چروک صورتشان موقع خندیدن و اخم کردن و تعجب کردن نمایان می‌شود.

عوارض تزریق بوتاکس چیست

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آشنایی با عوارض تزریق ژل گونهآشنایی با عوارض تزریق ژل گونه

در اثر افزایش سن گونه ها افتاده و کم حجم می‌شوند و نیاز به بازسازی پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه از روشهایی است که برای گونه گذاری انجام می‌شود و مانند هر روش دیگری ممکن است عوارضی در پی داشته باشد که در ادامه مطلب به این عوارض اشاره خواهد شد ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

درمان اسکارفرو رفته با تزریق ژلدرمان اسکارفرو رفته با تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلر از روشهای نسبتا جدید است که برای بسیاری از اهداف زیبایی و جوانسازی، همچنین درمان برخی عوارض پوستی مانند اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته کاربرد دارد ... ادامه مطلب