اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

معایب، مزایا، عوارض و نحوه تزریق ژل لب

لبها برای زیبا و جوان بودن به حجم و فرم مناسب نیاز دارد. با افزایش سن، حجم لبها کاهش می‌یابد و ممکن است فرم اولیه خود را از دست دهد. از اینرو با تزریق کلاژن و اسید هیالورنیک به لبها می توان مجدد جوانانی آن را بازگرداند. ژل از مواد طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود. مواد طبیعی مورد استفاده در ژل، کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد که استفاده از هر دو مواد فوق مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. در برخی موارد، مواد غیرطبیعی و مصنوعی مانند پلی متیل متاکریلات، سیلیکون مایع و یا کلسیم هیدوسکی لاپاتیت به ژل اضافه می کنند. این مواد با اسیدهیالورونیک ترکیب شده و سپس به ناحیه ی مورد نظر تزریق می شود.

تزریق ژل لب در مدل ها و سبک های مختلف در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین و زیبا ترین نتایج قابل انجام است. لطفا جهت هماهنگی و تعیین نوبت با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل ،در مطلوب‌تر بودن و کم خطرتر بودن آن بسیار مهم است.
پزشک معالج باید اولا” شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا” به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا” آشنا باشد.
مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر دارد.
ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل ،برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها دارد.
بدین منظور پس از بی‌حس کردن موضع و اطمینان دادن به بیمار محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود
سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها،گونه ها، چین های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب ها و به پیشانی تزریق می شود.

نحوه تزریق ژل لب

مزایای تزریق ژل لب

کبودی کمتر: کبودی و ورم تزریق ژل‌های هیالورونیک اسید از بقیه فیلرها کمتر است.
ماندگاری قابل قبول نتایج: هرچند نتایج تزریق ژل در لب دائمی نیست، اما ماندگاری رضایت‌بخشی، حدود ۶ ماه دارد.
کنترل آسان حجم لب :متخصص به راحتی میتواند حجم لب را کنترل کند و نتیجه دلخواه را به دست بدهد.
سهولت در از بین بردن و رفع برآمدگی ها : اگر حرکت لب‌ها یا صحبت کردن باعث ایجاد توده یا برآمدگی شود، توده به راحتی حل و مشکل برطرف می‌شود.
پایین بودن احتمال بروز واکنش آلرژیک: چون مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی مشابه موادی است که در بدن وجود دارد، بعید است که باعث حساسیت شود. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از درمان موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

معایب تزریق ژل لب

بدلیل خونرسانی زیاد در لب احتمال خون مردگی بعد از تزریق وجود دارد که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون، امگا۳، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین، ژلوفن، ناپروکسن، دی پیریدامول، چند روز قبل از تزریق از این عارضه جلوگیری می کند.

بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند و خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود. بنابراین تا زمان برگشت کامل حس لب خوردن و آشامیدن ممنوع می باشد. در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق گرمای شدید، ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع می باشد تا از بروز تورم، خون مردگی و التهاب بیشتر جلوگیری شود.

اگردرهنگام تزریق ژل دچار سرماخوردگی هستید ویادچاراختلالات عصبی وفشارهای شدید هستید انتظاردست یابی به یک نتیجه دلخواه رانداشته باشید. درمورد اینکه چگونه به اهداف خود درمورد زیبایی خواهید رسید با پزشک مشورت کنیدتابهترین راه حل ها را دراختیارتان قراردهد.

توصیه هایی بسیار مهم برای تزریق ژل لب

کاربردهای دیگر تزریق ژل چیست؟

این روش کابردهای مختلفی دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین کابردهای تزریق اشاره می شود:

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحیروشهای موثر حجم دهی و زاویه سازی گونه ها بدون جراحی

امروزه گزینه های جراحی و غیر جراحی برای برجسته کردن گونه وجود دارند که باعث بازیابی حجم گونه و زاویه سازی آن می شود ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلفکاربرد تزریق چربی به چانه در موارد مختلف

پروتز چانه با چربی یا منتوپلاستی، نوعی عمل کم تهاجمی است که در آن شکل چانه را تغییر داده یا اندازه‌ی آن را بزرگتر می کنند تا ظاهر صورت متعادل گردد. پروتز چانه با چربی برای افزایش حجم چانه انجام می‌گیرد، در حالیکه تغییر شکل دادن استخوان برای کاهش اندازه‌‌ی چانه صورت می‌گیرد. این عمل معمولا به همرا ... ادامه مطلب

چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟

برای پر کردن فرورفتگی‌های پشت دست و جوانسازی دستهامی‌توان از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک استفاده کرد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در حالت طبیعی هم در پوست وجود دارد و علاوه بر این که به پوست شکل می‌دهد، نقش آب‌رسانی به پوست و تغذیه آن را هم بر عهده دارد ... ادامه مطلب