اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

چطور می توانیم دستانی جوانتر داشته باشیم؟

چین و چروک و پیری دست یکی از مواردی است که زیبایی دست‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، و موجب می‌شود با این که جوان هستید فرم دستان یک فرد مسن را داشته باشید. در این مطلب، ما به شما کمک خواهیم کرد که بهترین روشهای جوانسازی دست را بشناسید.

تزریق ژل یا فیلر به دستها جهت جوانسازی پشت دست و انگشتان در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی انجام می‌شود. اگر مایل به انجام این روش هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

علائم پیری دست

با بالا رفتن سن ظاهر دست‌ها هم تغییر می‌کند، و این تغییرات بیشتر و سریع‌تر از دیگر قسمت‌های بدن اتفاق می‌افتد چون دست‌ها بیشتر در معرض نور آفتاب و شستشو با مواد شوینده قرار دارند و در نتیجه آسیب بیشتری می‌بینند. تغییر شکل دست‌ها هم بسیار قابل توجه است، با بالا رفتن سن دست‌ها حجم طبیعی خود را از دست داده و این باعث می‌شود که رگ‌ها، تاندون‌ها و استخوان‌های دست پدیدار شوند و دست ظاهری اسکلتی پیدا کند.

و همچنین در معرض تابش بیش از حد نور خورشید بودن دستها باعث به وجود آمدن لک و چین و چروک، تغییر بافت پوست و کراتوز فعال (پوسته پوسته شدن) می‌شود. فقدان حجم دست بخشی طبیعی از روند پیری است، البته برخی معتقدند که نور فرابنفش هم تاثیر زیادی در این فرآیند دارد.

تزریق ژل دست

تزریق ژل برای جوانسازی دستها

یکی از روش‌هایی که برای جوانسازی پوست دست به‌کار می‌رود، تزریق فیلر است. فیلر یعنی پُرکننده! انواع فیلرها برای پر کردن فرورفتگی‌ها و چین‌های پوست و شکل دادن به پوست موجود هستند. تزریق فیلر مناسب سبب می‌شود تا فرورفتگی‌های پشت دست ناپدید شوند، چروک‌های سطحی کم شوند، رگ‌ها کمتر به چشم بیایند و نازکی پوست ناشی از افزایش سن ناپدید شود.

برای جوانسازی پشت دست از چه ژل یا فیلری استفاده می‌شود؟

برای پر کردن فرورفتگی‌های پشت دست می‌توان از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک (مانند رستیلن) یا کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده کرد. هیالورونیک اسید ماده‌ای است که در حالت طبیعی هم در پوست وجود دارد و علاوه بر این که به پوست شکل می‌دهد، نقش آب‌رسانی به پوست و تغذیه آن را هم بر عهده دارد. کلسیم هیدروکسی آپاتیت کمتر از هیالورونیک اسید انعطاف‌پذیر است و کار کردن با آن سخت‌تر است، اما ماندگاری بیشتری دارد و در دراز مدت می‌تواند سبب کلاژن‌سازی شود.

در کل، هر کدام از این فیلرها بلافاصله بعد از تزریق ناحیه را پر می‌کنند و به‌صورت ناحیه‌ای صاف و البته نرم بین پوست و عضلات پشت دست قرار می‌گیرند و حالت لاغری و فرورفتگی پشت دست را از بین می‌برند.

چه موقع تأثیر تزریق فیلر را می‌بینم؟

بلافاصه بعد از تزریق فیلر می‌توانید پر شدن پشت دست خود را ببینید. با مرور زمان ظاهر فیلر تزریق شده بهتر و طبیعی‌تر می‌شود. یادتان باشد که بعد از تزریق ناحیه کمی ورم می‌کند و در هفته اول سفت‌تر از حد طبیعی به نظر می‌رسد. این حالت به مرور برطرف شده، پشت دست حالتی طبیعی پیدا می‌کند.

