اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

نکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد . اسید هیالورونیک موجود در این پرکننده ترکیبی است که ممکن است به طور طبیعی در مفاصل ، چشم ها ، پوست و قسمت‌های مختلف بدن شما پیدا شود. بنابراین این روش می‌تواند به صورت کامل ایمن و بی‌ضرر به حالت اولیه بازگشته و بدن با مکانیسم‌های تجزیه طبیعی به مرور زمان مواد تزریقی در پوست را به حالت اولیه و قبلی باز می‌گرداند. در حالی که تزریق فیلر به چانه ، مانند اکثر روش‌های دیگر ، دارای نتایج دائمی و ماندگار برای مدت طولانی نیست ، اما خطرات و عوارض جانبی آن کم بوده و نتایج سریع و هزینه کمی در مقایسه با روش جراحی دارد ، که همه این موارد باعث می‌شود این روش به گزینه محبوب در بین افراد مختلف تبدیل شود .

برجسته سازی چانه با تزریق فیلر یکی از اقداماتی است که امروزه با اقبال فراوانی روبه رو شده و متقاضیان زیادی دارد. شما می‌توانید تزریق فیلر چانه در اصفهان با کمترین عوارض و ماندگار ترین نتایج توسط دکتر لادن ناظمی انجام دهید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

نحوه تزریق فیلر به چانه

تزریق فیلر چانه

نتایج حاصل از تزریق فیلر به چانه

  1. طول چانه خود را افزایش دهید : اگر چانه کوتاه باشد ، تزریق فیلر به چانه از جلو ظاهری ایده آل برای چانه شما فراهم می‌نماید.
  2. افزایش برآمدگی چانه : این کار از نمای جانبی قابل مشاهده است . اگر چانه نسبت به لب خیلی کوتاه به نظر برسد این روش راه حل ایده آلی است. این کار حتی می‌تواند به بیماری رتروگناتیا نیز کمک کند . در این بیماری چانه نسبت به گونه‌ها خیلی عقب تر است . این روش همچنین می‌تواند به میکروژنی فرد نیز کمک کند ، در این بیماری نیز چانه فرد رشد کافی و لازم را نداشته است .
  3. چین و چروک چانه را کاهش می‌دهد : این امر از نمای جلویی و قسمت کناری چانه قابل مشاهده است . پرکننده‌های چانه باعث کاهش چین و چروک‌های عمقی پوست در برخی افراد می‌شوند و همچنین حالت قلابی و به شکل C که با افزایش سن ایجاد می‌شود را متوقف می‌کند.
  4. عرض کف چانه را افزایش یا کاهش دهید : پرکننده‌های پوستی در شکل دهی چگونگی پایان چانه می‌توانند تأثیر داشته باشند . خانم‌هایی که یک چانه گردتر دارند ، آرام تر به نظر می‌رسند. عرض چانه در خانم‌ها نباید از فاصله بین گوشه‌های داخلی چشم‌ها ( فاصله بین دو چشم ) بیشتر باشد. بعضی از خانم‌ها ممکن است چانه‌ای بسیار گسترده‌تر و عریض تری داشته باشند ، که ظاهری مردانه دارد ، یا چانه آن‌ها بسیار برجسته و بزرگ است که می‌تواند ظاهری نامتعادل در صورت ایجاد نماید . مردانی که یک چانه محکم و مربعی شکل دارند به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند . شما می‌توانید با تغییر ظاهر چانه خود ، ظاهر کلی خود را نیز تغییر دهید . این تغییرات می‌توانند در پیش داوری از ظاهر شما تأثیر گذار باشند.
  5. برای پاک کردن و از بین بردن چال چانه
  6. برای کاهش فرو رفتگی‌های بیش از حد چانه

نکات مورد استفاده در تزریق فیلر به چانه

اگر می‌خواهید با تزریق فیلر ، چانه و چهره خود را زیباتر کنید ، به نکات زیر توجه داشته باشید:
شکل دادن به چانه با تزریق فیلر برای کسانی مناسب است که به سبب تغییرات بافت نرم صورت دچار عقب رفتگی یا مسطح شدن چانه هستند . به عبارت دیگر در افرادی که به سبب مشکلات دندانی یا استخوانی چانه عقب رفته دارند ، تزریق فیلر در چانه توصیه نمی‌شود. هدف از تزریق فیلر در چانه این است که برجستگی چانه بیشتر و چانه گردتر دیده شود.

مراقبتهای پس از تزریق فیلر چانه

۱. از کمپرس های یخ در منطقه درمان استفاده نمایید

برای ۱ تا ۲ روز اول ممکن است منطقه تزریق قرمز، متورم یا کبود شود . هر چند این حالت طی ۲ روز کاملا از بین می رود ولی برای تسریع بهبودی و جلوگیری از کبودی می توانید از کمپرس های یخ استفاده کنید. یخ را در کیسه یا حوله ای قرار دهید و بیست دقیقه روی چانه بگذارید.

۲. از کرم های حاوی ارنیکا استفاده نمایید.

گیاه آرنیکا خاصیت جلوگیری از کبودی و بهبود زودتر نقاط تزریق را دارد . استفاده از محصولات حاوی این ماده سبب تسریع بهبودی می شود . این محصولات را می توانید به راحتی و بدون نسخه از داروخانه تهیه نمایید.

