اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

چند نکته مهم در مورد عوارض تزریق ژل لب

تزریق ژل لب که امروزه با اقبال فراوانی روبرو شده است؛ یکی از اقدامات در جهت افزایش زیبایی و جذابیت چهره می‌باشد. این روش نیز مانند هر روش دیگری عوارض، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب به عوارض تزریق ژل لب می‌پردازیم و جوانب عوارض تزریق ژل لب را بررسی می‌کنیم.

اقدامات زیبایی، افزایش حجم و جوانسازی پوست صورت و بدن توسط دکتر لادن ناظمی، با تکیه بر دانش و مهارت ایشان، و با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. بهترین تزریق ژل لب در اصفهان نیز از جمله اقداماتی است که می‌تواند با کمترین عوارض و ایجاد زیبایی طبیعی به وسیله ایشان صورت پذیرد. اگر مایل به بهره مندی از این خدمت می‌باشید؛ لطفا با شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

مختصری درمورد نحوه تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل در مطلوب‌ بودن و کم خطر بودن آن بسیار مهم است. پزشک معالج باید اولا شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد . ثانیا به تکنیک این روش که شامل محل مناسب ، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا آشنا باشد.
مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن ، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین موردنظر از طرف دیگر دارد.
ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کمتری از ژل ، برای تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌ ها دارد.

بدین منظور پس از بی‌حسی موضعی و اطمینان دادن به بیمار ، محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود .
سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با زاویه‌ای‌ درست ، میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها ، گونه ها ، چین های دور دهان در خلال لبه فک ، در لب ها و به پیشانی تزریق می شود.

تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل لب

بروز واکنش‌های آلرژیک پس از انجام عمل پروتز لب بسیار نادر است اما در برخی از موارد زیباجویان با این مشکل مواجه شده‌اند . واکنش آلرژیک بستگی به نوع ژل تزریقی داشته و اگر کیفیت ژل‌ها مناسب نباشد این مشکل را رقم خواهند زد . برای اینکه پس از عمل دچار واکنش‌های آلرژیک نشوید ، توصیه می‌شود توسط یک پزشک معتبر این کار را انجام دهید.

اگر فرایند عمل پروتز به درستی انجام نشود ، ممکن است اطراف لب دچار زخم شوند . همانطور که گفتیم ژل‌های تزریقی حاوی اسید هیالورونیک هستند و اگر بیش از نیاز پوست وارد منافذ آن شوند ، فرایند تولید کلاژن را مختل و در نتیجه پوست دچار خشکی و زخم می‌شود . در برخی از موارد ، تزریق بیش از حد این ماده منجر به ناهماهنگی بین کلاژن و الاستین شده و ممکن است تولید آن‌ها متوقف شود . این امر موجب خشکی پوست و در نتیجه زخم‌های عمیق پوستی می‌شود.

طبیعی است که با تزریق یک ماده خارجی به بدن ، بافت‌ها دچار اختلال و در نتیجه آسیب شوند . به طور کلی، نقایصی که در هر عضو از بدن ایجاد می‌شوند ناشی از اختلال عملکرد در یکی از بافت‌های آن می‌باشد . به طور مثال ، پیری زودرس پوست به دلیل عملکرد نادرست کلاژن و الاستین پوست بوده و ممکن است یکی از آن‌ها میزان آبرسانی خود به پوست را کاهش داده باشند . از این رو ، تزریق یک ماده خارجی نظیر اسید هیالورونیک باعث تقویت این دو ماده در بدن می شود . اگر میزان تزریق این ماده‌ها بیش از نیاز بدن باشند ، عملکرد بدن دچار اختلال و در نتیجه باعث بروز عوارض می‌شود.

در برخی از موارد گزارش شده است که تزریق ژل به لب منجر به عفونت‌های پوستی شده است . به منظور عدم بروز این مشکل ، بهتر است قبل از عمل با پزشک مشورت و در صورت نیاز از جنس پوست لب نمونه‌برداری شود . این امر موجب می‌شود تا پزشک هم از نوع جنس پوست شما آگاه شده و هم از خطرات احتمالی آگاه شود . در برخی از موارد آزمایش‌ها حاکی از آن هستند که تزریق ژل به لب برای بیمار مضر بوده و نباید تحت هیچ عنوان تزریق ژل به لب انجام شود .

یکی دیگر از عوارض ناشی از تزریق ژل به لب ممکن است تورم و کبودی در ناحیه مورد نظر باشد . در برخی از موارد گزارش شده است که زیباجویان پس از انجام عمل پروتز لب دچار کبودی و تورم در این ناحیه از صورت خود شده‌اند . معمولا ، این عوارض با کمی استراحت و مصرف داروهای تجویزی از سوی پزشک رفع می‌شوند. اما ، در برخی از موارد نشانه‌های تورم و کبودی تا مدت‌ها بر روی لب ماندگارند.

توصیه های مهم برای تزریق ژل لب

لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین روشهای رهایی از موهای مزاحم بدن و صورت تبدیل شده است؛ که به نوعی می‌توان گفت تنها روش حذف دائمی موهای زائد می‌باشد. آنچه که ایجاد عوارض لیزر موهای زائد را به حداقل می‌رساند؛ انجام آن در مراکز معتبر و توسط افراد کار آزموده و مجرب، همچنین استفاده از دستگاه مناسب است که البته یکی از بهترین آنها لیزر الکساندریت است. توصیه می‌شود برای انجام لیزر موها زائد در اصفهان، حتما به مطب های مجاز و دارای مجوز مراجعه نمایید تا هم در وقت و هم هزینه صرفه جویی کرده باشید و همچنین با عوارض غیر معمول این روش مواجه نشوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کنیدنکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کنید

امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق ژل لب به راحتی می توان با بهبود ساختار ظاهری لب ها در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه رسید. ... ادامه مطلب

کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب

روشهای از بین بردن لک پوستی ناشی از آکنهروشهای از بین بردن لک پوستی ناشی از آکنه

برای درمان لکه های قهوه ای جای جوش نیز مانند سایر لکه های پوستی روشهای درمانی لایه برداری، استفاده از کرم های ضد لک و مصرف مداوم ضد آفتاب بکارگرفته می‌شود ... ادامه مطلب