نحوه تزریق ژل یا فیلر به پشت دست

در هنگام مشاوره پزشک در مورد افزایش حجم و رفع ظاهر سالخورده دست‌ها و جوان‌سازی پوست بوسیله بهبود کیفیت بافت پوست با بیمار صحبت می‌کند. پیش از آغاز درمان، پزشک با استفاده از دستگاه رگ‌یاب، با دقت رگ‌های روی دست را مشخص می‌کند تا در حین درمان احتمال کبودی کاهش پیدا کند. سپس پزشک بی‌حسی موضعی را در فاصله بین انگشتان دوم، سوم و چهارم فرد متقاضی تزریق می‌کند. پس از اینکه این قسمتها بی‌حس شد، از یک سوزن تیز برای ایجاد دو سوراخ کوچک جهت عبور کانولا استفاده می‌شود.

به کمک کانولای بلند پزشک می‌تواند به تمامی قسمت‌های مورد نظر دسترسی داشته باشد و از طریق دو نقطه تزریق کوچک در هر دست تزریق ژل را انجام دهد. پس از تزریق ژل، پزشک دستان متقاضی را ماساژ می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که هیچ توده‌ای باقی نماند. امکان دارد مقداری کبودی جزئی وجود داشته باشد ولی در اثر استفاده از ژل ظاهر دست سریعاً بهبود پیدا می‌کند.
نتیجه جوان‌سازی با استفاده از این روش معمولاً برای مدت 6 تا 18 ماه ماندگار می‌باشد و در برخی از افراد این زمان حتی بیشتر نیز می‌باشد.

چه کسانی نباید ژل تزریق کنند؟

برای اطمینان از ایمن بودن تزریق، پزشک سابقه پزشکی فرد متقاضی را بررسی کرده تا اطمینان حاصل کند که فرد کاندیدای مناسبی برای تزریق باشد. در صورت وجود موارد زیر شخص نباید از تزریق ژل استفاده کند:

مراقبت از دستها برای پیشگیری از پیری پوست دست

یادتان باشد که پوست دست‌ها از جمله مناطقی از پوست بدن است که بیشترین تماس را با مواد تحریک کننده و آلرژیک دارد و به همین دلیل بیش از سایر قسمت‌های بدن می‌تواند دچار خشکی و اگزما شود. خشکی و ضایعات اگزمایی ایجاد شده روی پوست دست می‌تواند ظاهر آن تغییر بدهد. بنابراین مراقبت از پوست دست‌ها بسیار مهم است. برای مراقبت از پوست دست‌های خود باید اصول کلی زیر را رعایت کنید:

1. در هنگام شستشوی ظروف و کار با مواد محرک حتما از دستکش استفاده کنید.
2. برای شستشوی دست‌ها از مواد شوینده یا صابون‌های غیر محرک و کِرم‌دار استفاده کنید.
3. از کرم مرطوب کننده دست روزی دو یا سه بار استفاده کنید.
4. در صورت ایجاد هر نوع ضایعه پوستی حتما به پزشک مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟

کک و مک، لکه‌های تیره رنگ و دایره شکل با قطر حدود ۵ میلی متر روی پوست هستند و به صورت ساده یا ناشی از آفتاب سوختگی بروز می‌کنند. این لکه های پوستی به صورت معمول روی لایه سطحی پوست هستند؛ و اغلب در مناطقی از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دست‌ها که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید قرار می‌گیرند؛ به خصوص در ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربینحوه تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

مدل عروسکی ژل لب که با ژل لب مدل باربی نیز شناخته می شود، یکی از مدل های پرطرفدار در بین دختران به شمار می رود. ... ادامه مطلب

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژلکانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل

کانتورینگ صورت روشی است که با انجام آن، سایه روشن‌های متناسب در چهره ایجاد می‌شود. این روش زیبا سازی صورت به شیوه های مختلفی اجرا می‌گردد که یکی از این شیوه ها، کانتورینگ صورت با تزریق ژل است ... ادامه مطلب