اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

پروتز چانه باتزریق چربی

داشتن چانه‌ای متناسب و برجسته با زاویه ای دقیق که متناسب با چهره فرد باشد، یکی از دغدغه های امروز برای افزایش زیبایی و جذابیت در صورت میباشد. چانه پر و زیبا به چهره جذابیت میدهد و به تقارن و تعادل اعضای صورت کمک می‌کند. ترکیب شکل بینی و چانه و متناسب بودن این دو با سایر اجزای صورت، تعیین‌کننده‌ تعادل و تقارن در چهره میباشد. در حالت ایده‌آل چانه بیضی‌شکل و در زیر برآمدگی زیر لب قرار گرفته است.
اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد. این تکنیک‌ها بدون جراحی هستند و بسیار مورد توجه زیبادوستانی است که برای بدست آوردن ظاهری زیبا، تمایلی به استفاده از روشهای جراحی را ندارند.
پروتز چانه با چربی یا منتوپلاستی، نوعی از جراحی پلاستیک است که در آن شکل چانه تغییر کرده یا اندازه‌ی آن بزرگتر شده تا ظاهر صورت متعادل گردد.

دکتر لادن ناظمی پزشک پوست و مو در اصفهان با سالها تجربه در زمینه تزریق ژل و چربی، آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مزایای تزریق چربی در چانه

چربی تزریق شده به مرور زمان جذب می شود، نتایج و ماندگاری طولانی تری را به همراه دارد. در صورت لزوم تزریق مجدد را جهت اصلاح نتایج میتوانید انجام دهید. رفع چین و چروک موجود بر روی ناحیه چانه، جوان سازی پوست ناحیه چانه و حجم دهی برای رفع فرورفتگی چانه، متوازن سازی و خوش فرمی چانه، از بین بردن نواقص و یا نامتقارن بودن چانه، اصلاح نیمرخ وخط آرواره‌ در نتیجه ظاهری با اعتماد به نفسی بیش‌تر از مزایای ارزشمند این روش است.

تزریق چربی به چانه

مراحل تزریق چربی به چانه

این روش شامل 3 مرحله: برداشت چربی، پردازش و تصفیه و انتقال و قراردادن است. چربی از ناحیه ای به ناحیه دیگر توسط روش تزریق چربی منتقل میشود. بهبود ظاهر و یا افزایش حجم نواحی چانه از اهداف اصلی این روش است. این تکنیک، شامل استخراج و برداشت چربی، فرآوری و آماده سازی چربی و تزریق به ناحیه چانه می باشد.

1. برداشت چربی

ساکشن برای جمع آوری چربی و مکش از نواحی مورد هدف استفاده می‌شود. برداشت چربی از نواحی که چربی اضافی دارند، به روش دستی و توسط لوله ای نرم و ظریف انجام می شود.

2. پردازش و تصفیه

چربی جمع آوری شده با سانتریفیوژ یا یک دستگاه تصفیه، پردازش و تصفیه می‌شود. هدف از سانتریفوژ کردن چربی، جدا کردن هر گونه ناخالصی، سلول های اضافی، مرده و مایعات از چربی می باشد.

3. انتقال و قراردادن

چربی خالص توسط سرنگ‌های کوچک که برای تزریق استفاده می‌شوند، منتقل می‌شود. ناحیه چانه استریل شده سپس یک سوزن به داخل چانه وارد شده و خارج می‌شود. با هر عبور یک خط کوچک از چربی در سطح بافت طبیعی بطور منظم ایجاد میشود، این روند تا بدست آوردن نتیجه ای مطلوب تکرار می‌شود. میزان چربی که در ناحیه مورد نظر تزریق می شود، در حد چند سی سی است و این میزان، در هر فرد و با توجه به نیاز فرد برای اصلاح شکل چانه متفاوت خواهد بود.

مراقبت‌های بعد از برجسته کردن چانه

کاندیدای مناسب این روش‌

کمی تورم و کبودی را هم در ناحیه برداشت چربی ها و هم در ناحیه انجام تزریق احساس میکنید این آثار پس از چند روز به طور کامل از بین می روند. دوران ریکاوری تزریق چربی به چانه کوتاه است.

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل باسن و هیپ دیپ برای چه کسانی مناسب است؟تزریق ژل باسن و هیپ دیپ برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از روش های مرسوم و همچنین غیر تهاجمی پر کردن باسن و گودی بغل ران، استفاده از تزریق فیلر برای این ناحیه است ... ادامه مطلب

بوتاکس اولی ها بدانندبوتاکس اولی ها بدانند

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تا به حال اقدام به تزریق بوتاکس نکرده اید ولی به فکر انجام آن هستید؛ مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند دید درستی از این روش، عوارض، نتایج و ماندگاری آن به شما بدهد تا با آگاهی بیشتری اقدام به تزریق بوتاکس نمایید ... ادامه مطلب

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستهاهایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار موثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است. ... ادامه مطلب