اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

میکرودرم روشی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. این روش درمانی غیرشیمیایی و غیر تهاجمی است و بدون نیاز به عمل باز ضورت می‌گیرد. در میکرو درم از اسپری میکروکریستال جهت از بین بردن لایه ی خارجی سلول های خشک و مرده استفاده می کند تا پوستی جوان تر و شاداب تر حاصل شود. میکرودرم ابریژن به تولید لایه های جدید پوستی زیرین با میزان بالاتری از کلاژن و الاستین کمک می کند و ظاهر پوستتان را بهبود می بخشد.

این روش جوانسازی و زیبایی پوست بسیار آرام‌تر و سطحی‌تر از روش درمانی درم ابریژن عمل می‌کند. میکرودرم ابریژن یا همان لایه برداری پوست روش درمانی عمیق‌تری است که جهت رفع خطوط عمقی صورت، آسیب‌های جدی ناشی از نور خورشید و جای زخم ها استفاده می‌شود، همچنین یکی دیگر از پاک سازی صورت استفاده از زوج جوانسازی پوست صورت با لیزر RF است.

میکرودرم به عنوان یکی از اصلی ترین روشهای لایه برداری پوست، که خود با روشهای مختلفی قابل انجام است؛ توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان صورت می‌گیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

میکرودرم چگونه انجام می‌شود؟

پزشکان با تعیین مقدار جریان کریستال و قدرت خلأ عمق این جداسازی و پوسته ‌پوسته شدن را کنترل می‌کند.پزشک معمولاً دو بار دستگاه را روی پوست حرکت می‌دهد، البته اگر پوست به ‌اندازه کافی ضخیم باشد یا ناحیه‌ای، مانند لک قهوه‌ای یا جای جوش صورت و یا آفتاب سوختگی پوست، نیاز به توجه بیشتر داشته باشد، ممکن است ۳ بار فرایند پاکسازی پوست صورت را تکرار کند. میکرودرم ابریژن و پاکسازی پوست صورت با کریستال می‌تواند تا حدی، به ویژه در اطراف بافت حساس دهان و بینی، ناراحت‌کننده باشد، اما به‌هیچ‌وجه دردناک نیست. پزشک در طول درمان جوان سازی پوست صورت میزان راحتی بیمار را از وی جویا می‌شود.

میکرودرم

پزشک باید در طول عمل درمان جای جوش دستکش به دست داشته باشد و از ماسک و عینک محافظ استفاده کند، چشمان بیمار نیز باید محافظت شود. ردی از کریستال بر روی صورت باقی می‌ماند که احتمالاً بعداً قرمز خواهد شد. میکرودرم آبریژن با نوک الماس از سری دستی و فن‌آوری خلأ یکسان بهره می‌گیرد، اما در این تکنیک هیچ کریستالی از نوک الماس دستگاه خارج نمی‌شود، بلکه نوک الماس خود، سلول‌های مرده پوست را جدا می‌کند و پوست مرده با به کارگیری خلأ پاک می‌شود.

نوک‌های متفاوت متعددی با درجه‌ زبری گوناگون وجود دارد که پزشک گونه مناسب را با توجه به نوع پوست و هدف درمان انتخاب می‌کند. اگرچه بیمار در این روش با نوک الماس ناراحتی بسیار کمتری را تحمل می‌کند و این روش برای پوست‌های حساس مناسب‌تر است، اما در مجموع نتیجه هر دو روش کریستالی و الماسی یکسان است.

میکرودرم معمولا برای موارد زیر کاربرد دارد:

پیش از میکرودرم

میکرودرم روشی غیرجراحی و بسیار کم تهاجمی برای جوانسازی پوست است و نیاز به آمادگی خاصی ندارد. برای اینکه متوجه شوید میکرودرم مناسب شما هست یا نه، باید با یک پزشک مشورت کنید. پیش از میکرودرم سابقه‌ی هر گونه درمان زیبایی و عمل جراحی و ضمنا بیماری‌ها و عوارض احتمالی و آلرژی‌هایی که دارید را به پزشک‌تان اطلاع دهید.
پزشک به شما خواهد گفت که یک هفته قبل از درمان میکرودرم از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کرم‌های برنزه کننده و وکس خودداری کنید. ممکن است پزشک به شما توصیه کند سه روز قبل از درمان میکرودرم، استفاده از کرم‌های لایه بردار و ماسک‌های صورت را متوقف نمایید. قبل از شروع درمان میکرودرم پوست‌تان باید از هر آرایش و چربی پاکسازی شده باشد.

