اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس و درمان چین و چروک ها

بوتاکس یکی از درمان‌های تزریقی آرایشی است که چین و چروک‌های صورت را با شل کردن ماهیچه‌هایی که موجب آن شده‌اند، برطرف می‌کند. بوتاکس حاوی فرمول رقیق شده‌ای از سم بوتولیسم است که باعث تضعیف کنترل‌شده و فلج عضلات می شود. در نتیجه پوست روی ماهیچه شل می‌شود و چین و چروک‌ها برطرف می‌شوند. بسیاری از بیماران اعتقاد دارند بوتاکس توانسته خط لبخند، خط اخم و دیگر چروک‌های صورت را برطرف کند.

تزریق بوتاکس در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بررسی دقیق شرایط شما، و امکان دستیابی به بهترین نتایج انجام میشود. در صورت تمایل می‌توانید هم‌اکنون با شماره تلفنهای 32240913 و 09336900224 با ما تماس گرفته و با دریافت اطلاعات مورد نیاز، هماهنگی جلسه ملاقات را با مطب ایشان انجام دهید.

آیا شما گزینه‌ی خوبی برای بوتاکس هستید؟

مردان و زنان بزرگسال که از سلامت جسمی خوبی برخوردارند گزینه‌ی مناسبی برای انجام بوتاکس هستند. اگر باردار هستید یا در دوره‌ی شیردهی قرار دارید نباید بوتاکس را انجام دهید. بیشتر بیماران به سراغ بوتاکس می‌روند تا نشانه‌های پیری و بالا رفتن سن را در چهره‌شان کمتر کنند. در واقع بوتاکس شیوه‌ی درمانی جایگزینی برای جراحی‌های زیبایی مثل کشیدن پوست است. بعضی از چین و چروک‌هایی که با بوتاکس برطرف می‌شوند این موارد هستند:

از بوتاکس می‌توان در بسیاری از چروک‌های ناشی از حرکت عضلات صورت استفاده کرد. البته برای چروک‌های ناشی از شل شدن پوست، گرانش، و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب بی اثر است.

بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس چگونه انجام می‌شود؟

به هیچ نوع بیهوشی نیازی ندارد، گرچه بعضی از پزشکان بیهوشی موضعی یا موضعی را بر حسب درخواست بیمار انجام می‌دهند. بعد از پاک کردن پوست، پزشک به هر کدام از عضلات مورد نظر ماده‌ی بوتاکس را تزریق می‌کند. جلسه بوتاکس درمانی کمتر از یک ساعت طول می کشد.

پس از تزریق، توکسین موجود در محلول، سیگنال‌هایی را که از عصب به عضله فرستاده می شود، مسدود می‌کند . در نتیجه، عضلات دیگر نمی‌تواننند منقبض شوند. همین انقباض عضلات است که روی پوست روی عضله چروک ایجاد می‌کند. با شل شدن عضلات، چروک‌ها صاف می‌شوند.

مزایای جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

آیا بوتاکس واقعا موجب جوانسازی پوست می شود ؟

بوتاکس عملی بیش از یک فلج ساده در عضله برای ایجاد جوانسازی دارد درمانهای جوانسازی جدید موجب برگشت زمان به عقب شده و قدرت کشسانی پوست را افزایش می دهند. به نظر میرسد که بوتاکس باعث افزایش ساخت پروتئین و الاستین در پوست شما می شود این دو پروتئین عامل قوام و الاستیسیته پوست شما هستند . محققان دریافته اند تزریق بوتاکس با تکنیکی خاص و معین می تواند باعث کلاژن سازی شود

با افزایش سن خطوط چروک در صورت پدیدار می شوند و میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش میابد و این دو عامل موجب پیری پوست می شود . بوتاکس از سم باکتری مولد بوتولیسم تولید می شود توکسین بوتولیسم نوع A و برای فلج کردن عضلات صورت برای رفع چروک در علم زیبایی کاربرد دارد. ولی یک اثر دیگر آن به تازگی کشف شده با مکانیسمی ناشناخته موجب افزایش الاستیسیته و قوام پوست می شود و با مکانیسم فلج کردن عضله توجیه نمی شود.

برای اثبات این عمل 48 زن با متوسط سن 55 سال در ناحیه پیشانی و اطراف چشمان برای اولین بار بوتاکس دریافت کردند و سپس چندین ماه مورد بررسی از نظر تغییرات پوستی قرار گرفتند؛ و به این نتیجه رسیدند که بوتاکس قوام و الاستیسیته پوست را افزایش می دهد براساس تحقیقات اثرات بوتاکس مشابه امواج رادیوفرکانسی یا ترماژ در جوانسازی پوست بود. در ابتدا روشن نشد که علت این جوانسازی خود بوتاکس است یا تورم و پرخونی ناحیه تزریق ناشی از تزریق بوتاکس ولی این تورم ماندگار نبود.

براساس تحقیقات اثرات بوتاکس برای 3-4 ماه ماندگار بود. علت دقیقئ مشخص نشد شاید سلولهایی که واجد گیرنده کلاژن و الاستین هستند به نوعی به بوتاکس نیز پاسخ می دهند. در آینده شاید محصولات موضعی زیادی برای جوانسازی موثر با اثر بر روی گیرنده ها تولید شود و نیازی به تزریق نداشته باشد. برخی عقیده دارند بوتاکس اثر آنتی اکسیدانی بر روی بافت پوست دارد عده ای نیز معتقدند از طریق فلج کردن عضلات بوتاکس به کلاژن و الاستین فرصت بازسازی و باز آرایی خود را می دهد

تیم محققان اعلام کردند که بوتاکس علاوه بر اثرات فید و فوری بر روی پوست اثرات طولانی تری نیز دارد و افرادی که مرتبا از بوتاکس استفاده می کنند در مراتب بعد دوز کمتری از آن را با فواصل طولانی تری نیاز دارند.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است ... ادامه مطلب

چرا پوست ترک میخورد؟چرا پوست ترک میخورد؟

برخی مواقع ترک پوست به علت یک اختلال پوستی مثل اگزما یا پسوریازیس (سوریازیس)، یا بر اثر تماس پوست با یک ماده تحریک کننده بروز می‌کند. ترک پوست همچنین می‌تواند یک علامت اختلالی زمینه‌ای باشد. بطورمثال افراد دچار دیابت ممکن است با ترک پوست کف دست و پا مواجه شوند ... ادامه مطلب

آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟آیا مزونیدلینگ باعث لک میشود؟

مزونیدلینگ ترکیبی از روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش های متداول برای جوانسازی پوست هستند. ... ادامه مطلب