اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

همه چیز درباره تزریق ژل الانسه

الانسه محصولی از نسل جدید فیلرها می باشد که در قدرت ماندگاری بی رقیب است. این فیلر، پوستی طبیعی و فوق العاده زیبا را به شما هدیه خواهد داد و جوانی را به شما باز می گرداند. ژل استثنایی الانسه، نیاز همه افراد به داشتن یک پوست شاداب و چهره جذاب را برآورده ساخته است. فیلر الانسه از واکنش طبیعی بدن برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند. کلاژن یکی از ساختارهای مهم پشتیبانی از پوست است که وجودش لطافت و طراوت پوست را سبب می شود. با بالا رفتن سن کلاژن های موجود در پوست رفته رفته از بین می روند و این امر موجب شل شدن پوست و در نتیجه بروز چین و چروک در آن می شود.

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. تزریق ژل الانسه در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

الانسه چیست و عملکرد آن چگونه است؟

الانسه یک فیلر غیر اسید هیالورونیک است. با تزریق ژل الانسه می‌توان پوست را جوان‌تر کرده و حجم از دست رفته آن را بازیابی کرد. ماده اصلی تشکیل دهنده این فیلر میکروسفرهای پُلی کاپرولاکتون (PCL) است؛ این ماده یک پلیمر پزشکی نرم و قابل جذب است. تکه‌های PCL در ژلی ساخته شده از کربوکسی متیل سلولز (CMC) معلق هستند. هنگامی که ژل الانسه به پوست تزریق می‌شود، طی یک فرآیند دو مرحله‌ای روند پیری پوست را برعکس می‌کند.

1- ژل CMC پوست را لیفت کرده و نتایجی فوری را در جوانسازی پوست در پی خواهد داشت. گرچه که خود این ژل فقط 12 هفته ماندگاری دارد اما تاثیر آن بر روی پوست بلند مدت است.

2- همزمان میکروسفرهای PCL پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می‌کنند. تحریک تولید کلاژن طی 12 هفته به اوج خود می‌رسد و نتایج نهایی مشهود خواهد شد.

تزریق ژل الانسه

کاربرد ژل الانسه

به طور کلی استفاده از ژل الانسه، برای موارد زیر توصیه می شود:

چرا الانسه بیشتر از فیلرهای دیگر ماندگاری دارد؟

الانسه از میکروسفرهایی ساخته شده که روند از بین رفتن آن‌ها متفاوت از فیلرهای دیگر است. هنگامی که الانسه به پوست تزریق می‌شود در واقع وارد یک فرآیند جذب می‌گردد که طی آن مولکول‌هایش به تدریج حل می‌شوند. میکروسفرها تا زمانی که همه مولکول‌هایشان حل شود، حجم اصلی خود را حفظ می‌کنند. طول عمر این فیلر به تعداد مولکول‌هایی که میکروسفرها را تشکیل داده‌اند بستگی دارد. هرچه مولکول‌ها بیشتر باشد، ماندگاری نتایج هم بیشتر خواهد بود.

مقایسه الانسه و فیلرهای اسید هیالورونیک

هم الانسه و هم فیلرهای اسید هیالورونیک نتایج خوبی را در پی دارند. با این وجود در ادامه به تعدادی از مزایای الانسه نسبت به فیلرهای اسید هیالورونیک اشاره شده است:

کاندیدای تزریق ژل الانسه

همانطور که مشاهده کردید الانسه از بسیاری جهات با فیلرهای دیگر متفاوت است. انتخاب فیلر مناسب برای شما به چندین عامل بستگی دارد. برای اینکه انتخابی درست داشته باشید بهتر است که در این زمینه با دکتر خود مشورت کنید. جهت گرفتن وقت مشاوره در مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا همین حالا با ما تماس حاصل نمایید.

اگر به دنبال راه حل مؤثر و غیرجراحی برای افزایش حجم، فرم دهی و رفع برخی از نشانه‌های پیری پوست هستید، اما در مورد یک واکنش جانبی احتمالی به پرکننده‌های پوستی دیگر نگران می‌باشید، تزریق چربی ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما به دنبال آن می‌گردید!


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟معایب و مزایای تزریق بوتاکس چیست؟

صرف نظر از این واقعیت که کشنده‌ترین عارضه بوتولیسم، فلج می‌باشد، دانشمندان راهی برای استفاده از آن را پیدا کرده‌اند که برای انسان مفید می‌باشد. تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق‌شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می‌گردد ... ادامه مطلب

ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

جوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژلجوانسازی پوست با تزریق پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از جدید‌ترین فیلرها یا ژل های استفاده شده برای رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست است ... ادامه مطلب