اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک درمان کاملاً غیرتهاجمی برای لیفت پوست است که در مقایسه با سایر روش‌های لیفت پوست ، با درد بسیار کمتری همراه است. به دلیل آنکه دستگاه HIFU دارای سرعت بسیار بالایی است، اغلب اوقات درمان در کمترین زمان انجام می شود . پس از درمان متوجه بهبودی در پوست خود خواهید شد .

هایفوتراپی یکی از روشهای غیر جراحی جوانسازی و لیفت پوست است که توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان انجام می‌شود. اگر مایل به جوانسازی پوست با هایفوتراپی هستید با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی چیست و نتایج آن چگونه است؟

هایفوتراپی یک روش برای ایجاد جوانسازی پوست است که با استفاده از متد پیشرفته صوتی مورد انجام می‌شود. در این روش امواج صوتی به سطوح زیرین پوست نفوذ کرده با تحریک کلاژن می توانند به از بین بردن چین و چروک های پوستی و سفت شدن پوست کمک کنند. از هایفوتراپی علاوه بر ایجاد زیبایی برای درمان بسیاری از بیماری های دیگر نظیر سرطان کبد ، سرطان رحم و سرطان پستان نیز در علم پزشکی استفاده می شود.

هایفوتراپی چیست

با توجه به اینکه هایفوتراپی تا 4 میلیمتر به زیر پوست می تواند نفوذ پیدا کند در نتیجه لایه های زیرین پوست در اثر این امر سفت تر میشوند. در واقع روش های سه بعدی در هایفوتراپی می توانند نوعی روش نوین و بدون جراحی باشند که افراد را به خود علاقه مند کرده اند . بی شک جراحی های زیبایی می توانند به سلامتی افراد آسیب وارد کنند. به همین دلیل استفاده از جراحی برای زیباسازی پوست در چند دهه اخیر کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نتایجی که در اثر هایفوتراپی می توانید مشاهده کنید تا مدت 4 هفته بعد از جوانسازی پوست قابل مشاهده می باشند. همچنین برای دیدن نتایج بیشتر باید تا 6 ماه صبر کنید تا چروک های عمیق تر پوست شما از این طریق از بین برود. هر چقدر چین و چروک های پوستی در افراد بیشتر باشد هایفوتراپی ممکن است نتایج بسیار موثری را در این افراد ایجاد نکند ، به همین دلیل برای انجام هایفوتراپی باید در مراحل اولیه به وجود آمدن چین و چروک های پوستی اقدام کنید تا در کمترین زمان ، درمان این چین و چروک ها انجام شود.

ماندگاری هایفوتراپی

از آنجایی که هایفوتراپی می تواند در افراد مختلف نتایج متفاوتی را در بر داشته باشد ، نمی توان به طور حتم در مورد ماندگاری و جوانسازی پوست زمان مشخصی را در نظر گرفت. از آنجایی که در هایفوتراپی از امواج صوتی و به واسطه دستگاه مخصوص انجام می شود ، برای دیدن نتایج موثر و طولانی مدت در چند جلسه نیاز به تکرار هایفوتراپی می باشد. نتایجی که بعد از جوانسازی پوست در افراد مشاهده می شود می تواند بنا به دلایل مختلفی نظیر سن افراد ، میزان ضایعات پوستی ، نوع زندگی افراد ، میزان شلی و افتادگی پوست ، عمق چروک ها و عوامل دیگری مشخص شود.

این نتایج ممکن است در مدت 4 یا 6 هفته بعد از هایفوتراپی در افراد به آسانی قابل مشاهده شدن باشند. در برخی از افراد نیز ممکن است تا چند ماه بعد نتایج جوانسازی پوست به طور کامل قابل تشخیص باشد. با این وجود نتایج تا چند سال می تواند دارای ماندگاری باشد. حتی ممکن است بعد از چند سال شاهد سفت شدن پوست خود و درمان ضایعات پوستی در خود شوید ؛ بنابراین نتایج هایفوتراپی می تواند متفاوت باشد.

کاربردهای هایفو‌تراپی

تزریق ژل یا فیلر یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که با استفاده از معتبرترین برندها و بکارگیری تجربه در تزریق، توسط دکتر لادن ناظمی در اصفهان قابل انجام می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

تکنیک تزریق ژل لب مدل روسیتکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

مدل های مختلفی برای تزریق ژل یا فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها مدل جذاب تزریق ژل لب روسی است. در این روش تمرکز بر لب بلا است. در واقع در لب مدل روسی قد لب بالا افزایش می‌یابد و فرم لب از حالت یکنواختی خارج می‌شود ... ادامه مطلب

از بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینیاز بین بردن قوز بینی با تزریق ژل بینی

در موارد متعددی قوز بینی به خاطر عواملی غیر از ناهمگونی و برجستگی استخوان تیغه بینی است . با تزریق ژل به قسمت های فرو رفته می توان ظاهر بینی را صاف و قوز و انحنای نازیبا را برطرف کرد . برای اقدام در اولین قدم باید پزشکی متبحر را انتخاب کنید و از نوع و برند ژل آگاه شوید ... ادامه مطلب