اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

بینی به دلیل داشتن نقش مرکزیت در صورت، دارای اهمیت ویژه ای میباشد و فرم آن در زیبایی چهره بسیار موثر است. در گذشته تنها روش تغییر فرم بینی، جراحی رینوپلاستی بود، ولی امروزه روشهایی مانند پلکسر بینی و تزریق ژل بینی برای بهبود فرم آن ابداع شده است که بدون نیاز به جراحی با نتایج بسیار خوبی همراه میباشند. در ادامه این مقاله به این روش بیشتر پرداخته میشود و به سوالات بیشتر پرسیده شده در مورد پلکسر بینی پاسخ داده خواهد شد.

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در بهبود ظاهر و جمع شدن بینی های گوشتی است که غیر تهاجمی بوده و بدون عمل جراحی انجام میشود. پلکسر بینی توسط دکتر لادن ناظمی پزشک پوست مو و زیبایی در اصفهان قابل انجام است. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32240913 تماس حاصل فرمایید.

فرم دهی بینی با پلکسر

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است. لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت روشی است که با ایجاد فرکانس بالا باعث لیفت بینی و اپیدرم در نقاط مورد نظر می شوند.

پلاسما ماده ای است که نه جامد و نه مایع است. بلکه حالتی شبیه گاز با حرارت بالا است که در برخورد با پوست سرد می شود. فرم دهی بینی با دستگاه پلکسر نیز مانند کوچک کردن بینی با پلاسما جت است. هر دو این دستگاه ها از روش تولید پلاسما برای لیفت بینی استفاده می کنند.تنها تفاوت این دو در قدرت دو دستگاه است.

فرم دهی بینی با پلکسر

پلکسر بینی برای چه افرادی مناسب است؟

پلکسر بینی روشی غیرجراحی است که برای بینی های گوشتی مناسب است. کسانی که قصد کوچک کردن و لیفت بینی های گوشتی خود را دارند؛ میتوانند از این روش استفاده کنند و بدون برش و جراحت به نتایج چشمگیری دست یابند.

مزایای استفاده از روش پلکسر بینی چیست؟

زمان مورد نیاز برای این عمل و تعداد جلسات پلکسر بینی چقدر است؟

پلکسر بینی در هر جلسه حدود 30 تا 60 دقیقه زمان میبرد و در 3 الی 4 جلسه با فواصل یک ماه نیز انجام شده به اتمام میرسد.

عوارض پلکسر بینی چیست؟

عوارض پلکسر بینی به این دلیل که روشی غیر تهاجمی است؛ تقریبا بسیار ناچیز و در حد صفر میباشد. به طور کلی قرمزی و التهاب پوست در ناحیه بینی را می توان از عوارض این عمل دانست و همینطور نقاط ریز قهوه ای که بر روی پوست ایجاد می شود؛ که خوشبختانه همین عوارض ناچیز هم در کمتر از 10 روز به طور کامل از بین می روند.

با این وجود اگر به بیماری پوستی خاصی مبتلا هستید؛ یا سابقه حساسیت دارید؛ بهتر است جهت پیشگیری از عوارض غیر منتظره پلکسر بینی گوشتی پزشک خود را مطلع نمایید. علاوه بر این موارد، در طول 2 تا 6 هفته پس از انجام پلکسر ممکن است فرد احساس کشش و انقباض در ناحیه بینی را تجربه کند که این حس نیز موقتی بوده و از بین می رود.

به خاطر بسپارید اگر مراقبت های پس از پلکسر بینی به خوبی انجام شود بعد از 6 الی 7 هفته نتایج شگفت انگیزی در ظاهر بینی خود مشاهده خواهید کرد.
ماندگاری پلکسر بینی چقدر است؟

با اینکه نمی توان انتظار داشت ماندگاری پلکسر بینی به اندازه جراحی رینوپلاستی بسیار طولانی و یا دائمی باشد؛ با این وجود بسته به روش و تکنیکی که پزشک از آن استفاده میکند؛ می توان انتظار داشت که پس از انجام آن، ماندگاری پلکسر بینی گوشتی حتی به مدت سه سال نیز ادامه یابد.

هزینه پلکسر بینی

هزینه پلکسر بینی در شهرهای مختلف مانند اصفهان، با در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار در هر شهر متفاوت می باشد. از جمله این فاکتورها می توان به تعداد جلساتی که هر فرد برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز دارد، هزینه های جانبی کلینیک، منطقه تحت درمان و همچنین نوع دستگاه بکار برده شده اشاره کرد.

با افزایش سن، گونه ها حجم خود را از دست می‌دهند و فرمی افتاده پیدا می‌کنند. تزریق ژل گونه یکی از روشهای غیرتهاجمی و کم عارضه است که در زمانی کوتاه، نتایج فوری بسیار موثری در زیبا سازی گونه ها خواهد داشت. با تزریق ژل گونه در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی، با استفاده از مرغوب ترین فیلرها و مهارت ایشان در تزریق، شاهد تغییراتی طبیعی و اثرگذار در زیبایی چهره خود باشید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلرجوانسازی پوست دست و انگشتان با تزریق ژل یا فیلر

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند. پوست دست جمع شده، چروک می‌خورد و عروق دست، تاندونها و استخوانها بیش از پیش قابل ملاحظه می‌گردند. با تزریق فیلر به دست‌ها می‌توان به پوست پشت دست حجم داد و دستها را جوان تر از قبل نمود. نتایج این درمان معمولاً تا شش ماه ماندگاری دارد ... ادامه مطلب

چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟چرا بهتر است کاشت مژه انجام ندهیم؟

کاشت مژه یکی از راه هایی است که امروزه میان برخی از خانم ها مورد استقبال بسیاری قرار گرفته تا بتوانند مشکل کم پشتی مژه های خود را حل کنند ... ادامه مطلب

کاربرد بوتاکس چیست؟کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود ... ادامه مطلب