3. از مواد فعال استفاده نشود

هر چند که بلافاصله بعد از درمان می توانید مراقبت های روتین پوستی خود را مثل شست و شو و مرطوب کردن پوست ، انجام دهید ولی توصیه می شود از محصولاتی که حاوی مواد فعال مثل آلفا هیدروکسی اسید ، گلیکولیک اسید ، بتا هیدروکسی اسید یا رتینوئید هستند ، حداقل برای بیست و چهار ساعت استفاده ننمایید.
پوست پس از تزریق حساس است و این مواد فعال سبب تحریک پوست می شوند . اگر از محصولات مورد استفاده خود اطمینان ندارید ، بهتر است آن ها را همراه داشته باشید و به پزشک نشان دهید.

۴. عدم استفاده از وسایل آرایشی

هرچند آرایش کم و ملایم اشکالی ندارد ولی توصیه می شود برای ۲۴ ساعت در محل درمان از محصولات آرایشی استفاده ننمایید تا پوست فرصت بهبودی داشته باشد. هم چنین براش های خود را تمیز نمایید یا دست خود را قبل از آرایش بشویید تا از انتقال الودگی به پوست جلوگیری شود.

۵. مراقب عادت های غلط باشید

از دست گذاشتن زیر چانه یا قرار دادن چانه روی سطوح مختلف خودداری شود ، زیرا ؛ سبب وارد شدن وزن سر و فشار به منطقه تزریق می شود.

۶. از مصرف الکل خودداری شود

مصرف الکل گردش خون را افزایش می دهد که سبب افزایش کبودی و تورم می شود . توصیه می شود پس از بهبودی محل تزریق نیز مصرف الکل را کنترل کنید ، زیرا ؛ سبب کاهش آب بدن می شود.

۷. از فعالیت های شدید خودداری شود

فعالیت شدید ، سبب بالا رفتن دمای بدن یا تعریق می شود که در ناحیه چانه سبب حساس شدن پوست و کند شدن روند بهبودی می شود . پس از بهبودی می توانید روند ورزش خود را از سر بگیرید.

۸. به اندازه کافی آب بنوشید

بعد از درمان به اندازه کافی آب بنوشید تا هم باعث افزایش سرعت بهبودی و هم سبب حفظ نتایج ژل شود.

۹. از داروهای رقیق کننده خون استفاده ننمایید

داروهای رقیق کننده خون مثل ایبوپروفن و آسپرین باعث رقیق شدن خون و کاهش روند بهبود می شوند. اگر این دارو ها قبل جلسات هم مصرف شوند باعث کبودی محل تزریق و حتی خونریزی از محل ورود سوزن می شوند.

۱۰. قسمت های ناهموار را به آرامی ماساژ دهید

اگر در قسمتی از چانه احساس برآمدگی کردید به آرامی و با انگشتان تمیز آن قسمت را ماساژ دهید . البته احتمال تجمع ژل هیالورونیک اسید زیر پوست خیلی کم است.

۱۱. از دیگر درمان ها در ناحیه چانه خودداری نمایید

از دیگر درمان های پوست ناحیه چانه مثل وکس کردن مو ، لایه برداری و یا جلسات لیزر برای ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از درمان خودداری نمایید ، زیرا ؛ سبب وارد نمودن فشار به منطقه تزریق می شود.

۱۲. به صورت طاق باز بخوابید.

روی پشت خود بخوابید و سر را رو به بالا قرار دهید ، زیرا ؛ خوابیدن بر روی شکم یا به طرفین سبب وارد نمودن وزن و فشار به ناحیه چانه می شود.

عوارض تزریق فیلر به چانه

اگرچه این روش یکی از امن ترین و بی خطر ترین روش ها برای فرم دهی به چانه می باشد اما مانند هر روش دیگری با برخی عوارض شایع و معمول همراه می باشد. در واقع پرکننده های پوستی به طور کلی ایمن با خطر عوارض جانبی نسبتا کم در نظر گرفته می شوند که معمولا خفیف بوده و تنها چند روز بعد از تزریق رفع خواهند شد.
خونریزی ، کبودی و تورم برخی از این عوارض می باشند که حتی این عوارض را البته در سطح پایین تری در تزریق ژل زیر چشم نیز داریم . در یک نگاه کلی بعد از تزریق ژل به چانه ، کبودی ، تورم ، خونریزی و قرمزی طبیعی است و در صورت رقیق شدن خون یا اختلال در خونریزی ممکن است این عوارض جانبی تشدید شود.

مزایا تزریق فیلر به چانه

همشهریان گرامی! برای حذف موهای زائد خود، با مراجعه به کلینیک های مجهز و دارای کادری مجرب، بهترین نتایج لیزر موهای زائد در اصفهان را تجربه نمایید و از مراجعه به مراکز غیر تخصصی و افرادی که مهارتی در این زمینه ندارند، جداً خودداری کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس اولی ها بدانندبوتاکس اولی ها بدانند

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تا به حال اقدام به تزریق بوتاکس نکرده اید ولی به فکر انجام آن هستید؛ مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند دید درستی از این روش، عوارض، نتایج و ماندگاری آن به شما بدهد تا با آگاهی بیشتری اقدام به تزریق بوتاکس نمایید ... ادامه مطلب

آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به پوست و مو و زیبایی که دباعث دغدغه و نگرانی در مردان و زنان زیبا پسند در سراسر دنیا شده است ، ریزش مو می‌باشد. عدم تعادل هورمونها، کمبود مواد مغذی مناسب، کاهش گردش خون، بیماریهای خاص و مصرف داروها از جمله علل و عوامل ریزش مو در دنیای کنونی است ... ادامه مطلب

بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر افبهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

روش آر اف، یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج خوبی را هدیه دهد. ... ادامه مطلب