میکرودرم کریستالی

دستگاه میکرودرم ابریژن کریستالی دارای کمپرسوری است که از طریق یک قلم نوری هوا را به داخل دستگاه می‌کشد. این قلم نوری ممکن است از جنس فولاد ضد زنگ یا شیشه باشد. زمانی که این قلم با پوست شما تماس پیدا می‌کند، خلائی ایجاد می‌شود. بر روی سطح پوست کریستال‌های اکسید آلومینیوم که به نام کراندوم شهرت دارند، دمیده می‌شود و سلول‌های مرده پوست را بر می‌دارند. جالب است بدانید که کریستال‌های اکسید آلومینیوم از لحاظ سختی رتبه دومین سنگ معدنی سخت دنیا را به خود اختصاص داده‌اند و بعد از الماس سخت‌ترین سنگ معدنی دنیا به شمار می‌روند، اما قیمت آن‌ها بسیار بسیار کمتر از الماس است.

عوارض جانبی میکرودرم

عوارض جانبی معمول در درمان با میکرودرم شامل حساس شدن خفیف پوست، تورم و قرمزی می‌شود. این عوارض معمولا در عرض چند ساعت بعد از درمان میکرودرم برطرف خواهند شد. پزشک احتمالا به شما توصیه می‌کند بعد از میکرودرم از مرطوب کننده استفاده کنید تا خشکی پوست‌تان کاهش بیابد. بعد از میکرودرم شاید کمی هم دچار کبودی بشوید که علت آن مکشی است که حین درمان روی پوست‌تان اعمال شده.
از دیگر عوارض جانبی میکرودرم به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

میکرودرم برای چه افرادی مناسب نیست؟

میکرودرم برای چه افرادی مناسب است؟

افراد بزرگسالی که از وضعیت سلامت عمومی برخوردارند و بیماری‌های پوستی نسبتا جزئی دارند کاندید مناسبی برای میکرودرم می‌باشند. میکرودرم روشی بسیار کم تهاجمی است که افتادگی پوست و چین و چروک‌های عمیق را نمی‌تواند درمان کند؛ بنابراین برای این مشکلات پوستی باید از روش‌های دیگری مانند لیفت و لیزر استفاده کنند. میکرودرم روشی مناسب برای افرادی است که خطوط و چروک ریز، آفتاب سوختگی، یکدست نبودن رنگدانه‌ها، لکه‌های پیری، مشکل در بافت پوست و رخم‌های جزئی دارند. میکرودرم برای افرادی که روزاسه دارند نیز خوب است.

مزایای میکرودرم

از مزایای میکرودرم می توان به مواردی مانند، ایجاد پوستی تازه، صاف و نرم اشاره کرد. این کار، یک روش غیر جراحی است و از این رو می تواند در فواصل کوتاه تکرار شود.
این کار کمک می کند تا پوستی جوان و بدون رنگدانه، داشته باشید و در از بین بردن جوش های سرهای سیاه، کاهش اندازه منافذ، بهبود پوست ضخیم ، و از بین خطوط پیری و چین و چروک پوست ، بسیار موثر است.

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟تزریق چربی چیست و چه مزایایی دارد؟

تزریق چربی روشی است که برای افزایش حجم و جوانسازی پوست انجام میشود. در این روش از چربی بدن خود فرد به عنوان یک فیلر استفاده می‌شود. فیلرها یا حجم‌دهنده‌های پوستی، دسته‌ای از مواد تزریقی هستند که با ورود به لایه‌ای از پوست، موجب حجم‌دهی و جوانسازی پوست می‌شوند ... ادامه مطلب

مهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانیمهم ترین نکات تزریق ژل به پیشانی

تزریق ژل پیشانی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی با بهترین نتایج همراه است. دکتر ناظمی با بهره گیری از سالها تجربه و کسب مهارت در تزریق ژل، یکی از بهترین پزشکانی هستند که اینگونه خدمات را به مراجعین مطب خود ارائه می‌نمایند ... ادامه مطلب

نیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوستنیدل آر اف موثرترین روش جوانسازی پوست

یکی از روشهای موثر رفع این علائم و جوانسازی پوست، نیدل آر اف یا آر اف فرکشنال می‌باشد که با بکار گیری امواج رادیوفرکوئنسی به ترمیم لایه های پوست می‌پردازد. در این مطلب به توضیح بیشتری در ارتباط با نیدل آر اف می‌پردازیم و چگونگی این روش را بررسی می‌کنیم ... ادامه مطلب